دسته‌ها
اخبار

نگرانی های مربوط به صلاحیت منجر به تحقیق از قاضی تجدیدنظر 95 ساله شد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. نگر، های شایستگی منجر به تحقیق می شود…

قوه قضائیه

نگر، های مربوط به صلاحیت منجر به تحقیق از قاضی تجدیدنظر 95 ساله شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

،وس در قلاب

تصویربرداری از سارا وادفورد/ABA Journal/Shutterstock.

یک قاضی 95 ساله در دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه فدرال، پس از ایجاد نگر، در مورد صلاحیت وی، توسط شورای قضایی دادگاه مورد بازرسی قرار گرفته است.

قاضی، قاضی پائولین نیومن، از پذیرش دستورات صادر شده در این پرونده خودداری کرده و به اتاق پست در محل اقامت خود دستور داده است که از پذیرش دستورات خودداری کند. سفارش 13 آوریل که مشخص کرد که تحقیقات شامل یک ادعای عدم همکاری خواهد بود.

شورای قضایی تحقیقات را فاش کرد روز جمعه پس از گزارش‌های عمومی این تحقیقات را فاش کرد که بر اساس قانون رفتار قضایی و ناتو، در حال انجام است. به گفته یک قاضی، کیمبرلی مور، پس از بررسی نگر،‌ها و عدم حل غیررسمی موضوع با نیومن، فرآیند بررسی را آغاز کرد. سفارش 24 مارس.

مور گفت که او نگر، هایی شنیده است که نیومن “ممکن است از اختلال در توانایی های شناختی (ی،ی توجه، تمرکز، سردرگمی و حافظه) رنج ببرد که باعث می شود قاضی نیومن نتواند به طور موثر در انجام وظایف مربوط به پرونده و وظایف اداری عمل کند.

طبق دستور مور، قضات و کارکنان “تاخیرهای گسترده در رسیدگی و حل و فصل پرونده ها” توسط نیومن را گزارش ،د.

به ،وان مثال، از ژوئن 2022 تا کنون، نیومن تنها در 60 پرونده شرکت کرده است، در حالی که قاضی فعال در 116 پرونده شرکت کرده است.

از اکتبر 2021 تا کنون، نیومن فقط 8 نظر ا،ریت را نوشت، در حالی که متوسط ​​قاضی فعال در دادگاه 51 نظر نوشت.

در همین بازه زم،، میانگین زمان بین ارجاع پرونده به قاضی تألیف تا صدور رای 60 روز بوده است. میانگین نیومن 199 روز بود.

علاوه بر این، مور نوشت، او گزارش هایی دریافت کرد مبنی بر اینکه نیومن «به طور معمول در دادگاه علنی و در طول جلسات مشورتی اظهاراتی می کند که نشان دهنده عدم آگاهی آشکار از مسائل موجود در پرونده است».

نیومن همچنین متهم شده است که به یکی از کارمندان حقوقی خود اجازه “رفتار غیرحرفه ای و نامن،” و افشای “اطلاعات حساس پزشکی” در مورد شخصی را برای کارکنان خود داده است.

انتشارات گزارش در مورد تحقیقات شامل رویترز، قانون بلومبرگ و قانون 360.

رویترز نیومن را “یک حقوقدان برجسته حقوق مالکیت م،وی و یک مخالف برجسته در مدار فدرال متمرکز بر حق ثبت اختراع” توصیف کرد. او توسط رئیس جمهور سابق رونالد ریگان منصوب شد.

کارمندان سابق که با Law360 صحبت ،د گفتند که نیومن همیشه در نوشتن نظرات کند بوده است. و وکلایی که با Law360 صحبت ،د گفتند که نیومن “به نوشتن مخالفت های تند ادامه می دهد و در بحث شفاهی سوالات دقیق می پرسد.”

نوک کلاه به چقدر جذاب.

همچنین ببینید:

مجله ABA: “قضات سالخورده چگونه می توانند بفهمند که زمان آویزان ، لباس است؟”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/competency-concerns-lead-to-investigation-of-95-year-old-appeals-judge/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds