دسته‌ها
اخبار

هانتر بایدن برای حل و فصل اتهامات مالیاتی و اسلحه به توافق رسید


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. هانتر بایدن برای حل و فصل به توافق رسید…

عدالت کیفری

هانتر بایدن برای حل و فصل اتهامات مالیاتی و اسلحه به توافق رسید

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP Hunter Biden فوریه 2023_800px

هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور، در فوریه 2023 به همراه رئیس جمهور در پایگاه گارد ملی هوایی هنکاک فیلد در سیراکوز، نیویورک سوار بر ایر فورس وان می شود. او به توافقی دست یافته است که در آن به دو اتهام مالیاتی بزهکاری اعتراف می کند و برای رفع اتهام اسلحه وارد یک برنامه انحراف پیش از محاکمه می شود. ع، از پاتریک سمنسکی/آسوشیتدپرس.

هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن با دادستان‌ها به توافقی دست یافته است که در آن به دو اتهام مالیاتی اعتراف می‌کند و برای رفع اتهام اسلحه وارد یک برنامه انحراف پیش از محاکمه می‌شود.

سیاسی، واشنگتن پست و نیویورک تایمز گزارش هایی در مورد معامله، موجود در a تشکیل پرونده در دادگاه 20 ژوئن.

یک قاضی فدرال باید توافق بین هانتر بایدن و دیوید وایس، دادستان ایالات متحده از دلاور را که پس از ، ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در این سمت باقی ماندند، تأیید کند.

هانتر بایدن به دو اتهام جنحه‌ای مبنی بر عدم پرداخت عمدی مالیات‌های سال‌های 2017 و 2018 خود به‌موقع اعتراف خواهد کرد. او همچنین برای حل و فصل وارد یک برنامه انحراف پیش از محاکمه خواهد شد یک شارژ داشتن سلاح گرم توسط مصرف کننده مواد مخدر

هانتر بایدن اعتراف کرده است که به کراک کوکائین معتاد بوده است. اگر هانتر بایدن از شرایط برنامه انحراف پیش از محاکمه پیروی کند، اتهام حمل اسلحه حذف خواهد شد.

به گفته نیویورک تایمز، برای جلوگیری از پیگرد قانونی، هانتر بایدن باید به مدت دو سال عاری از مواد مخدر بماند و موافقت کند که هرگز اسلحه نداشته باشد.

بر اساس این پوشش خبری، هانتر بایدن احتمالاً در نتیجه توافقات از زندان اجتناب خواهد کرد.

نیویورک تایمز این بی،ه را توسط وکیل هانتر بایدن، کریستوفر کلارک منتشر کرد: «با اعلام دو توافق بین موکلم، هانتر بایدن، و دفتر دادست، ایالات متحده در ناحیه دلاور، درک من این است که پنج ساله تحقیقات در مورد هانتر حل شده است.

هانتر مسئولیت دو مورد از عدم ارائه پرداخت های مالیاتی را بر عهده خواهد گرفت که طبق یک توافق نامه دادخواست صادر شود. اتهام اسلحه گرم که مشمول قرارداد انحراف پیش از محاکمه خواهد بود و موضوع موافقتنامه اقرار نخواهد بود نیز توسط ،ت مطرح خواهد شد. می دانم که هانتر معتقد است که مسئولیت این اشتباهاتی که در طول دوره آشفتگی و اعتیاد در زندگی خود مرتکب شده است، مهم است. او مشتاقانه منتظر ادامه بهبودی و حرکت رو به جلو است.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/،ter-biden-reaches-plea-deal-to-resolve-tax-and-gun-charges/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds