دسته‌ها
اخبار

همکاران تابستانی فعلی در Fragomen تا سال 2024 از تصمیم گیری برای استخدام مطلع نخواهند شد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. همکاران تابست، فعلی در Fragomen نمی خواهند…

شرکت های حقوقی

همکاران تابست، فعلی در Fragomen تا سال 2024 از تصمیم گیری برای استخدام مطلع نخواهند شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

گروه متنوعی از همکاران

سالوادور مالو، مدیر ارشد مردمی در Fragomen، Del Rey، Bernsen & Loewy، گفت: «از آنجایی که شیوه‌های استخدام ما – چه برای همکاران تابست، یا سایر کارکنان حقوقی و حرفه‌ای – از نیازهای مشتری و تغییر سیاست‌های مهاجرتی در سراسر جهان پیروی می‌کند، ما هر سال پیشنهادات کلی را در پایان برنامه همکار تابست، خود ارائه نمی‌کنیم. تصویر از Shutterstock.

شرکت حقوقی مهاجرت Fragomen، Del Rey، Bernsen & Loewy تا اوایل سال 2024 منتظر است تا در مورد تمدید پیشنهادات شغلی به همکاران تابست، فعلی خود تصمیم گیری کند.

سالوادور مالو، افسر ارشد مردمی فراگومن، تصمیم استخدام به تعویق را در ایمیلی تایید کرد به Law.com.

مالو گفت: «از آنجایی که شیوه‌های استخدام ما – چه برای همکاران تابست، یا سایر کارکنان حقوقی و حرفه‌ای – از نیازهای مشتری و تغییر سیاست‌های مهاجرتی در سراسر جهان پیروی می‌کند، ما هر سال در پایان برنامه همکار تابست، خود پیشنهادات کلی ارائه نمی‌کنیم. ما پیشنهادات را در سال 2022 تمدید کردیم و به ک، فعلی اطلاع دادیم که در اوایل سال 2024 تصمیم گیری خواهیم کرد، زم، که نیازهای مشتری با دقت بیشتری ارزیابی شود.”

فراگومن به سوال Law.com در مورد اینکه آیا این شرکت پیشنهادات خود را در پایان تابستان در سال های گذشته تمدید کرده است، پاسخی نداد.

Law.com اشاره کرد که Fragomen در سال گذشته “رشد قابل توجهی” داشته است – با افزایش 20.2٪ در تعداد کار. فراگومن در سال گذشته 76 شریک تابست، داشت که بیشترین تعداد در این شرکت بود.

نوک کلاه به بالاتر از قانون، که به داستان Law.com اشاره کرد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/current-summer-،ociates-at-fragomen-wont-learn-of-hiring-decision-until-2024/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds