دسته‌ها
اخبار

وکلای متهم به درگیری در دادگاه “روایت های کاملا متناقضی” از این حادثه ارائه می دهند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکلای متهم در درگیری دادگاه…

اخلاق

وکلای متهم به درگیری در دادگاه “روایت های کاملا متناقضی” از این حادثه ارائه می دهند

نوشته دبرا کاسنس وایس

دو مرد کت و شلوار بر سر هم داد می زنند

تصویر از Shutterstock.

آیا یک وکیل در جریان درگیری در خارج از دادگاه لس آنجلس در روز جمعه در حالی که او را به اطراف می چرخاند، عینک را از روی رقیب وکیل خود زد؟ یا اینکه اختلاف صرفاً یک مشاجره لفظی بین دوستان بوده است؟

وکلا در جلسه روز چهارشنبه در برابر قاضی «رویات کاملاً متناقضی» از نزاع ارائه ،د. قانون 360 گزارش ها. به گفته وکیل گراگوس و جراگوس، که به اتهام قصور در این پرونده مورد شکایت قرار گرفته است، این اختلاف منجر به یک محاکمه نامشروع شد.

یکی از وکلای دخیل در این مشاجره، ران آ. روزن جانفازا است که وکالت شاکی شکایت گراگوس و گراگوس را بر عهده دارد. دیگری استیو بلیلو از Kaufman Dolowich & Voluck است، شرکت حقوقی که نماینده Geragos & Geragos است.

طبق گزارش قانون360، یکی دیگر از وکیل کافمن ،وویچ، استیو آر. سگورا، به قاضی مل رد ریکانا گفت که او مشاجره را دید و روزن جانفازا متجاوز بود.

به گزارش سگورا، روزن جانفازا به بلیلو نزدیک شد، او را کلمه B صدا کرد و پرسید: “آیا می‌خواهی اکنون تکه‌ای از من بگیری؟”

سگورا به قاضی گفت: روزن جانفازا به چرخیدن بلیلو به اطراف ادامه داد و عینک بلیلو را به زمین کوبید. سگورا گفت: سپس روزن جانفازا لگد زد و به عینک لگد زد.

روزن جانفازا معتقد است که بر اساس پوشش قانون ۳۶۰، این مشاجره چیزی بیش از یک مشاجره لفظی بین «همکاران» و «دوستان» نبوده است. روزن جانفازا گفت: “من به یاد نمی آورم که اتفاق فیزیکی افتاده باشد.”

روزن جانفازا گفت: «تنها چیزی که شنیدم این بود که یکی از اعضای هیئت منصفه گفت آقای بلیلو به من ضربه زد. روزن جانفازا گفت حتی بر اساس حساب Segura “هیچ چیز واقعاً فیزیکی وجود ندارد، بنابراین نسخه من از آنچه رخ داد این بود که من هیچ اشتباهی انجام ندادم.” هیچ چیز فیزیکی وجود نداشت. من در حال حاضر اجازه ندارم علیه آقای بلیلو در مورد کاری که انجام داده صحبت کنم، اما فقط می‌خواهم بگویم که هیچ کاری فیزیکی انجام ندادم.»

بلیلو گفت که او هرگز دست خود را روی روزن جانفازا نگذاشته است “اما او دست روی من گذاشت.”

روزن جانفازا از قاضی خواست تا وی را به دادگاه معرفی نکند و در تصمیم خود مبنی بر انصراف از پرونده تجدید نظر کند. روزن جانفازا گفت: “هیچ ا،امی برای گزارش وجود ندارد، شما مجبور نیستید خود را کنار بگذارید، و من این را می گویم: شما قاضی مورد علاقه من در کل دادگاه هستید.” این همان است و شاکیان نیز همین احساس را دارند و از شما می خواهند که در این پرونده قاضی باشید.»

قاضی گفت که او همچنان معدوم خواهد بود و او موظف است این حادثه را به تنظیم کننده های اخلاقی گزارش دهد.

بر اساس گزارش قبلی، روابط تیره بین این دو وکیل تا زمان محاکمه گسترش یافت قانون 360 اشاره شده توسط بالاتر از قانون.

روزن جانفازا درخواستی را ارائه کرده بود و به دنبال آن بود که گراگوس و جراگوس و وکلای م،ع آن را از “ارائه هر گونه اظهار نظر موذی” منع کند. روزن جانفازا همچنین مدعی شد که یک وکیل م،ع به او گفته است که در مقابل هیئت منصفه “خفه شو”.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyers-accused-in-court،use-altercation-offer-starkly-conflicting-accounts-of-incident/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds