دسته‌ها
اخبار

وکلا باید سعی کنند در آخرین لحظه اسناد را تشکیل ندهند


تاجری که سرش را زیر لپ‌تاپ فرو کرده و درخواست کمک می‌کندبسیاری از وکلا، مانند بسیاری از متخصصان دیگر، اغلب انواع وظایف را در زندگی حرفه ای ما به تعویق می اندازند. گاهی اوقات، وکلای دادگستری به دلیل اینکه مسائل مبرم دیگری برای رسیدگی دارند، موضوع را تا آ،ین لحظه موکول می‌کنند، و در برخی مواقع، از آنجایی که انرژی ذهنی لازم برای رسیدگی به یک موضوع را در زمان معین ندارند، کار را به تأخیر می‌اندازند. از آنجایی که بسیاری از دادگاه ها تا نیمه شب روزی که تشکیل پرونده می شود، پرونده ها را می پذیرند، وکلا نیز به طور معمول مدارک را به تعویق می اندازند و تا پاسی از شب منتظر می مانند تا اسناد را قبل از مهلت تعیین کنند. با این حال، دلایل زیادی وجود دارد که چرا وکلا باید در آ،ین لحظه از ارائه مدارک در صورت امکان اجتناب کنند.

شاید بزرگترین دلیلی که چرا وکلا باید از ثبت اسناد در مهلت مقرر خودداری کنند، این است که ممکن است مسائل فنی در آ،ین لحظه نیاز به رسیدگی داشته باشد که می تواند ارائه به موقع سند را دشوارتر کند. خود سیستم‌های بایگ، معمولاً ،اب می‌شوند، و این یک شوخی در حال اجرا در حوزه‌ای است که در آن من تمرین می‌کنم که سیستم بایگ، اغلب از کار افتاده است. از کار افتادن سیستم های بایگ، معمولاً بزرگ ترین معامله نیست زیرا ا،ر دادگاه ها آدرس ایمیلی دارند که در شرایط اضطراری می توان پرونده ها را ارسال کرد یا سیستم دیگری برای رسیدگی به این وضعیت وجود دارد.

ترسناک تر از آن زم، است که یک وکیل با یک مشکل فنی شخصی نزدیک به مهلت مقرر روبرو شود. این چندین بار در حرفه من اتفاق افتاد، اما یک موقعیت خاص ترسناک بدترین وضعیت بود. زم، که من در بیگلاو کارمند بودم، تعداد انگشت شماری از وکلا و خودم مشغول کار بر روی یک دادخواست استیناف بودیم که باید در یک مهلت معین ثبت می شد. ما از اسناد Word برای انتقال ویرایش ها به یکدیگر استفاده کردیم و آ،ین پیش نویس به ،وان یک سند جدید که توسط تیم ویرایش شده بود ذخیره می شد.

حدود ساعت 8 بعد از ظهر قبل از مهلت ثبت نام در نیمه شب، نسخه Word حاوی خلاصه ،اب شد. ما نتوانستیم سند را به روش معمولی باز کنیم، و هنگامی که سعی کردیم داده های موجود در سند را مشاهده کنیم، به جای کلمات، یک دسته از نمادهای عجیب و غریب در فایل وجود داشت. این موضوع تیم ما را به وحشت انداخت و ما به سرعت نیاز داشتیم که نسبت به شرایط واکنش نشان دهیم. از سر ناامیدی، یکی از نسخه‌های قبلی خلاصه را باز کردیم و تمام ویرایش‌هایی را که می‌توانستیم به خاطر بسپاریم در آن فایل انجام دادیم. سپس همه چیز را نهایی کردیم و سند را درست به موقع برای رسیدن به مهلت ارسال کردیم. کل وضعیت بسیار استرس زا بود و احتمال نقص فنی مرا متقاعد کرده است که در صورت بروز مشکل، هیچ، نباید اسناد را خیلی نزدیک به مهلت ارسال کند.

دلیل دیگری که چرا وکلا باید سعی کنند اسناد را در مدت کوتاهی قبل از مهلت ارسال نکنند، این است که محدودیت زم، می تواند بر محصول کاری تولید شده توسط یک وکیل تأثیر بگذارد. برخی از افراد هستند که به دلیل فشار رشد می کنند و معتقدند که بهترین کار خود را زم، که تحت فشار هستند انجام می دهند. با این حال، بسیاری از ما موافقیم که ،ی می‌تواند بهترین کار خود را زم، تولید کند که زمان داشته باشد تا در مورد محصول کاری خود فکر کند و چندین دور ویرایش را در روزهای منتهی به مهلت ارسال پرونده انجام دهد.

یک بار، یک مشتری به من کاری داد که باید ظرف دو روز چیزی را ثبت کند. به طور معمول، یک هفته یا بیشتر طول می کشد تا پرونده ای را که باید برای مشتری تکمیل کنم، آماده کنم. من در طول 48 ساعت آینده سخت کار کردم تا بهترین محصول کاری را که می‌توانم جمع‌آوری کنم، اما اگر وقتم را صرف می‌کردم و همه چیز را طی چند روز مرور می‌کردم تا زم، که همه مقاله‌ها کامل می‌شدند، مقالات به آن خوبی که می‌توانستند نبود.

ممکن است مردم در این مورد با من موافق نباشند، اما یک ،صر ادبی نیز وجود دارد که موارد را قبل از مهلت ارسال کنید. اگر وکلا نزدیک به نیمه‌شب اوراق را ارسال کنند، ا،ر سیستم‌های بایگ، الکترونیکی که توسط دادگاه‌ها اداره می‌شوند، ایمیلی را برای همه طرف‌ها ارسال می‌کنند و به آنها اطلاع می‌دهند که اوراق ثبت شده است. این ممکن است به زمان شخصی افراد تجاوز کند، زیرا بسیاری از وکلا ممکن است بخواهند به محض ثبت پرونده وارد حساب های الکترونیکی خود شوند تا ببینند چه خبر است. یادم می‌آید که یک بار اوا، شب بیرون بودم که اخطاری دریافت کردم مبنی بر اینکه یکی از حریفان یک درخواست قضاوت خلاصه کرده است. وقتی ،ی برای رفتن به حمام رفت، نمی‌توانستم در برابر بازیابی پرونده روی تلفنم مقاومت کنم تا بتوانم ببینم دشمنم چه چیزی را ثبت کرده است. البته، همدلی با مخالفان به ندرت انگیزه ای برای وکلا است و افراد می توانند نظم بیشتری در مورد تعادل بین کار و زندگی داشته باشند، اما عدم نفوذ به وقت شخصی دلیل دیگری است که چرا وکلا باید اسناد را قبل از مهلت مقرر ارسال کنند.

در هر صورت، تا زم، که دادگاه ها اسناد را تا نیمه شب قبول کنند، طرفین نزدیک به این مهلت، مدارک را ارائه می دهند. با این حال، دلایل زیادی وجود دارد که اگر این امکان وجود دارد، باید اسناد را قبل از مهلت ارسال کنید.


هدشات بزرگتر روتمنجردن روتمن شریک است موسسه حقوقی روتمن، یک شرکت حقوقی با خدمات کامل در نیویورک و نیوجرسی. او همچنین بنیانگذار دفترچه خاطرات بدهی دانشجو، وب سایتی که در مورد نحوه پرداخت وام های دانشجویی خود بحث می کند. می تو،د از طریق ایمیل به اردن برسید [email protected].


منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/lawyers-s،uld-try-not-to-file-do،ents-at-the-last-minute/