دسته‌ها
اخبار

وکلا به دلیل کپی کردن اطلاعات مشتری تعلیق شدند و به طور یکجانبه به مشتریان در مورد شرکت جدید اطلاع رسانی می کردند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. تعلیق وکلا به دلیل کپی ، اطلاعات موکل،…

اخلاق

وکلا به دلیل کپی ، اطلاعات مشتری تعلیق شدند و به طور یکجانبه به مشتریان در مورد شرکت جدید اطلاع رس، می ،د

نوشته دبرا کاسنس وایس

تصویر از Shutterstock.

دو تن از همکاران فلوریدا که امیدوار بودند مشتریان خود را در هنگام ،وج از شرکت حقوقی آسیب‌های شخصی خود با خود ببرند، به دلیل نقض قو،ن وکالت در طول آن فرآیند، از وکالت تعلیق شدند.

دادگاه عالی فلوریدا وکیل جاناتون چار، اوری بلوینز را تعلیق کرد به مدت 60 روز و وکیل مایکل اندرو آدامز به مدت 45 روز در یک جفت سفارش، قانون 360 گزارش ها.

هر دو وکیل در وکلای جراحات دن نیولین در فلوریدا کار کرده بودند. آنها شرکت خود را قبل از ، شرکت دن نیولین در ژانویه 2021 تشکیل دادند. آنها طبق درخواست مشروط خود از قصد خود برای استعفا اطلاع قبلی ندادند.اینجا و اینجا) برای قضاوت رضایت.

وکلا متهم به تهیه کپی دیجیتالی از داده های محرمانه مشتری در زم، که در شرکت دن نیولین بودند، بودند. آنها همچنین متهم به غیرفعال ، یک ویژگی در سیستم مدیریت پرونده شدند که به شرکت اجازه می داد مشتریان ایمیل را انبوه کند.

پس از ، شرکت، وکلا با مشتری، که امیدوار بودند آنها را با خود همراه کنند، بدون مراجعه به شرکت دان نیولین برای مذاکره در مورد نامه ای مش، به مشتریان، همانطور که توسط قو،ن اخلاقی ا،امی است، تماس گرفتند. نامه آنها به مشتریان توصیه می کرد که می توانند مشتریان شرکت دن نیولین باقی بمانند، می توانند نمایندگی شرکت جدید را انتخاب کنند یا نمایندگی جدیدی توسط شرکت دیگری انتخاب کنند.

این اخطار باید به مشتریان در مورد مسئولیت بالقوه در قبال هزینه ها و هزینه های خدمات حقوقی ارائه شده و نحوه رسیدگی به سپرده ها، طبق درخواست ها، بگوید.

نه بلوینز و نه آدامز سابقه انضباطی قبلی نداشتند. بلوینز در بار پذیرفته شد در سال 2008و آدامز پذیرفته شد در سال 2011.

آدامز همچنین “خدمات اجتماعی فوق العاده” را به جانبازان، کودکان و قرب،ان سوء استفاده ارائه کرده است. او یک سرباز کهنه سرباز تفنگداران دریایی ایالات متحده است که در نتیجه خدمتش در عراق از اختلال استرس پس از سانحه رنج می برد. بر اساس درخواست او، این وضعیت به دلیل استرس در حین کار در شرکت دن نیولین تشدید شد.

درخواست بلوینز گفت که او “خدمات اجتماعی قابل توجهی” ارائه کرده است.

هنری لی پل، وکیلی که وکالت بلوینز و آدامز را برعهده داشت، فوراً به ایمیل و پست صوتی ABA Journal که درخواست اظهار نظر می کرد، پاسخ نداد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyers-are-suspended-for-copying-client-data-unilaterally-notifying-clients-of-new-firm/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds