دسته‌ها
اخبار

وکیلی که پس از گذراندن 25 دقیقه تلاش برای تشکیل پرونده ECF مهلت را از دست داد، از مدار 10 رحم نمی‌شود.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیلی که پس از ،ج ، مهلت مقرر را از دست داد…

محاکمه و دعاوی حقوقی

وکیلی که پس از گذراندن 25 دقیقه تلاش برای تشکیل پرونده ECF مهلت را از دست داد، از مدار 10 رحم نمی‌شود.

نوشته دبرا کاسنس وایس

، و تقویم

تصویر از Shutterstock.

یک وکیل نتوانست دادگاه استیناف فدرال را متقاعد کند که مهلت از دست رفته او باید معذور شود، زیرا در ثبت شکایت با سیستم پرونده الکترونیکی مشکل دارد.

دادگاه استیناف ناحیه 10 ایالات متحده در دنور گفت که وکیل، استیون کال، هنگامی که شکایتی را برای بانکی که می خواست به پرداخت بدهی های وام گیرنده اعتراض کند، “به سختی ضرب الاجل را از دست داد”. او در ساعت 23:40 وارد سامانه مدیریت پرونده/ پرونده الکترونیکی پرونده معروف به CM/ECF شد و توانست در ساعت 12:16 صبح شکایت خود را با از دست دادن مهلت نیمه شب ثبت کند.

دادگاه استیناف در پاورقی 7 خود گفت که کال قبل از ثبت پرونده موفقیت آمیز خود، در هنگام مح،ه وقفه ای که برای ایمیل زدن به وکیل مخالف خود انجام داده بود، 25 دقیقه را در سیستم ECF گذراند. نظر 14 دسامبر.

اما مشکلات کال با جعبه عدد صحیح و تلاش‌های بی‌ثمر او برای پرداخت هزینه بایگ، قبل از تشکیل پرونده، بر اساس یافته‌های واقعی که توسط مدار 10 نقل شده است، ناشی از هیچ گونه نقصی در سیستم ECF نبوده است. دادگاه استیناف در نظر قاضی هریس ال. هارتز گفت در نتیجه، موکل کال “هیچ مبنای واقعی برای هیچ گونه تسکین ندارد.”

Law.com نظر را پوشش داد و با کال، یکی از سهامداران Ray Quinney & Nebeker صحبت کرد.

کال به Law.com گفت: «من فکر می‌کردم شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد ما امضا کرده‌ایم و تلاش می‌کردیم تا آن را انجام دهیم. “به نظر می رسید یک ورودی نشان می دهد که به موقع وارد شده است. فکر می‌کنید دادگاه‌های حقوقی می‌بینند که من ۲۵ دقیقه قبل از نیمه‌شب امضا کردم، شواهد و مدارک موجود بود، و اگر با آن مشکل مید، مواجه نمی‌شدم، به راحتی پرونده را ثبت می‌کردم.»

کال نماینده بانک ایالتی یوتا ج،ی بود که حکم دادگاه ایالتی را علیه آلن بیل به مبلغ بیش از 237000 دلار برای وام هایی که توسط ، و سایر اموال وثیقه شده بود، دریافت کرده بود. بانک مدعی است که Beal در پرداخت وام نکول کرد، ، فروخت و اعلام ورش،تگی کرد.

بانک باید شکایت خود را تا 22 آوریل 2019، که 60 روز پس از اولین جلسه طلبکاران Beal بود، ثبت می کرد.

دادگاه تجدید نظر مشکلات کال را بر اساس یافته های قاضی ورش،تگی تشریح کرد.

تماس برای اولین بار در ساعت 11:40 بعد از ظهر 22 آوریل 2019 وارد سیستم ECF شد (اگرچه کال فکر می کرد ساعت 11:35 شب است)، مدار دهم پیدا شد. اولین مشکل او زم، رخ داد که با یک جعبه خالی با ،وان “تقاضا (000 دلار) روبرو شد. قرار بود کال مقدار بدهی را که بانک نمی‌خواست آن را بدون علامت دلار یا کاما به هزاران نفر وارد کند. به ،وان مثال، عدد “2” نشان دهنده تقاضای 2000 دلار است.

کال از علامت دلار و کاما استفاده کرد و پیامی دریافت کرد که به یاد می آورد «عدد صحیح گم شده است». کال روز بعد در ایمیلی گفت که «اعداد مختلف و پیکربندی‌های مختلف، از جمله با و بدون علامت دلار و کاما» را امتحان کرده است، اما سیستم به پنجره بعدی منتقل نمی‌شود. او در نهایت یک عدد نادرست وارد کرد و سیستم به پنجره بعدی منتقل شد.

با این حال، دادگاه ورش،تگی به این نتیجه رسید که کال باید سهواً یک علامت دلار یا یک علامت نقطه گذاری در جعبه گذاشته باشد زیرا هیچ نقصی در سیستم وجود نداشته است. اگر فقط اعداد تایپ می شد یا کادر خالی می ماند، به پنجره بعدی منتقل می شد. دادگاه همچنین گفت که پیامی که تماس دریافت می‌کرد این است: «شما باید یک عدد صحیح معتبر وارد کنید».

مشکل دوم کال زم، اتفاق افتاد که او به اشتباه فکر کرد که باید قبل از ثبت شکایت هزینه تشکیل پرونده را پرداخت کند. اسکرین‌شات‌های سیستم صفحه‌ای را با ،وان «باز ، پرونده دشمن» نشان می‌دهد، به دنبال آن یک درخواست برای انتخاب شکل پرداخت و صفحه‌ای نشان می‌دهد که هزینه پرونده 350 دلار است.

با این حال، سیستم اعلام نکرده است که هزینه باید قبل از ثبت شکایت پرداخت شود.

بخش دهم گفت: “در واقع، پرداخت تا پس از ثبت شکایت امکان پذیر نیست.”

نگر، کال مبنی بر اینکه باید قبل از اینکه بتواند پرونده را به صورت غیر ضروری پرداخت کند، تشکیل پرونده را به تأخیر انداخت، زیرا او روی دکمه‌های داخل ECF و در مرورگر خود کلیک کرد – پیام‌های خطا را دریافت کرد و به صفحات ECF که قبلاً دیده بود برگشت. قبل از تشکیل پرونده،” دادگاه تجدید نظر گفت. اما همانطور که دادگاه ورش،تگی متوجه شد، این تاخیر ناشی از هیچ گونه نقص در سیستم ECF نیست.

هنگامی که Call نتوانست صفحه پرداخت را تا ساعت 11:58 بعد از ظهر پیدا کند، سیستم ECF را به مدت 11 دقیقه ، کرد تا شکایت را ایمیل کند و به وکیل مخالف ارائه دهد. سپس مجدداً وارد سیستم ECF شد و ظرف هفت دقیقه شکایت خود را ثبت کرد.

کال به Law.com گفت که بعداً متوجه شد که سیستم اطلاعاتی را که در جعبه تقاضا تایپ کرده در حافظه پنهان نگهداری می‌کند و او باید به طور کامل از سیستم خارج می‌شود یا حافظه پنهان را پاک می‌کند.

“از کجا می دانستم؟” تماس گفت.

او همچنین به Law.com گفت که یک قانون محلی باید تشکیل پرونده دیرهنگام را توجیه می کرد. این بی،ه می‌گوید طرف‌هایی که پرونده‌شان به دلیل نقص فنی توسط دادگاه تأخیر می‌افتد، می‌توانند به دنبال تخفیف من، باشند.

10th Circuit گفت که قانون محلی اعمال نمی شود، با این حال، زیرا سیستم ECF به درستی در طول ثبت تماس کار می کرد. دادگاه استیناف همچنین خاطرنشان کرد که دادگاه ورش،تگی یوتا دارای یک میز کمک سیستم ECF است که وکلا می توانند در ساعات کاری با آن تماس بگیرند و کال باید قبل از ثبت نام در سیستم ECF آموزش دیده باشد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyer-w،-missed-deadline-after-spending-25-minutes-trying-to-file-ecf-do،ent-gets-no-mercy-from-10th-circuit/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds