دسته‌ها
اخبار

وکیل به وین لاس وگاس نقل مکان کرد و بیش از 10 میلیون دلار را در «کلاهبرداری گسترده» هزینه کرد.



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل به وین ، وگاس نقل مکان کرد، بیش از…

قانون بانکداری

وکیل به وین ، وگاس نقل مکان کرد و بیش از 10 میلیون دلار را در «کلاهبرداری گسترده» هزینه کرد.

نوشته دبرا کاسنس وایس

یک وام دهنده مستقر در جزایر ویرجین بریت،ا یک وکیل کالیفرنیا را متهم کرده است که بیش از 10 میلیون دلار را ،ج کرده و قمار کرده است که قرار بود توسط شرکت وام دهنده او برای اعطای وام های شخص ثالث استفاده شود.

دعوای حقوقی 11 فوریه به اطلاعات و باورهایی اشاره می کند که وکیل سارا ژاکلین کینگ از این پول برای قمار در ، وگاس استفاده کرده و “یک سبک زندگی اسراف آمیز” را رهبری می کند.

قانون 360 پوشش دارد.

شاکی، LDR International Ltd.، این پول را در اختیار کینگ و شرکتش King Family Lending قرار داد، با این تصور که او به ،ه خود از آن برای وام به ورزشکاران حرفه ای و سایرین با وثیقه قابل توجه استفاده می کرد. LDR International در مجموع 97 وام به ارزش بیش از 10.2 میلیون دلار داد که هرگز بازپرداخت نشدند.

طبق دادخواست، King Family Lending یک شرکت با مسئولیت محدود کالیفرنیایی است که در فوریه 2020 تشکیل شد و محل اصلی ،ب و کار آن در اورنج کانتی، کالیفرنیا است.

این کت و شلوار بیشتر پول از دست رفته را به تمایل ادعایی کینگ به قمار نسبت می دهد. طبق دادخواستی که در دادگاه فدرال در ناحیه مرکزی کالیفرنیا ارائه شده است، LDR International “اطلاع دارد و معتقد است که کینگ به هتل وین ، وگاس رفت و شش ماه در آنجا زندگی کرد و 24/7 قمار کرد.”

LDR International ادعا می‌کند که کینگ و شرکتش اسناد جعلی را برای وام‌های شخص ثالث و وثیقه‌ای که ظاهراً این وام‌ها را تضمین می‌کنند، ارائه کرده‌اند. گفته می‌شود که کینگ وثیقه‌ای را که شامل خودروهای لو،، قایق‌های تفریحی، جواهرات، ساعت‌ها، سکه‌های ف،ات گرانبها و درآمدهای حاصل از قراردادهای ورزشی حرفه‌ای می‌شود، ذکر کرده است.

در این شکایت آمده است که شوهر سابق کینگ، که به مراکش در شمال آفریقا گریخته است، “باور شاکی مبنی بر اینکه کینگ درگیر یک کلاهبرداری بزرگ در LDR International بوده است را ثابت کرده است.”

دعوا می‌گوید که وام‌های خانواده کینگ و کینگ پس از سررسید وام‌ها، تمام اصل و بهره LDR International را بازپرداخت ن،د. کینگ به دروغ ادعا کرد که 6.3 میلیون دلار بازپرداخت وام دریافت شده برای تأمین مالی وام های شخص ثالث اضافی «تخصیص مجدد» شده است، که باعث شد LDR International وام های اضافی را به King Family Lending تأمین کند.

زم، که LDR International قبل از طرح دعوای خود درخواست پرداخت کرد، کینگ 2 میلیون دلار در مقابل بهره بدهی به LDR International پرداخت کرد.

در این کت و شلوار آمده است که کینگ “به تازگی شواهدی ارائه کرده است که فقط 11.98 دلار به نام خود دارد.”

مجوز King Family Lending با دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا در آوریل 2022 غیرفعال شد، به این م،ی که ا،ر اوقات مجوز LDR International برای وام های شخص ثالث فرضی که کینگ ادعا می کرد ارائه می کرد، مجوز نداشت. کت و شلوار می گوید.

این شکایت به نقض قرارداد، کلاهبرداری و سرقت مدنی اشاره دارد.

Law360 سعی کرد از طریق ایمیلی که به King Family Lending ارسال شده بود، با کینگ تماس بگیرد، اما ایمیل برگشت کرد. مجله ABA نیز همین نتیجه را داشت. وکلای ایالتی کالیفرنیا اطلاعات تماس کینگ را فهرست نمی کند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/suit-alleges-lawyer-moved-into-wynn-las-vegas-spent-much-of-10.2-million-in-m،ive-fraud/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds