دسته‌ها
اخبار

وکیل حقوقی در مشهد 09152055986وکیل پایه یک دادگستری در مشهد-وکیل تان

مجید شادمان، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، مدیر عامل موسسه حقوقی در مشهد و دارای مدرک کارشناس ارشد می‌باشند. ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند. آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ی موفق داشته که دادنامه‌های صادره و ابراز رضایت موکلین وی موجب گردیده نام ایشان جزو وکلای برتر مشهد قرار بگیرد.

  • © کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه می‌باشد.
  • وکیل مهناز دلاویز دارای مدرک کارشناسی بوده و در این مقطع به مطالعه حقوق خصوصی پرداخته است.
  • همان طور که شما عزیزان اطلاع دارید همه اشخاص در زندگی خویش قطعا چندین و چند بار فعالیت های ملکی انجام داده اند و می دهند، این فعالیت و امور ملکی شامل موارد مختلف و بسیار متعددی می شوند، من جمله خرید و فروش و رهن و اجاره و غیره… اما در این بین ممکن است که مشکلاتی هم ایجاد شود.
  • انتخاب وکیل خوب در مشهد یکی از نگرانی‌های همشهریان عزیز در مسیر حل مسائل حقوقی و کیفری تبدیل شده است.

وکلای پایه یک مشهد می توانند با ایجاد یک صفحه و اکانت در سایت هزار وکیل اقدام به ثبت آگهی های خود نمایند. شهر مشهد بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر در استان خراسان رضوی می باشد که در طول روز تعداد بسیار زیادی از پرونده های قضایی در شهر مشهد تشکیل می شود. به منظور ممانعت ازتضییع حق هر فردی در هر پرونده قضایی بهترین راهکار داشتن وکیل معتبر و کارآمد است. مراجعه به وکیل حقوقی مشهد باعث می گردد که تا وکیل پایه یک دادگستری به پشتوانه توانایی علمی خویش و با بهره گیری از تجربه و سابقه کاری در طرح انواع دادخواست ها و دفاع از دعوای حقوقی، تمامی الزامات قانونی را مورد توجه قرار دهد و از این طریق نتیجه مطلب موکلین را تضمین نمائید. ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد.

دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند. بابت تهیه این لیست از اسامی وکلای برتر مشهد به عنوان یک شهروند مشهدی از شما ممنونم. فقط احساس میکنم اسم برخی از وکیل های خوب مشهد را جا انداختید، شهر ما وکیل های خوب زیادی دارد. پاسخ می دهد برای این موضوع حالات مختلفی متصور است ؛ طبق ماده 12قانون حمایت خانواده” در دعاوی و امور خانوادگی مربوط به زوجین ،زوجه می تواد در دادگاه محل اقامت خوانده یا محل سکونت خود اقامه دعوی کند مگر در موردی که خواسته ،مطالبه مهریه غیر منقول باشد.” به طور کلی تمامی وکلا باید افرادی صادق باشند و راز موکل خود را حفظ کنند.

حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است. سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است. ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند.

ویژگی‌های وکیل خوب در مشهد

اصولا قراداد مشارکت در ساخت بین سازنده و مالک یا مالکین زمین منعقد می‌شود. اهمیت این قرارداد به دلیل مشخص شدن سهم هرکدام از طرفین قرارداد مطابق با توافق آنها در قرارداد است. معمولا این گونه قراردادها به دلیل اهمیتی که دارند در دفترخانه‌ها و یا دفاتر وکلا به امضا می‌رسند.

هدایای دوران عقد – وکیل خانواده

پیش می آید که نمی توانید به صورت حضوری به موسسه حقوقی مراجعه کنید و تنها راه حل خود را آنلاین دریافت مشاوره می بینید،خب شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی ذیل با مشاورین و وکلای ما ارتباط برقرار کنید و اقدام به دریافت مشاوره کنید. یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید. طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود.

اقدامات لازم قبل از جلسه مشاوره با وکیل

منظور از حکم جلب در قضیه مهریه زمانی است که زوج در هنگام اعلام حکم مالی ندارد که پرداخت کند و توانایی فراهم کردن آن را نیز در زمان صدور حکم ندارد، بنابراین قاضی حکم به جلب و زندان وی خواهد داد. اینجانب سیدفرهاد حسینی مقدم وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید. بسیار پیش آمده است که افرادی به دلایل مختلفی از جمله خصومت، دفاع از خود در دعوا و… به صورت عمدی یا غیرعمدی مرتکب جرم بزرگی به نام قتل شده اند. موارد حقوقی قتل بسیار پیچیده بوده و از آنجا که مجازات های مربوط به قتل در بدترین شرایط اعدام می باشد، فردی که مرتکب جرم شده است به دلیل ترس و وحشت نمی تواند به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند.