دسته‌ها
اخبار

وکیل دادگستری به دلیل “ترک بی سر و صدا” از شغل شرکت حقوقی خود شکایت کرد


نماد ، بی سر و صدا  کلمات مفهومی ، بی سر و صدا روی بلوک های چوبی.  پس زمینه زیبا از اسکناس دلار.  مفهوم تجارت و ، بی سر و صدا.  فضای کپیهمه‌گیری جامعه را از طرق مختلف تغییر داد، اما از نظر زندگی کاری ما، بزرگترین تأثیر کووید، فراگیر بودن کار از خانه بود. این که تعدادی از روندهای دیگر را به وجود آورد، رسانه ها سریعاً به آن پی بردند، ی،ی ، بی سر و صدا – ی،ی تمرین انجام حداقل ها در محل کار و عدم گسترش بیش از حد خود به نمایندگی از کارفرمایان، و انجام مخفیانه چندین شغل از راه دور.

اکنون هر دوی این شیوه ها ممکن است روز خود را در دادگاه داشته باشند.

دیروز، شرکت حقوقی ناپولی شاکلنیک مستقر در نیویورک از یکی از وکلای خود به نام هیدر پالمور و شرکت حقوقی او The Palmore Group PC به اتهامات متعددی از جمله نقض قرارداد، نقض وظیفه امانتداری وفاداری، کمک و مشارکت در نقض وظیفه امانتداری شکایت کرد. وفاداری، دروغ مضر، غنی سازی ناروا، قضاوت اعلامی و اعتماد سازنده.

طبق این شکایت، پالمور ،ت در حالی که در مطب خود کار می کرد، کار خود را در شرکت حقوقی شاکیان ، کرد:

در تعقیب منافع مالی شخصی، متهم پالمور مهارت، تجربه و کتاب تجاری خود را برای به دست آوردن موقعیتی در ناپولی شاکلنیک، جایی که از محیط کار از راه دور جدید برای “، بی سر و صدا” استفاده کرد و به طور همزمان برای آن کار می کرد، نادرست معرفی کرد. دو شرکت حقوقی به طور همزمان، هم شاکی و هم گروه حقوقی متهم پالمور، با نقض قرارداد استخدامی او و قانون نیویورک.

در این شکایت آمده است که شرکت حقوقی متهم در رقابت با کارفرمای او فعالیت می کرد:

خانم پالمور به اشتباه به هر دو گرایش پیوست [quiet quitting and working multiple jobs remotely]، جمع آوری یکی از قابل توجه ترین قرعه کشی ها در کل شرکت از ناپولی شاکلنیک، در حالی که کار کمی برای ناپولی شاکلنیک انجام می داد، و در حالی که به طور مستقیم با شرکت با اجرای همزمان گروه حقوقی Defendant Palmore، PC رقابت می کرد، این اقدامات در نقض مستقیم قو،ن بود. قرارداد کار او، بر خلاف وظیفه امانتداری او برای وفاداری به ناپولی شکلنیک و برای ثروتمند ، خود با هزینه ناپولی شولنیک طراحی شده بود.

این شکایت در ادامه ادعا می‌کند که برگه‌های زم، پالمور نیز ساختگی بودند که توسط کار حقوقی متهم پشتیب، نمی‌شد:

همانطور که در اینجا ذکر شد، سوابق کامپیوتری نشان می دهد که خانم پالمور در ا،ر روزهای کاری در سال 2023 تنها برای دقیقه در روز در رایانه خود فعال بوده است، علیرغم ارسال سوابق زم، روزانه که نشان می دهد او ساعت ها را صرف انجام تحقیقات قانونی و تهیه پیش نویس کرده است. ترسیم» اسناد.
….
به شکلی تکان دهنده، در برخی موارد، پالمور سوابق زم، روزانه آشکارا جعلی را ساخت و ارائه کرد که نشان می داد او یک روز کامل کار را قبل از ساعت کاری انجام داده است.

علاوه بر این، این شکایت پالمور را متهم می‌کند که پس از کشف «طرح» او، «با طرح ادعاهای دروغین و افتراآمیز تبعیض علیه «دیگران» بدون هیچ مبنای واقعی، از شرکت اخاذی کرده است.

دیوید گوتلیب شریک حقوق ویگدور برداشتی کاملا متفاوت دارد در مورد حوادث رخ داده:

ناپولی شاکلنیک این دعوای پیشگیرانه کاملا جعلی را تنها پس از آن که خانم پالمور ادعاهای جدی مبنی بر تبعیض علیه شرکت مطرح کرد و در حال آماده شدن برای طرح دعوی خود بود، تنظیم کرد. گوتلیب گفت. «این دعوای پیشگیرانه ت، شفاف و ناب،دانه برای تلاش برای به دست آوردن برخی مزیت های استراتژیک است، اما بدیهی است که یک اقدام تلافی جویانه آشکار است. ما با شکایت خانم پالمور به سرعت پیش خواهیم رفت، که شامل ادعاهایی مبتنی بر این رفتار تلافی جویانه می شود.

در حالی که لوکاس مارکوویتز از آفیت کورمان، وکیل ناپولی شاکلنیک، در مورد این دعوا گفت: «همانطور که در مقالات خود می گوییم، خانم پالمور مهارت، تجربه و کتاب تجاری خود را برای به دست آوردن موقعیتی در ناپولی شولنیک به اشتباه معرفی کرد. او سپس مستقیماً با هدایت شرکت حقوقی خود با ناپولی شاکلنیک رقابت کرد. هنگامی که ناپولی شولنیک شروع به کشف این اظهارات نادرست کرد، خانم پالمور در تلاش برای اخاذی وجوه اضافی، شرکت را بدنام کرد.

شکایت کامل را در زیر بخو،د:

2. شکایت


کاترین روبینو، سردبیر ارشد Above the Law، میزبان است پاد،ت Jabot، و میزبان مش، فکر ، مانند یک وکیل. راهنمایی‌کنندگان AtL بهترین هستند، بنابراین لطفاً با او ارتباط برقرار کنید. هر گونه نکته، سؤال یا نظری را برای او ایمیل کنید و او را در توییتر دنبال کنید @Kathryn1 یا ماستودون @[email protected].




منبع: https://abovethelaw.com/2023/02/attorney-sued-for-quiet-quitting-her-law-firm-job/