دسته‌ها
اخبار

وکیل در اصفهان وکیل پایه یک بهترین وکیل اقساط هزار وکیل-وکیل تان

گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. به دلیل گذراندن دوره های تخصصی در زمینه قرارداد ها و شرکت ها و پرونده های ثبتی و املاک و بعضا در زمینه های کیفری و جنایی نیز مشغول به فعالیت می باشند. یا با اعطای وکالت به ایشان از صفر تا صد پرونده با ارائه بهترین راهکار برای حصول نتیجه دلخواه و پیگیری و تلاش زیاد و دلسوزانه و اطلاع رسانی مکرر به موکل در کنارتان همیشه خواهند بود و حقوق شما را احیا خواهند کرد. دعاوی حقوقی ( ازجمله امور حسبی تحریر و تقسیم ترکه، مطالبه سهم الارث، مطالبه ثمن و اسناد تجاری ، ابطال قرارداد و وجه التزام سنگین و همچنین امور مرتبط قراردادها مانند الزام به انجام تعهدات قراردادی).

  • وکیل خوب اصفهان وکیلی است که علیرغم تجربه ای که در پرونده های حقوقی و کیفری و تنظیم لوایح مستند دارد، میتواند با مهارت سخنوری قوی خود بهترین دفاع شفاهی را از موکل در دادگاه های اصفهان ارائه دهد.
  • امکان بررسی سوابق کاری وکلای حرفه ای دعاوی تجاری اصفهان در دادداک نیز در این سامانه فراهم شده است.
  • در صورت بروز سوال یا مشکل ، نیاز به خدمات وکالت و مشاوره حقوقی یا در صورت جستجوی شماره تلفن وکیل خوب در اصفهان میتوانید به دفتر وکالت خانم مریم پارسا مراجعه کنید.
  • متخصص در دعاوی ملکی، خانواده، ثبتی، قراردادها و ثبت شرکت ها، معاملات و … هستند.
  • به همین سبب در این مقاله تمام تلاش خودمان را کرده ایم تا وکلای اصفهان را معرفی کنیم.

خانم ثمین سالم در زمینه های وکالتی ثبتی، ملکی، شهرداری، کیفری، اسناد رسمی و غیره مشغول به فعالیت است. شاید شما هم جزء اشخاصی باشید که در هنگام نیاز برای گرفتن وکیل از جمله وکیل خانواده و وکیل مهاجرتجهت مراجعه به مراجع قضایی یا اخذ مشاوره حقوقی، ترجیح می دهید که یک وکیل پایه یک قوه قضاییه این امور را برای شما بر عهده بگیرد. در این وضعیت و در صورتی که بنا به هردلیلی ترجیح می دهید که وکیل مورد نظر خود را از بین وکلای استان اصفهانانتخاب نمایید، می توانید از سایت مرکز وکلا قوه قضاییه برای جستجو وکیل قوه قضاییه استفاده نمایید. سهیلا باقرپور وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای اصفهان، کارشناس ارشد حقوق، دارای مهارت و تجربه قراردادنویسی، دارای تجربه قراردادنویسی برای شرکت های تجاری، ایشان فعالیت وکالت را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده اند. آقای محمد تقی فقیهی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان و وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشدکه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و جزء یکی از بهترین و موفق ترین وکلای اصفهان می باشند. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و دارای سوابق بالای وکالتی و نمونه پرونده های موفق می باشد.

از سال 1380 شروع به وکالت در زمینه خدمات حقوقی کردم و پس از 3 سال در سال 1383 پروانه وکالت را کسب و به طور رسمی در زمینه حقوقی خدمت رسانی کردم . این مجموعه با انجام تحقیقات و تفحص نسبت به امور حقوقی و اطلاعات روز در زمینه مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف نسبت به حل مشکلات حقوقی موکلان اقدام می نمیاد. حق الوکاله معمولا هزینه تمبر مالیاتی، هزینه اقامت وکیل، هزینه ایاب ذهاب، هزینه کارشناسی، دادرسی، ثبت درخواست و … است که وکیل در راه حل پرونده صرف می کند.

دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است. از خصوصیات اخلاقی این وکیل نمونه می‌توان به رازدار بودن، پایبندی به زمان در به پایان رساندن پرونده، صادق بودن، دارای قدرت تجزیه و تحلیل نسبت به پرونده است، اشاره کرد. خانم سالم دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است.

شهروندان اصفهان می‌توانند از دیگر فعالیت‌های وکیل شاهنگیان، می‌توان به قبول دعاوی جنایی، دعاوی مربوط به امور شهرداری، موجر مستاجر، مطالبه خسارت، اسناد رسمی و تجاری، تملک آپارتمان‌ها، عقود و معاملات، مطالبه وجه و … می‌باشد، که شهروندان اصفهان می‌توانند با اطمینان خاطر به ایشان اعطای وکالت نمایند. اگرچه هنگامی که شخصی پروانه وکالت را دریافت می کند می تواند در تمام زمینه ها مانند حقوق خانواده، کیفری، تجاری، ملکی و … به قبول و انجام وکالت بپردازد، اما این نکته را در انتخاب وکیل در اصفهاننباید از نظر دور داشت که وکلایی که در یک زمینه خاص دارای تخصص بوده و تنها در آن زمینه به انجام وکالت مشغول هستند، وکلای قابل اعتمادتری برای پذیرش پرونده حقوقی شما در آن زمینه خاص می باشند. در حال حاضر،وکلای پایه یکدر کشور ما به دو گروهوکلای کانون وکلا دادگستری و وکلای قوه قضاییهتقسیم می شوند.

تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. تمام افراد در طول زندگی با مسائل حقوقی مختلفی روبرو می شوند و گاهی به خاطر پیچیدگی موضوع، خود توان حل آن را ندارند که تصمیم به انتخاب وکیل می گیرند.

مشاوره حقوقی به چه صورت است؟

دفتر وکالت در اصفهان با مدیریت حامد امیری با استفاده از تخصص وکیل معروف در اصفهان این قوانین را تفسیر کرده و راز های نهفته آنرا کشف کرده و به موکلین عزیز راهنمایی های لازم را در ارتباط با مشکلات حقوقی آن ها ارائه خواهد نمود. دفتر حقوقی حامد امیری وکیل خبره در اصفهان آماده ی ارائه ی مشاوره حقوقی و پذیرفتن وکالت در مباحث وکیل طلاق در اصفهان ، وکیل کیفری اصفهان ، وکیل خانواده اصفهان ، وکیل مهریه در اصفهان می باشد لذا در تمامی دعاوی حضور وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ،آگاه از آخرین قوانین و مقررات ؛ با تجربه و متخصص ضروری است. دفتر وکالتی حامد امیری با بهره گیری از تجربیات یکی از بهترین وکیل های استان اصفهان آماده پاسخگویی به تمای سوالات حقوقی شما عزیزان است. دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد. در مدت 8 سال سابقه وکالت خویش خدمات وکالتی مثل نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده داشته است. خانم جوادی نژاد دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری و غیرحضوری است که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است.

مزایای بهره مندی از وکیل اصفهان چیست؟

در طول فعالیت در حرفه وکالت دادگستری ، وکالت پرونده های مختلف حقوقی ، کیفری ، ملکی و خانوادگی و غیره را در اصفهان ، تهران ، و استانهای مختلف کشور عهده دار بوده و همچنان مشغول به خدمت گزاری هستند . دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند. اگر به دنبال یک وکیل یا موسسه حقوقی جهت انجام کارهایی مانند مطالبه شکایت از یک شخص طلاق گرفتن مهریه تغییر اسم کارهای شهرداری کارهای املاک و گرفتن پروانه کسب کارهای حقوقی دیگر اعدام حبس ابد سرقت و غیره هستید در لیست بالا می توانید خیلی از وکیل هایی که می‌توانند خیلی از کارهای حقوقی را انجام دهند مشاهده نمایید.

بنابراین اگر در شهر اصفهان هستید و به دنبال وکیل خانم برای حل پرونده طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فزرند و … می گردید، می توانید به خانم مریم جهانبخش مراجعه کنید. مشاجرات کیفری در ارتباط به کاری است که برای انجام دهنده آن, دادگاه جزا معین می نماید اما برای مشاجرات حقوقی دادگاه جزایی را مد نظر قرار نمی دهد و تنها فرد خاطی را به ادای حقوق قانونی سایرین یا اعمال وظایفش مجبور می کند. بهترین وکیل کیفری اصفهان دانش آموخته رشته حقوق قضایی و دارای پروانه پایه یک وکالت آماده جهت ارائه خدمات در اصفهان و کل کشور در انواع دعاوی کیفری، شکایت، امور بیمه، خانواده و … می باشد. ایشان موفق به دریافت لوح های تقدیر از ارگان و سازمان های مختلف شده است و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان مشغول به فعالیت وکالتی می باشد. همچنین سابقه مدرس در حوزه های مختلف حقوقی می باشد و در زمینه های مختلف وکالتی هم تخصص و مهارت دارد.

وکیل مواد مخدر اصفهان ۱۴۰۰-۰۶-۱۴ 2 نظر مواد مخدر نام عمومی برای انواع متنوعی از داروها، سایکو اکتیوها و ترکیبات شیمیایی طبیعی و سنتتیک است که معمولاً خاصیت تس… حتما تا به حال شنیده‌اید که می گویند آیا چک کیفری است یا حقوقی؟ این عبارت فقط در مورد چک‌های برگشتی (بلامحل) استفاده می‌شود و مربوط به نوع مسوولیت شخص صادرکننده چک است.ادامه نوشته… به دنبال گسترش روابط تجاری و بازرگانی، پیدایش کشمکش نشأت گرفته شده از این معاملات تجاری و بازرگانی هم توسعه یافته است. یکی از مواردی که همیشه مورد توجه دو طرف یک ارتباط تجاری است، این است که کشمکش در مورد آن رابطه حقوقی به چه کیفیتی و با چه شیوه هایی باید رفع شود. روشن است در صورتی که این تعارضات با روش های صحیح و به سرعت بررسی نشود، آثار مضر بسیاری را به دنبال دارد. تنظیم اظهارنامه آنلاین تنظیم اظهارنامه اولین قدم برای دستیابی به حق و حقوق خود از روش های قانونی و حقوقی می باشد.