دسته‌ها
اخبار

وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت-وکیل تان

متاسفانه همین تصور اشتباه نیز باعث شکست بسیاری از افراد در پرونده هایی شده است که مسلما حق با آنها بوده است و نتوانسته اند به خوبی از حقوق خود دفاع کنند و از قوانین مربوط به مسئله ی مربوط به خوبی آشنایی نداشته اند. شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به وکیل در ایران نیاز دارید. خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند. سپس به ایران بازگشتند تا به تدریس حقوق بین الملل خصوصی بپردازند و پس از دریافت پروانه وکالت، این حرفه را آغاز کردند. در صورتی که دادسو وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور پرونده باشد، نیازی به حضور ورثه در هیچ مرحله ای نخواهد بود و وکیل در ایران کلیه امور را پیگیری خواهد کرد.

دقت داشته باشید که وکالت اصولا با تنظیم سند رسمی و غیر رسمی برای بستن قرارداد عقد وکالت همراه است. اگر قرار است عقد وکالت با سند عادی و غیر رسمی همراه باشد، در اصطلاح میگوییم که وکالت نامه از نوع تنظیمی میباشد . یک وکیل در ایران طبق قوانین مدنی جمهوری اسلامی این اختیار را دارد تا زیر وکالت نامه را تایید کند و از موکل نیز بخواهد آن را امضا کند یا انگشت بزند تا عقد وکالت، رسمیت یابد. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد.

به صورت کلی بهتر است بدانید که انحصار وراثت (ارث و وصیت) شامل احوال شخصیه می‌شود. (در صورتی که متوفی تابعیت ایرانی داشته و یا اموال در ایران دارد). پرونده انحصار وراثت مخصوصا در شرایطی که تعدادی وراث یا ماترک وجود داشته باشد، پیچیدگی‌های زیادی دارد که بهتر است توسط وکیل انحصار ورثت انجام شود. برای جلسه مشاوره با وکیل متخصص انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور، در واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید.

هر برنامه مهاجرتی که در سر دارید برای اینکه بتوانید آن را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید باید به همه موضوعات آن احاطه داشته باشید. شخصی که وکیل نباشد بدون شک نتیجه صد در صد را برای شما ارائه می دهد و می گویید که ما بدون شک این پرونده را برنده می شویم که نشان از کلاهبردار بودن آن طرف است. اگر عملی اجرا پذیر نیست و یا از همان اول مشخص است که به نتیجه دلخواه نمی رسد پس عالی است که وکیل وانمود نکند که درست خواهد شد و یا قول بیهوده به موکل ندهد. وکیل می بایست نظارت کافی و خوبی بر اجرای دستور صادر شده از دادسرا داشته باشد و کار او پس از اصدار دستور به پایان نمی رسد و این کار برای خودداری از حق موکل بسیار لازم است. وکلای سرشناسی مانند مهرانگیز کار، سعید دهقان، شهره اسفندیارپور، سید محمد سیف‌زاده، منیژه محمدی، محمد مقیمی، گیتی پورفاضل و محمد اولیایی‌فرد از جمله امضاکنندگان این بیانیه هستند. وکلای امضاکننده این بیانیه که بیشترشان در ایران هستند، گفته‌اند اگرچه حکومتِ «همچنان غرق در توهم»، تصور می‌کند که می‌تواند «بزند و ببندد و بگیرد و بکشد و ساکت کند»، اما «سیل مردمی به ناچار دودمان چنین حاکمیتی را بر باد می‌دهد».

  • 3.امکان موفقیت وکلای پایه یک دادگستری بیش 80% میباشد، این در حالی است که وکلای پایه دو دادگستری 15% این شانس را دارند که از موکل خویش دفاع کنند.
  • بعضا برخی از افراد گلایه می‌کنند که وکیل‌شان زمان کافی برای رسیدگی به پرونده آن‌ها صرف نمی‌کند.
  • وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.
  • طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید.
  • از سوابق درخشان آقای دکتر قنبرپور می توانیم به مشاوره حقوقی به نهادها و شرکت های معتبر عمومی و خصوصی مانند شرکت نورترن تراست، شرکت نفتی توتال فرانسه، دی وان میلانو، موگلر، گروه صنعتی گلرنگ، تیری موگلر و … اشاره کنیم که عهده دار بوده اند.
  • آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است.

از این رو در این مقاله”انواع وکیل در ایران” قصد داریم هر یک از انواع وکالت را تعریف نمائیم، و با مطالعه نکته پایانی درج شده در انتهای مقاله متوجه این موضوع میشویم که تا چه حد این اطلاعات لازم و ضروری است. وکیل در ایران هنگامی که پیگیری پرونده های حقوقی را بر عهده میگیرد، این اختیار را دارد تا تمام مراحل دادرسی و قانونی پرونده را بر عهده گیرد و تنها در مواردی که موکل آنها را استثنا کرده است حق دخالت نخواهد داشت. بله شما می تونید پرونده وکالت خود را به وکلای دادسو بسپارید و بدون حضور در ایران مراحل را پیش ببرید. برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

در بین المللی وکیل در ایران

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید. با توجه به اینکه زمینه تخصصی دادنیک امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور هست، امکان پرداخت حق الوکاله از طریق pay pal یا کارت به کارت و … وجود دارد. یکی از بهترین راه های ارتباطی با وکیل ایران و یا هر وکیلی، مراجعه به فرم حضوری به دفتر نمایندگی وی وجود دارد و مشاوره حقوقی مستقیم با وکیل که باعث می شود تمام مطالب به طور دقیق تر و واضح به وکیل منتقل شود.

لیست 10 تا از بهترین وکیل در اصفهان [ آپدیت 1401 ]

ایشان تاکنون 8 مقاله را در مجلات معتبر در ایران به چاپ رسانیده است و در حدود بیست سال پیش، به عنوان قاضی دادگستری هم فعالیت داشته است. آقای امیرحسین آبادی در زمینه های ملکی، کیفری، مالی، تجاری، ثبتی، طلاق و خانوادگی تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد و به عنوان بهترین وکلا در ایران معرفی شده است. آقای دکتر عبدالله شمس وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان و نویسنده کتاب های مرجع دانشگاهی و منبع اصلی آزمون وکالت در درس آیین دادرسی مدنی و همچنین استاد مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. ایشان تحصیلات خود را در کشور فرانسه به اتمام رساندند و موفق به دریافت مدرک دکتری شدند. قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.

پ) طبق قوانین ایران موجبی برای منع یا موقوفی تعقیب یا موقوفی اجرای مجازات یا سقوط آن نباشد. در این بیانیه گفته شده که جمهوری اسلامی از ابتدا خواسته «ملت را به کمک ولایت مطلقه یک نفر فقیه، به امت تبدیل کند». این بیانیه در حالی منتشر شده است که مجله حقوق ما که از سوی فعالان حقوق بشر در اروپا منتشر می‌شود، از بازداشت هشت وکیل در شهر شیراز خبر داده است. ۴۰ تن از وکلا با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از اعتراضات گفته‌اند، شهروندان با “ذات روحانیون حاکم آشنا شدند و دیگر فریب نمی‌خورند.” در این بیانیه از وکلا و حقوقدانان خواسته شده “به‌ عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند.”

در صورتی که صرفا قصد دریافت مشاوره حقوقی از وکیل را دارید، نیازی به عقد قرارداد نیست. بلکه می‌توانید یک یا چند جلسه ملاقات حضوری، تلفنی یا آنلاین با او برگزار کنید و در نهایت با پرداخت حق‌الوکاله به رابطه کاری خود با او پایان دهید. اما اگر قصد دارید که از یک وکیل در پرونده قضایی کمک بگیرید یا با او عنوان مشاور حقوقی کسب‌وکار خود همکاری کنید، ماجرا کاملا متفاوت است.

امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در تهران می باشد و دارای سوابق درخشان کاری و علمی بسیار خوب در زمینه های مختلف وکالتی است. ایشان دارای سابقه قضاوت هستند و کارنامه درخشانی در زمینه دعاوی های مختلف را به عهده داشته اند. سپاس گزارم که تا این بخش مقاله بهترین وکیل ایران همراه ما بودید. برای آشنایی شما با وکلای سراسر کشور، آن ها را معرفی کردیم و توضیحاتی در مورد انواع وکیل از لحاظ مراجع مختلف دادیم، همچنین در بخش انتهایی مقاله گفتیم که چه تعداد وکیل می توان در دعاوی کیفری و حقوقی داشت. امیدوارم این مطالب مورد استفاده تان قرار گرفته باشد اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت کنید.