دسته‌ها
اخبار

وکیل در تهران وکیل خوب در تهران وکیل حرفه ای در تهران بهترین وکیل در تهران صلح صدرا-وکیل تان

چنین فردی می‌تواند تمام امور مربوط به قانون و قضای آن فرد را بر عهده بگیرد. شهر تهران به دلیل داشتن جمعیت بالای افراد و هم چنین تعداد بیشتر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد. وکلای تهران به دلیل جمعیت بالای افراد و پرونده های بیشتر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از میزان تجربه ی بالاتری برخوردار هستند. معمولا شهرت وکلا بی دلیل نیست و وکلایی که در برخی از پرونده‌ها شهرت یافته‌اند، قطعا دارای تجربه و مهارت عالی هستند.

  • برگزاری آزمون وکالت سالانه در کانون های وکلای دادگستری ایران انجام می شود که در این آزمون تعداد بانوان بیشتری به عنوان قبولی آزمون از آقایان موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شوند.
  • پرونده های ملکی در تهران و کلانشهر ها از اهمیت بالایی بر خوردار می باشند.
  • همچنین اصول اسناد و مدارک به صورت مستقیم به رویت وکیل می‌ سد و از این جهت احتمال اشتباه و خطا به شدت کاهش پیدا می‌ کند.
  • این موسسه خود را موظف به ارائه خدمات مشاوره حقوقی تخصصی و دقیق می‌دانند.
  • این پرونده‌ها عموما به دلیل فقر فرهنگی، مشکلات مالی و اقتصادی و یا مشکلات روحی به وقوع می‌پیوندند.

یعنی کندن تصرفات شخصی که به صورت غاصبانه در ملکی متصرف باشد یعنی ملک مالکی به هر دلیلی در تصرف شخص دیگری باشد و مالک راضـی به ادامـه تصرفات متصرف نباشد . مالک میتواند با تقدیم دادخواست خلع ید به مرجع قضائی درخواست اخراج متصرف از ملک خویش را بنماید. شما برای مراجعه به دفاتر وکالت میتوانید در صورت داشتن تلفن دفاتر وقت قبلی بگیرید و یا به صورت حضوری وقت بگیرید و اگر در برخی موارد بعضی وکلا وقت ازاد داشته باشند میتوانید بدون وقت قبلی مراجعه کنید.

حق الوکاله بهترین وکیل براساس موضوع پرونده (خانواده، مالی، ملکی، کیفری و …) نوع ورود به پرونده (به عنوان خواهان یا خوانده، شاکی یا متهم)، میزان ادله موجود برای اثبات ادعا، میزان زمان در اختیار وکیل برای بررسی پرونده، محل مرجع قضایی پرونده و … تعیین می‌گردد. به این نکته توجه داشته باشید که همانند هر کاری، کیفیت در وکالت بسیار مهم است. بنابراین، چنانچه پرونده مهمی دارید، می‌بایست با درنظر گرفته حق الوکاله مناسب، شانس خود را برای انتخاب بهترین وکیل افزایش دهید. وکیل ملکی یک وکیل پایه دادگستری می‌باشد که در دعاوی ملکی نظیر دعاوی موجر و مستاجر، تخلیه، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … تبحر دارد. دعاوی ملکی به دلیل نوع ماهیت و شکل خود معمولا طولانی بوده و نیازمند تسلط به قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی و … دارند که این امر برای افراد عادی ممکن نیست. با این وجود انتخاب بهترین وکیل تهران که به عنوان یک متخصص بتواند مشکلات شما را حل کند مستلزم به خاطر سپردن معیارهایی است که باعث تمایز یک وکیل از سایر وکلا و مشاوران حقوقی خواهد شد.

ادامه وکیل ملکی

وکلای دادگستری، وکیل مدنی و وکیل مع الواسطه، از انواع وکیل در قوانین است. در خصوص وکیل پایه یک دادگستری که به صورت مفصل در این مقاله صحبت شد و اطلاعات لازم در اختیار مخاطبان قرار گرفت. معمولا برای انجام امور اداری در ارگآن‌های دولتی، مثل انتقال سند مالکیت زمین یا خودرو و موارد دیگر، از خدمات وکلای مدنی استفاده می‌گردد.

در جلسه ملاقات حضوری وکیل متخصص با ارزیابی کامل و همه جانبه جزئیات پرونده، راه حل را پیدا می کند. انجام کاملا تخصصی عام امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر و … ضمانت قطعی نتیجه پرونده توسط وکیل، خارج از عرف وکالت می باشد.

شرایط ماهوی اختراعات(جدید بودن، ابتکاری بودن، کاربرد صنعتی)

در آزمون مربوط به وکالت برگزار شده توسط کانون وکلای دادگستری و یا مرکز مشاوران قوه قضاییه شرکت کرده است. اگر مؤسسه حقوقی حامیان عدالت توانسته در حل مشکلات حقوقی به شما کمکی کرده باشد می توانید با شماره هایی که در سایت درج شده تماس بگیرید تا وکلای ما پرونده حقوقی شما را به عهده گیرند. وکیل پایه یک دادگستری در انواع حوزه های حقوقی می تواند فعالیت کند اما معمولا هر وکیل در یک یا چند حوزه تخصص دارد که وکیل پایه یک دادگستری در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد. وکیلاتفاقی، شخصی است که در رشته‌ی حقوق تحصیل کرده است اما شغل وی وکالت نیست، لیکن در صورتی می‌خواهد به صورت اتفاقی به حل مشکلات بستگان خود بپردازد.

روشن است که وکیل پایه یک دادگستری از دانش حقوقی بالاتری نسبت به سایر مشاوران و دانش آموختگان یا وکلای دیگر برخوردار است. زیرا وکیل پایه یک دادگستری از گزینش‌ها و مراحل دشواری عبور خواهند کرد تا این عنوان مهم را به دست بیاورند. اما شاید نیاز باشد قبل از پرداختن به عنوان وکیل پایه یک دادگستری تعریفی جامع از عنوان وکیل داشته باشیم. پس باید گفت وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می‌شود که مدرک کارشناسی خود در را صرفا در زمینه حقوق یا فقه و یا مبانی اسلامی از دانشگاه یا حوزه دریافت کرده است.