دسته‌ها
اخبار

وکیل در جستجوی کلان داده ها برای تریلر حقوقی جدید “Code 6” است.


  1. صفحه اصلی
  2. کتابخانه حقوق مدرن
  3. وکیل در جستجوی داده‌های بزرگ برای تری، حقوقی جدید…

کتابخانه حقوق مدرن

وکیل در جستجوی کلان داده ها برای تری، حقوقی جدید “Code 6” است.

نوشته مت رینولدز

جلد کتاب کد 6

جیمز گریپاندو، وکیل و نویسنده، با نوشتن فیلم‌های هیجان‌انگیز حقوقی، از جمله پرفروش‌ترین سری رمان‌هایی که جک سویتک، وکیل م،ع جنایی میامی را به نمایش می‌گذارد، نامی برای خود دست و پا کرد. او می خواست برای رمان جدیدش چیزی کمی متفاوت امتحان کند، کد 6و خطرات کلان داده و فناوری را بررسی کنید.

کد 6 کیت گمبل، نمایشنامه‌نویس مشتاق را دنبال می‌کند، در حالی که سعی می‌کند خودکشی مادرش را بفهمد و نمایشنامه‌ای درباره داده‌های بزرگ اجرا کند، در حالی که برای پدرش، کریستین گمبل، در شرکت خصوصی ادغام داده‌اش، باک فن‌آوری‌ها، کار می‌کرد.

پس از ربوده شدن یک دوست دوران کودکی به ،وان بخشی از توطئه ای که ممکن است یک مدیر قدرتمند صنعت فناوری را درگیر کند، کیت گمبل برای بازگرداندن او به خانه مبارزه می کند.

عشق گریپاندو به برادوی او را برانگیخت تا در سال 2019 نمایشنامه ای درباره کلان داده بنویسد واتسون.

در این ،مت از کتابخانه حقوق مدرن پاد،ت، او با مت رینولدز، نویسنده امور حقوقی ژورنال ABA بحث می کند که چگونه به مفهوم گنجاندن ،اصر نمایشنامه در رمان خود رسیده است و چگونه حرفه خود را به ،وان یک وکیل حرفه ای با نویسندگی متعادل می کند.

حتماً ستون گریپاندو را در شماره آتی فوریه تا مارس 2023 ژورنال ABA ببینید، زیرا او نکات بیشتری را برای وکیل-رمان نویسان مشتاق به اشتراک می گذارد.

می خواهید در حال حرکت گوش کنید؟ کتابخانه حقوق مدرن در چندین سرویس شنیداری پاد،ت در دسترس است. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

در این پاد،ت:



<p>جیمز گریپینگ.  ع، از جان بوما.</p>
<p>” style=”vertical-align:text-top;”/><br />
<small/></p>
<p>جیمز گریپاندو.  ع، از جان بوما.</p>
</div>
<p>جیمز گریپاندو برنده جایزه هارپر لی 2017 برای داستان های حقوقی و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز 30 رمان تعلیق است.  او همچنین وکیل دادگستری و استادیار حقوق و ادبیات در دانشکده حقوق دانشگاه میامی است.  او با همسرش تیف،، دو گربه و گلدن رتریور، اطلس، در ج، فلوریدا زندگی می کند.</p>
</div>
</div>
<p><script src=


منبع: https://www.abajournal.com/books/article/podcast-episode-186/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds