دسته‌ها
اخبار

وکیل در طرح لغزش و سقوط صحنه‌ای که شامل جراحی‌های غیرضروری می‌شود محکوم شده است.



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل در لغزش و سقوط صحنه‌ای محکوم شده است…

قانون شکنجه

وکیل در طرح لغزش و سقوط صحنه‌ای که شامل جراحی‌های غیرضروری می‌شود محکوم شده است.

نوشته دبرا کاسنس وایس

یک وکیل نیویورکی روز جمعه در طرحی برای استخدام افراد برای شرکت در تصادفات لغزش و سقوط صحنه‌ای و سپس انجام جراحی‌های غیرضروری برای افزایش ارزش ادعاهای خود محکوم شد.

به گفته و، دادگستری ایالات متحده، جورج کنستانتین، وکیل 60 ساله، از پلین ویو، نیویورک، بیش از 5 میلیون دلار هزینه تسویه حساب از نزدیک به 200 شکایتی که بر اساس تصادفات صحنه سازی شده ارائه کرده بود، به دست آورد. بی،ه مطبوعاتی. او به همراه جراح ارتوپد نیویورک، دکتر اندرو داود، که جراحی های غیرضروری انجام می دادند، بر اساس شواهدی که توسط دادستان استناد می شود، محکوم شد.

دادستان ها گفتند که افرادی که به ،وان قرب،ان لغزش و سقوط استخدام می شدند، فقیر، آسیب پذیر و گاهی بی خانمان بودند. تصادفات اغلب در محل درهای انبار، شکاف در پیاده روها و گودال های ادعایی در جلوی مشاغل رخ می داد.

در بی،ه مطبوعاتی آمده است که پس از تصادفات صحنه‌سازی شده، قرب،ان فرضی برای رفتن به بیمارستان‌ها هدایت شدند و سپس “با ماشین‌ها” به دفتر کنستانتین آورده شدند. پس از ملاقات با کنستانتین، “بیماران” به قرارهای مختلف پزشکی هدایت شدند. پس از انجام عمل جراحی، به هر یک از بیماران 1000 دلار پرداخت شد.

شرکت های تأمین مالی دعوی حقوقی هزینه جراحی ها و سایر اقدامات پزشکی را پرداخت ،د. در بی،ه مطبوعاتی آمده است که شرکت‌های تأمین مالی، نرخ‌های بهره‌ای از بیماران دریافت می‌،د که آنقدر بالا بود که بخش عمده‌ای از بازیابی کت و شلوار اغلب به شرکت‌ها، کنستانتین و سایر شرکت‌کنندگان در تقلب می‌رفت.

کنستانتین و داود، 67 ساله، از می، پلیس، نیویورک، به جرم توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق نامه و ایمیل، کلاهبرداری از طریق پست و کلاهبرداری با سیم، مجرم شناخته شدند. داود همچنین به اتهامات دیگری در مورد توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق نامه و ایمیل، کلاهبرداری از طریق پست و کلاهبرداری با سیم مجرم شناخته شد. آنها در ماه مارس محکوم خواهند شد.

قانون 360 پوشش حکم را داشت. یکی از اعضای هیئت منصفه به این نشریه گفت که دادستان ها با “دومینوی شواهد” پرونده خود را ثابت ،د.

وکیل کنستانتین، مارک گان، به Law360 گفت که او قصد دارد به مبارزه ادامه دهد.

«این که بگوییم حکم ناامیدکننده بود، دست کم گرفتن است. هیئت منصفه صحبت کرده است اما من همچنان به بی گناهی موکلم اعتقاد دارم و تا زم، که بتو،م آن را ثابت کنیم به مبارزه ادامه می دهم.

چندین همدست دیگر از جمله وکیل دیگری به نام مارک الفانت قبلاً در این طرح به گناه خود اعتراف ،د. سه متهم دیگر در دادگاه می 2019 مجرم شناخته شدند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyer-is-convicted-in-staged-slip-and-fall-scheme-that-involved-unnecessary-surgery/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds