دسته‌ها
اخبار

وکیل در مشهد سامانه حقوقی دارالوکیل-وکیل تان

این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. دوست گرامی لیست تهیه شده گزیده ای از 10 وکیل برتر مشهد می‌باشد و مسلما وکلای دیگری هم شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند ولی چون سبک سایت وکیل پایتخت نوشتن لیست‌های 10تایی می‌باشد، به همین خاطر امکان درج همه وکیل های خوب مشهد نیست. هرزگاهی امکان تغییر این لیست نیز بوده تا وکیل های برتر دیگر هم در این صفحه وکیل مشهد معرفی شوند. اگر می خواهید بهترین وکیل مشهد را انتخاب کنید باید بدانید که وکیل خوب در مشهد چه ویژگی هایی دارد. اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.

  • امیدوارم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد، اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت نمایید.
  • از این رو ممکن است خیلی‌ها هنگام انتخاب بهترین وکیل مشهد دچار سردرگمی شوند.
  • در رسیدگی به پرونده های خانواده (موارد مذکور) دادگاه خانواده محل اقامت زن (زوجه) و محل اقامت خوانده هر دو صالح به رسیدگی می باشند به عنوان مثال زنی که مقیم تهران است می تواند به طرفیت شوهر که مقیم شیراز است در دادگاه خانواده تهران دادخواست بدهد و هم می تواند در دادگاه شیراز دادخواست خود را تقدیم دادگاه کند.
  • ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در دعاوی ملکی و خانواده به صورت تخصصی کار خود را پیش می‌برند.
  • عباس شهروان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو هیات علمی دانشگاه، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری می‌باشد.

از طریق شماره های فوق اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید و در صورت نیاز اقدام به اخذ وکیل کنید. دعوای حقوقی اصولا باید در دادگاهی اقامه می شود که خوانده در آن اقامت دارد البته این اصل استثنائاتی را هم دارد که مهمترین آنها مربوط به دعاوی اموال غیرمنقول می باشد در این نوع دعاوی از قبیل مالکیت،تصرف عدوانی و…. باید دعوا در دادگاهی اقامه شود که مال غیرمنقول در حوزه آن واقع است هرچند که خوانده دعوا در آن حوزه اقامت نداشته باشد.

وکیل حرفه ای در مشهد

حق الوکاله پرونده های حقوقی بر اساس تعرفه دادیاران و حداقل عرف کانون وکلا درنظر گرفته شده است. از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد. این وکیل باتجربه در تمام زمینه‌ها پرونده موکلان را می‌پذیرد و افرادی که پروندهای خود را به وی بسپارند، می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن شاهد نتایج عالی باشند. در این نوع وکالت شما شخصی مطمئن و باسابقه را برای انجام و پیگیری تمام امور، وکیل خود قرار می‌دهید و دیگر نیازی نیست شما اقدام مهمی انجام دهید. این نوع وکالت معمولا شامل امور مالی و اداری موکل مانند خرید، فروش یا پرداخت هزینه خانواده می‌شود. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.

در این مورد حضور زن در دادگاه بررسی اعسار واجب نیست اما از طرفی زوجه می‌تواند با حضور خود حقایقی که زوج گاها قصد دارد از قاضی پنهان نماید را روشن کرده و در صورت لزوم مدارک کافی برای صحت ادعای خود مبنی بر توانایی زوج در پرداخت مهریه را به دادگاه تسلیم نماید. طبق قانون زمانی مشخص شده است که شخص با رسیدن به این سن به اهلیت رسیده و به عنوان یک شخص بالغ می‌تواند برای تمامی‌حقوق خود شخصا اقدام نماید. این سن طبق قانون اسلامی‌برای دختران ۹ سال تمام و برای پسران ۱۵ سال تمام ذکر شده است. عقد ازدواج پایبندی و تعهدی برای زوجین در پی دارد اما اگر شرایطی به وجود آید که تحمل زندگی مشترک و دوام آن سختی زیاد و مشقت فراوان برای زوجه ایجاد کند به گونه ای که تحمل آن مشکل باشد اصطلاحاً به آن عسر و حرج می گویند. در قوانین و ماده های مقرر شده در خصوص مهریه و نحوه قسط بندی مهریه ، میزان مهریه و یا میزان اقساط مهریه هیچ چیزی وضع نشده است و تماما اختیار تعیین مهریه برای خانم ها را قاضی مربوطه به رسیدگی پرونده شما تعیین می نماید.

بهینه سازی سایت

وب سایت هزار وکیل برای هر کدام از وکلا و موسسات حقوقی مشهد صفحه ایی اختصاصی و جداگانه به منظور درج آگهی های خود قرار داده است این صفحه از وب سایت هزار وکیل محل درج آگهی های وکلا و موسسات حقوقی در مشهد میباشد. لازم است بدانید که دعاوی حقوقی و دعاوی دیگر از شرایط بسیار پیچیده ای برخورداند و باید درباره آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. به عنوان نمونه شاید شما قصد داشته باشید که در یک دعوای حقوقی از خود دفاع نمایید یا بخواهید که یک دعوای حقوقی را اقامه نمایید. برای این امور شما باید اطلاعات دقیقی از این امور داشته باشید تا درصد پیروزی خود را در دعاوی حقوقی افزایش دهید.

دادگاه های حقوقی آن دسته از محاکم و مراجع دادگستری و قضایی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کنند. مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند. صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند. مشاوره حقوقی ما بصورت کاملا رایگان می باشد و شما می توانید با تماس به دفتر موسسه از مشاوره رایگان استفاده نمایید.این مشاوره در روزهای اداری 24ساعته می باشد و هرزمان که نیاز به دریافت مشاوره داشتین می توانید اقدام کنید. در صورتی که شخص به سن قانونی رسیده باشد، اما بعد از سن بلوغ به هر دلیلی اهلیت او ثابت نشود می‌توان لغو حکم رشد او را از دادگاه خواستار شد.

آدم ربایی از جمله جرائمی است که علیه افراد انجام شده و از این رو، مجازات سنگینی دارد. قانون مجازات اسلامی،جرم آدم رباییرا اقدام به ربودن فرد یا افراد دیگر، با نیت دریافت وجه یا انتقام یا … توسط تهدید و نیرنگ یا هر روش دیگری که عدم رضایت فرد ربوده شده را در پی داشته باشد، تعریف نموده است. تخلف های ورزشی و اختلافات میان ورزشکاران و باشگاه هایی که با آنان قرارداد می بندند اساس بیشتر دعاوی ورزشی را تشکیل می دهند.