دسته‌ها
اخبار

وکیل در مشهد سامانه حقوقی دارالوکیل-وکیل تان

اگر به دنبال بهترین وکیل مشهد هستید، مجموعه حقوقی دادیاران مکان مناسبی جهت مراجعه می باشد. دادیاران با ۴ دفتر اصلی در سطح شهر مشهد تقریبا کلیه امور حقوقی از جمله امور خانواده، کیفری، دیات، املاک و اراضی ، را پوشش می دهد. سیستم مدیریت دادیاران به نوعی تنظیم شده تا در اسرع وقت پاسخگوی مراجعین باشد. سیر اجرایی پرونده در کنار وکیل اجرایی، مدیر وکلای دادیاران نیز بر روی پرونده مدیریت می کند. در نظر داشته باشید دادیاران وکلای خود را از بین صدها وکیل در سراسر شهرستان که دارای توانایی و شایستگی مناسب هستند انتخاب نموده است. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در مشهد فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

  • به طور کلی تمامی وکلا باید افرادی صادق باشند و راز موکل خود را حفظ کنند.
  • در صورتی که شخص به سن قانونی رسیده باشد، اما بعد از سن بلوغ به هر دلیلی اهلیت او ثابت نشود می‌توان لغو حکم رشد او را از دادگاه خواستار شد.
  • پس از مشاوره گرفتن از ما اگر نیاز باشد قرارداد وکالت بسته میشود و شما پرونده خود را به ما میسپارید.
  • برای جلوگیری و پیشگیری از عواقب اجتناب ناپذیر مشکلات حقوقی در جامعه ، بهترین راه استفاده از افراد متخصص است .

عباس شهروان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو هیات علمی دانشگاه، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری می‌باشد. از خدمات وکالتی وی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. از نظر آقای شهروان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. شادی همتا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از خدمات وکالتی خانم همتا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد.

پس از انعقاد قرارداد شما اطلاعات و دانسته های خود را جهت تسریع در انجام پرونده به ما میدهید. با شماره های۰۹۱۵۱۸۲۴۶۸۸ – ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما بگیرید. معمولا وقت خالی کمتری دارند به جهت عدم تداخل موکلان بهتر است جهت تعیین وقت با منشی دفت وکالت هماهنگی لازم را به عمل اورند . وجه تمایز مجموعه ی ما نسبت به سایرین در ایجاد فضای مناسب جهت معرفی و پرورش افراد متخصص است . با گرفتن وقت قبلی و هماهنگی با بخش پذیرش مجموعه ،از خدمات حضوری مجموعه به راحتی میتوانید استفاده کنید.بررسی مشکل شما توسط متخصص همان حیطه انجام خواهد شد.

حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401

یک وکیل خوب باید در کار خود صداقت داشته امین و امانت دار موکل خود بوده و دارای رفتار و برخورد عالی و خوب باشد. برای اینکه موکلی با خیال راحت و آسوده یک وکیل انتخاب و به موفقیت پرونده‌اش اطمینان داشته باشد باید وکیلی خبره در کار خود و دارای وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل خود انتخاب کند. مشهد از جمله شهرهایی است که دارای بهترین وکلای عادل بوده و یافتن وکیل خوب کار تا حدودی سختی نیست. زمانی که دچار مشکل حقوقی، کیفری ملکی و … می شوید، بهترین کار مشاوره با وکیل متخصص است، وکیل خوب در مشهد با تجربه ای که دارد بهترین وکم هزینه ترین راه را برای حل مشکل شما ارائه می دهد. به طوری که در زمان کمی به نتیجه برسید پس اگر به تنهایی نتوانستید مشکل را برطرف کنید باید وکالت پرونده را به وکیل سپرده و مشاهده روند رسیدگی به آن باشید. سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند.

علیرضا ملکیان فرد

میزان حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401 با توجه اهمیت موضوع اختلاف و زمان رسیدگی و همچنین ادله و مستندات طرفین معمولا به صورت توافقی تعیین می گردد که از لحاظ قانونی و شرعی معتبر می باشد . یا استفاده از عکس‌های کودک به صورت برهنه و در حال انجام اعمال منافی با عفت با زور، انتشار این تصاویر و بی آبرویی طفل. نوع دیگر کودک آزاری جسمی‌است و در این مورد آثار کتک و ضرب و جرح روی بدن کودک قابل مشاهده است و یا توسط پزشکی قانونی آسیب دیدن کودک قابل اثبات است. در مورد حکم کودک آزاری باید گفت در صورتی که کودک را در خرید و فروش مواد مخدر یا انجام کارهای خلاف به کار گمارده باشند شخص مجرم بین ۶ ماه تا یکسال حبس و پرداخت یک تا دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم خواهد شد. در صورتی که کودک مورد آزار و اذیت روانی قرار گرفته باشد، مجرم مجازاتی بین یک روز تا ۶ ماه زندان و جزای نقدی یک میلیون تومانی خواهد داشت. به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد.

دادیاران شرایطی را فراهم کرده است تا بدون حضور فیزیکی با وکیل حقوقی در مشهد ارتباط برقرار کنید. مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی و اینترنتی(بستر وب) و نرم افزار واتس اپ انجام میگیرد. در صورتی که در جستجوی وکیل متخصص در مشهد می باشید لازم است با یکی از شماره های درج شده در انتهای این مطلب تماس بگیرید و یا به واتس اپ دادیاران پیام دهید. شهرستان مشهد با بیش از سه میلیون جمعیت و به عنوان دومین شهر پهناور ایران دارای وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی می باشد. سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند.

اگر به دنبال وکیل در مشهد هستید باید بدانید که وکلای دادیاران هر کدام حسب تجارب خود در زمینه خاصی تخصص دارند. این تخصص بر اساس سابقه وکالت، حضور در مراجع قضایی، فعالیت کافی در زمینه تخصصی و ارتباط با موسسات حقوقی و نهادهای زیر نظر قوه قضائیه رده بندی میشود. حوزه فعالیت این وکیل خبره در امور کیفری، حقوقی و خانواده بوده و پروندهای مختلفی همچون کلاهبرداری، سرقت، جعل اسناد، خیانت در امانت، شرب خمر، رابطه نامشروع، مواد مخدر، چک و سفته، الزام به تنظیم سند رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، دعاوی مرتبط به ارث، ترک انفاق، طلاق، مهریه، ملاقات فرزند، تمکین و استرداد جهیزیه را قبول می‌کند. محمد باقر بهروش به عنوان یکی از بهترین وکلا مشهد توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید و روز به روز، موفقیت‌های بیشتری به دست آورد. این وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران بوده و حدود 15 سال در وکالت تجربه دارد. اکثر وکیل های معرفی شده در سایت وکیل پایتخت؛ پرونده های حقوقی، کیفری، و خانواده در شهر مشهد را انجام می‌دهند.