دسته‌ها
اخبار

وکیل شاکی می گوید که عدم تنبیه قاضی به دلیل توهین نژادی “یک تفسیر شنیع” است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. عدم تنبیه قاضی به دلیل توهین نژادی…

اخلاق

وکیل شاکی می گوید که عدم تنبیه قاضی به دلیل توهین نژادی “یک تفسیر شنیع” است

نوشته دبرا کاسنس وایس

صفحه فرهنگ لغت با عبارت Racing Slur برجسته شده است

تصویر از Shutterstock.

قاضی متهم به استفاده از توهین نژادی برای ارجاع به متهمان اسپ،ایی تبار در دادگاه خود در نتیجه تصمیم کمیسیون رفتار قضایی تگزاس تحریم نخواهد شد.

در زم، که قاضی آلن آموس ادعا می کرد از این توهین استفاده می کرد، او بر پرونده های مهاجر، که به اتهامات قانون ایالتی در سرکوب عبور غیرقانونی مرزها دستگیر شده بودند، نظارت می کرد. هیوستون کرونیکل گزارش ها. گرگ ابوت، فرماندار تگزاس، سرکوب را آغاز کرده بود که عملیات ستاره تنها نامیده شد.

امیلی می،، وکیل م،عی که این شکایت را ارائه کرد، به هیوستون کرونیکل گفت که از این تصمیم متحیر شده است. این مقاله گزارش می دهد که کمیسیون به این نتیجه رسیده بود که استفاده آموس از اصطلاح “،s” ،وماً من، نیست اما قابل مجازات نیست.

می، به هیوستون کرونیکل گفت: «این سال 2023 است، نه 1953. “اگر استفاده از توهین نژادی علیه طرف دعوی قابل مجازات نیست، پس من واقعاً نمی دانم چیست.”

می، این تصمیم را “تفسیر زشتی در مورد این قاضی، در کمیسیون و این واقعیت که او همیشه اجازه حضور داشته است” در هیئت رسیدگی به پرونده های ناشی از سرکوب نامید.

می، گفت که آموس از این اصطلاح در طول یک مکالمه معمولی در دادگاه استفاده کرده است. آموس گفته می‌شود که متهمان در دادگاه او «بازیگران همیشگی شما» نیستند. وی افزود که متهمان با توجه به شکایت می، گوشی و لباس داشتند.

می، این نظر را به این م،ا دانست که آموس معتقد بود متهمان واقعاً فقیر نیستند. می، می گوید واقعیت این است که برخی از مشتریان او پس انداز زندگی خود را صرف آمدن به ایالات متحده ،د.

می، پس از ثبت شکایت، پرونده های مربوط به عملیات ستاره تنها را به قاضی دیگری منتقل کرد. آموس دیگر مواردی را از سرکوب نمی شنود، اگرچه دلیل آن مشخص نیست.

می، قصد دارد از کمیسیون بخواهد در تصمیم خود تجدید نظر کند. داستان هیوستون کرونیکل اشاره می کند که یک قاضی متفاوت که از همان اصطلاح استفاده کرده بود در دسامبر 2020 تذکر دریافت کرد.

آموس به درخواست هیوستون کرونیکل برای اظهار نظر پاسخ نداد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/failure-to-discipline-judge-for-racial-slur-is-a-hideous-commentary-complaining-lawyer-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds