دسته‌ها
اخبار

وکیل شکاف نسلی را مقصر رفتاری می‌داند که باعث ممنوعیت دادگاه و شکایت اخلاقی شده است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل شکاف نسلی را عامل رفتار…

اخلاق

وکیل شکاف نسلی را مقصر رفتاری می‌داند که باعث ممنوعیت دادگاه و شکایت اخلاقی شده است

نوشته دبرا کاسنس وایس

زن و مرد در دو طرف یک شکاف

تصویر از Shutterstock.

طبق یک شکایت اخلاقی، وکیلی که از یک کتابخانه حقوقی و کافه تریا دادگاه در ویل کانتی، ایلینویز محروم شده است، باید به دلیل رفتار عشوه گرانه و نامن، خود با کارکنان تنبیه شود.

شکایت 23 ژوئن می گوید که اسکوکی، ایلینوی، وکیل رابرت ادوارد لوین، پس از دریافت هشدار از سوی مدیران دادگاه، بر رفتار خود پافشاری کرد. قانون 360 پوشش دارد.

بر اساس شکایت کمیسیون انضباطی و ثبت وکالت ایلینوی، یک مدیر پس از شکایت کارمندی در مارس 2021 در مورد آزار ، ادعایی توسط لوین، تحقیق کرده بود. این کارمند ادعا کرد که لوین از کارمندان زن خواسته تا در قرار ملاقات بگذارند، به آنها گفته است که “بوی بسیار خوبی دارند” و “آنقدر خوب به نظر می رسند که غذا بخورند.”

یکی از اتهامات مطرح شد مبنی بر اینکه لوین با یک کارمند کتابخانه در مورد زندگی شخصی خود صحبت کرده و آب نبات را در ایستگاه کاری او گذاشته است. لوین همچنین متهم شد که پشت سر یک کارمند آمده، دستی به سر او زده و دستش را در موهایش فرو کرده است. ظاهراً یکی از معاون کلانتری که در آنجا حضور داشت به لوین گفت: “هرگز اجازه نده ببینم که دیگر چنین کاری انجام می دهی!”

مدیران دادگاه در آوریل 2021 با لوین ملاقات ،د و از او پرسیدند که آیا او تا به حال از وکیل مخالف زن پرسیده است: “آیا اگر با شما مشاجره یا معاشقه کنم، معامله بهتری برای موکلم خواهم داشت؟” ظاهراً لوین پاسخ داد که او گاهی اوقات از وکیل مخالف زن می‌پرسید: “آیا گدایی یا معاشقه موثرتر است؟”

مدیران همچنین از لوین پرسیدند که آیا تا به حال به کارکنان زن یا وکلای دادگستری گفته است: “لباس خوبی است، اما روی زمین من بهتر به نظر می رسد.” ظاهراً لوین پاسخ داد: “من به آنها گفته ام که لباس زیبایی دارند، اما اگر آن را بپوشاند بهتر است.”

لوین پس از دریافت نامه اخطار، ظاهراً به یکی از کارمندان گفته بود که “گوشت بخور و بمیر” وقتی به او اطلاع دادند که باید فرم های اضافی را برای برنامه ریزی برای حضور در دادگاه پر کند.

او همچنین ظاهراً از یک کارمند برای صرف شام خواست و اظهارات نامن،ی را در مورد یک خارجی قضایی بیان کرد. تذکر: “اگر 55 سال کوچکتر بودم، با او همراه می شدم.”

پس از افشای اتهامات جدید، قاضی ارشد دادگاه دستور محدود ، حضور لوین در دادگاه را صادر کرد. او فقط در دادگاه اجازه دارد به نمایندگی از مشتریان و دفتر منشی برای تشکیل پرونده.

شکایت اخلاقی به دنبال انضباط برای دست زدن به موهای کارمند و رفتار ادعایی است که پس از دریافت اخطار کتبی لوین رخ داده است.

لوین به ژورنال ABA گفت، به استثنای یک مورد که روی سر یکی از کارکنان دست زد، فکر نمی‌کند کار اشتباهی انجام داده باشد.

لوین می‌گوید: «در زندگی‌ام هرگز ،ی را مورد آزار و اذیت ، قرار ندادم، هرگز با دختری در زندگی‌ام بدرفتاری نکردم.

لوین گفت که فکر می کند مشکلات او به دلیل شکاف نسلی در آنچه من، تلقی می شود، است.

لوین از سال 1974 مجوز فعالیت دریافت کرده است.

لوین به Law360 گفت که دست زدن او به موهای یکی از کارکنان به روشی دوستانه انجام شده است و او هرگز به طور نامن، به ،ی دست نزده است. او همچنین اذعان کرد که از یکی از کارکنان درخواست کرده است، اما گفت که وقتی مشخص شد که او علاقه ای به این کار ندارد، از این کار عقب نشینی کرد. او گفت و باید مشخص می شد که او به دلیل اختلاف سنی در مورد رابطه با خارجی ها جدی نبود.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/Lawyer-banned-from-court،use-areas-for-inappropriate-behavior-s،uld-be-disciplined-ethics-complaint-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds