دسته‌ها
اخبار

وکیل مدافع جنایی باردار در حال استراحت در تخت، پیشنهاد تاخیر دادگاه را در دادگاه عالی ایالتی از دست داد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل م،ع جنایی باردار در استراحت…

عدالت کیفری

وکیل م،ع جنایی باردار در حال استراحت در تخت، پیشنهاد تاخیر دادگاه را در دادگاه عالی ایالتی از دست داد

نوشته دبرا کاسنس وایس

دادگاه عالی اوهایو روز یکشنبه پیشنهاد یک وکیل باردار در مورد استراحت در رختخواب را برای ادامه دادرسی که قرار بود روز بعد آغاز شود رد کرد.

دادگاه عالی ایالتی علیه وکیل چلسی جی. پانزکا در درخواست اضطراری او برای توقف محاکمه موکلش در 8 مه، حکم صادر کرد، در حالی که قضات در نظر دارند که آیا قاضی پرونده را برای ادامه دادن راهنمایی کند یا خیر.

قاضی جنیفر برونر گفت که او اجازه اقامت در آنجا را می داد یک مخالف قاضی مایکل پی دانلی به آنها پیوست.

قانون 360 داستان را دارد

پانزکا نماینده رونالد دبلیو شپرد است که متهم به تحمیل ، شدید علیه یک کودک قرب، است. Panzeca در Bleile & Dawson، یک شرکت حقوقی که فعالیت خود را بر روی دفاع از افرادی که به جنایات ، متهم شده اند متمرکز است.

پانزکا در 3 مه خود گفت که در شرکت پانزکا “روش استاندارد” است که او در پرونده های جنایی اوهایو رهبری کند، مانند پرونده فوری که در آن قرب، ادعا شده یک کودک است. ما یک شکایت ارسال می کنیم.

شنود مشاور کمک پانزکا سخت است.

تاریخ زایمان پانزکا برای دوقلوهایش 25 مه است. او قبل از اینکه به او گفته شود به دلیل شرایط پزشکی در رختخواب بماند، با یک تاریخ آزمایشی در 8 مه در شهرستان هایلند، اوهایو موافقت کرد.

برونر در مخالفت خود نوشت، قاضی دادگاه باید در شرایط موجود، ادامه را معقول می دانست. اکنون، تنها دسترسی Panzeca به آزمایشی، تماشای آن در یوتیوب خواهد بود.

برونر نوشت: «مطمئناً، این کار قانون نیست.

برونر گفت، هرگونه تلاش پانزکا برای برقراری ارتباط با مشاور خود از طریق پیامک یا ایمیل “تنها به ،وان یک حواس پرتی عمل می کند.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/pregnant-criminal-defense-lawyer-on-bed-rest-loses-trial-delay-bid-in-top-state-court/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds