دسته‌ها
اخبار

وکیل مدافع جنایی که به جرم توطئه برای پولشویی مواد مخدر محکوم شده است، تجدید نظر فدرال را از دست می دهد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل م،ع جنایی به جرم اجتماع و تب، محکوم شد…

عدالت کیفری

وکیل م،ع جنایی که به جرم توطئه برای پولشویی مواد مخدر محکوم شده است، تجدید نظر فدرال را از دست می دهد

نوشته دبرا کاسنس وایس

پول شسته شده

تصویر از Shutterstock.

یک دادگاه استیناف فدرال محکومیت یک وکیل م،ع جنایی را تایید کرد که متهم به استفاده از موقعیت خود به ،وان شریک یک شرکت حقوقی برای کمک به دو مشتری در پولشویی مواد مخدر شده است.

چهارمین دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده در ریچموند، ویرجینیا، محکومیت کنت وندل راونل، وکیل معلق بالتیمور را تایید کرد. نظر 25 آوریل.

رویترز و Law.com پوشش داشته باشد.

راونل در دسامبر 2021 به جرم توطئه برای ارتکاب پولشویی مجرم شناخته شد، اما از اتهامات دیگر تبرئه شد. او در مورفی، فال،، مورفی، راونل و کخ شریک بود.

دادستان ها شواهدی ارائه ،د مبنی بر اینکه راونل به یک مشتری مواد مخدر توصیه کرده است که چگونه درآمدهای مواد مخدر را از طریق ،ب و کار و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بشویید و چگونه سود دارو را با پول نقدی که توسط سرمایه گذاری های تجاری جمع آوری شده است مخلوط کند. یکی از مشاغل ایجاد شده توسط مشتری مواد مخدر LOC Marketing بود که کنسرت برگزار می کرد و هزینه نقدی درب منزل دریافت می کرد.

راونل همچنین متهم شد که 1.8 میلیون دلار در صندوق های دارویی مشتری گذاشته یا وجوه دارویی را در حساب های بانکی شرکت ،یب کرده است، قبل از اینکه بخش اعظم پول را بین پروژه ها و اشخاص ثالث توزیع کند تا به نفع مشتری دارو باشد. گفته می شود که Ravenell حدود 600000 دلار سپرده برای هزینه های قانونی نگه داشته و در عین حال پرداخت های نقدی را نیز می پذیرد.

راونل همچنین متهم به استفاده از پول مواد مخدر برای هزینه های قانونی خود بود که از یکی از همکاران مشتری دوم دریافت می کرد.

راونل استدلال کرده بود که از منبع وجوه آگاه نبود. در دادگاه تجدید نظر، او گفت که محکومیت او باید به دلیل دستورالعمل های اشتباه هیئت منصفه لغو شود و راهی وجود ندارد که بد،م آیا او بر اساس یک نظریه معتبر قانونی محکوم شده است یا خیر.

مدار 4 در نظر 2-1 خود در برابر راونل در هر چهار امتیاز حکم داد.

بخش چهارم گفت: «سیستم حقوقی ما تنها در صورتی کار می‌کند که جامعه ایمان خود را به یکپارچگی و استقلال ،، که از متهمان دفاع می‌کنند، حفظ کند. اگر وکیل در نقشه ها و توطئه های جنایی شریک تلقی شود، اعتماد به روند دشمن کاهش می یابد و حفاظت حیاتی از آن حقوق مقدس حک شده در قانون اساسی ما از بین می رود. این مورد غم انگیز یک وکیل که از دانش ویژه خود در مورد قو،ن ما به نفع کیفری استفاده می کند، یک اتفاق مجزا است، که خوشبختانه با استانداردهایی که توسط ،، که خدمات عمومی دفاع جنایی را انجام می دهند، فاصله دارد.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/criminal-defense-lawyer-convicted-for-conspi،-to-launder-drug-cash-loses-federal-appeal/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds