دسته‌ها
اخبار

وکیل وکیل توسط کلاهبرداری که دستورالعمل های سیم کشی را تغییر داده بود، فریب خورد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل وکیل توسط یک کلاهبردار فریب خورد…

محاکمه و دعاوی حقوقی

وکیل وکیل توسط کلاهبرداری که دستورالعمل های سیم کشی را تغییر داده بود، فریب خورد

نوشته دبرا کاسنس وایس

یک وکیل کانکتیکات بخشی از درآمد حاصل از فروش خانه را به جای بانکی که وام مسکن را در اختیار دارد، به حساب بانکی یک کلاهبردار فرستاد.

را طرح دعوی در دادگاه، که در 24 آوریل در دادگاه عالی کانکتیکات ثبت شد، توسط ،یدار خانه لسلی مودی ثبت شد، که گفت ،وان خانه ای که او ،یداری کرده است در نتیجه حماقت فروشنده توسط وام مسکن فروشنده تحمیل شده است.

قانون 360 پوشش دارد.

ویلیام کوت، وکیل فروشنده، ظاهراً بیش از 159000 دلار را به حساب اشتباهی ارسال کرده است، پس از اینکه وکیل حقوقی او اظهاراتی را به او ارائه کرد که ظاهراً یک بی،ه پرداخت دروغین بود. قرار بود این پول به شرکت وام مسکن آزادی پرداخت شود.

دعوا می گوید که Cote یک بی،ه پرداخت صحیح با دستورالعمل های سیمی دقیق در 10 اوت 2022 دریافت کرده بود. قبل از پرداخت، وکیل حقوقی او ایمیلی از شخص ثالث ناشناس دریافت کرد که ادعا می کرد فروشنده است. در این ایمیل آمده است که یک بی،ه پرداخت جدید وجود دارد.

در دادخواست می‌گوید: وقتی کلاهبردار ایمیل بی،ه جدید را ارسال کرد، «دستورالعمل‌های مربوط به بانک و حساب دیگری را مشخص کرد – احتمالاً حسابی که کلاهبردار کنترل می‌کرده است».

وکیل حقوقی بی،ه جدید را به کوت ارسال کرد، حتی اگر “تفاوت های مادی متعددی” داشت.

کوت دستورات جدید را در هنگام سیم کشی پول دنبال کرد. طبق دادخواست، تقریباً یک ماه و نیم بعد، زم، که فروشنده گفت که بی،ه‌ای از شرکت وام‌های آزاد آزادی دریافت کرده است، متوجه این اشتباه شد.

کوت فوراً به ایمیل ABA Journal در مورد درخواست نظر پاسخ نداد.

کوت و فروشنده ملک به ،وان متهم نام برده می شوند.

قضیه این است مودی در مقابل هاردینگ.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyers-paralegal-was-fooled-by-fraudster-w،-changed-wiring-instructions-suit-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds