دسته‌ها
اخبار

وکیل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-وکیل تان

بدیهی است که عواملی مانند تخصص و تجربه وکیل در میزان دستمزد دریافتی موثر هستند. در سامانه جستجوی وکیل آنلاین، می‌توانید تعرفه درخواستی هر یک از وکلا برای مشاوره حقوقی را به راحتی مشاهده کنید. اصطلاحی تحت عنوان وکیل پایه یک دادگستری نیز وجود دارد که حتما آن را شنیده‌اید. هر وکیل پس از پایان دوره تحصیلی باید برای ورود در عرصه فعالیت‌های حقوقی و قضایی در آزمون کانون وکلای دادگستری شرکت کند.

  • وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند.
  • ایشان استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند.
  • همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد و نتوان اهمیت کاری انان را انکار کرد.
  • باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود.
  • از این رو جهت دریافت مشاوره حقوقی در این امر حتما با کارشناسان حقوقی موسسه آسایش گستران تماس حاصل فرمائید.

در پرونده طلاق ممکن است هر دو نفر در یک کشوری غیر از ایران، خانم در یک کشور و آقا در کشور دیگر یا یکی از زوجین در ایران و دیگری خارج از کشور باشند. در چنین شرایط حتما لازم است که تمام ارتباط کاری فی مابین بر اساس قرارداد رسمی صورت بگیرد. در متن وکالت‌نامه باید تمام جزئیات تکالیف و حقوق هر یک از طرفین به صورت صریح و شفاف ثبت شود. به عنوان مثال می‌توان حق‌الوکاله، نوع وکالت، حدود اختیارات وکیل و … در چنین شرایطی در صورت عدم عمل به تعهدات از سوی هر یک از طرفین، امکان پیگیری‌های قانونی برای شما محفوظ خواهد بود.

تجربه کاملا جدید و مطمئن درباره وکیل مهاجرت

اکنون که IIL بر شانه غول ها ایستاده است تخصصی ترین مرجع خدمات مهاجرت خاور میانه متولد می گردد. گستره خدمات ما به عنوان یک موسسه مهاجرتی از حوزه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس طلوع می کند و حتی تا آن سوی مرزهای سرد و یخ زده کانادا غروبی ندارد! ما متخصصینی را برای خدمت به شما گرد هم آورده ایم که روزی در تصویب قوانین مهاجرت کشورهایشان به پارلمان و مجلس قانون گذاریمشاوره داده اند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل ایران⚖️【آپدیت1401】

در این روش فرد متقاضی پیش از سفر به کشور دلخواه خودش باید کار مناسب خود و کارفرمای خارجی که این موقعیت شغلی را فراهم کرده است را پیدا کند. در روش دریافت اقامت از طریق تمکن مالی شخص متقاضی باید اثبات کند که هزینه های زندگی در کشور مقصد از قبیل هزینه معیشت و مسکن را می تواند بدون کار کردن و از محل منابع درآمدش تامین کند. حتی اگر قرار است امور مهاجرت خود را به وکلا بسپارید خیلی خوب است که قبل از آن درباره همه مراحل و اقداماتی که باید انجام شود اطلاع داشته باشید.

جناب آقای امیرحسین آبادی

سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. خوشحال می شوم در خصوص مطالب سایت نظرات تان را برای ما کامنت کنید. شما می تونین کاراشو بکنین؟ من نه وقتشو دارم و نه می تونم بیام ایران و نه اصلا بلدم که انجامشون بدم. در صورتی که نیاز به خدمات وکیل در ایران دارید، از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات وکیل در ایران از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.