دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد هاشم اندرزیان 09152055986-وکیل تان

از نظر علمی ‌هر نوع آسیب دیدگی پرده بکارت حتی در اثر تصادف باعث می‌شود دختر باکره نامیده نشود، از نظر فقهی نیز بعد از اولین رابطه جنسی و دخول دختر دیگر باکره نیست حتی اگر این رابطه شرعی نباشد. نکته دیگری که در این خصوص باید بدانید آن است که از نظر قانون دختری که ازدواجی در شناسنامه اش ثبت نشده باشد باکره است، حتی اگر از نظر علمی ‌و فقهی بکارت او سالم نباشد. مجازات زنا برای دختر باکره‌ای که با میل خود تن به رابطه نامشروع داده است برای هریک از طرفین صد ضربه شلاق خواهد بود. و از نظر قانونی به دختر مهرالمثل تعلق خواهد گرفت که میزان آن را دادگاه مشخص خواهد کرد و شخص زانی علاوه بر حکم شلاق به پرداخت مهرالمثل نیز محکوم خواهد شد.

اهمیت نظام پولی در توسعه اقتصادی کشورها امری بدیهی است.اما گاه در رابطه های حقوقی بین مردم و بانک ها و از سوی دیگر میان بانک ها و سایر سازمان ها دعاوی مطرح میشود. قراردادهای خصوصی یکی از مواردی است که از ورود پرونده های بی شمار به محاکم دادگستری پیشگیری می کند همچنین عدم وجود چنین قراردادهایی گاه باعث اطاله دادرسی می شوند . قبل از مراجعه یک بار به طور کامل مشکل حقوقی خود را بررسی کرده و چالش های لازم را بیابید تا در صورت لزوم بر روی آن ها متمرکز شوید. شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد. وکیلی که قصد کمک گرفتن از آن را دارید باید با توجه به دعاوی مختلف، در زمان‌های لازم بتواند پیگیری‌ها را انجام دهد و همچنین نسبت به موضوع بی‌تفاوت و بی‌اهمیت نباشد.

وکیل جرایم سایبری با توجه به جدید بودن این حوزه کارگشای پرونده های جرایم سایبری است. تفاوت عمده پرونده های سایبری با سایر پرونده ها را می توان در عدم آگاهی عمومی نسبت به اینگونه جرایم دانست. شاید عموم مردم، اطلاعاتی هر چند ناقص درمورد پرونده های کیفری، تصادفات، قتل و … داشته باشند، امّا به جرئت می توان گفت اطلاعات عامه مردم درمورد پرونده های سایبری بسیار کم است. همین مورد سبب شده تا امروزه وکیل سایبری در مشهد یکی از مهم ترین و بروز ترین شاخه ها در امر وکالت محسوب شود.

  • شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود.
  • در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد.
  • گروه وکلای آریامهر با تجربه بالا دارای بهترین وکیل در مشهدبرای پرونده شما می باشد.
  • در این بخش از مقاله بهترین وکیل مشهد قصد داریم شما را با سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری مشهد آشنا کنیم.
  • وکالت قضایی همان طور که از نامش مشخص بوده، محدود به امور قضایی مانند اعطای وکالت به وکلای دادگستری است.

مجید شادمان دارای مدرک کارشناس ارشد بوده و به عنوان مدیر عامل موسسه حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فعالیت می‌کند. وکیل مجید شادمان بیش از 15 سال در مؤسسه حقوقی و قضایی فعالیت داشته و به مدت 10 سال نیز به عنوان وکیل دادگستری مشغول فعالیت است. برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل آشنایی داشته باشید. در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند.

وکیل پرونده‌های کیفری و دادگاه انقلاب در مشهد

برای انتخاب وکیل در مشهد مولفه های زیادی را می توانید بررسی کنید وکیل خوب در مشهد مولفه های بسیار زیادی دارد، حال وکیل در هر زمینه ای مشغول به فعالیت باشد، اما یکی از این مولفه ها که بسیار حائز اهمیت است کار کردن تخصصی وکیل در مشهد است. امروزه معمولا تمامی وکلای مشهد همه جور پرونده اعم از کیفری، حقوقی، ثبتی، ماده ۱۰۰ و … قبول می کنند و تعداد بسیار کمی از وکلای مشهد هستند که به صورت تخصصی فقط در یک زمینه فعالیت انجام می دهند. چنانچه وکیل در مشهد به صورت تخصصی در یک زمینه فعالیت داشته باشد، پیشرفت چشم گیری از جهت تجربه ی کاری بدست می آورد و شما نیز می توانید با اطمینان خاطر پرونده ی خود را به او بسپارید. شعار ما تخصص گرایی است و گروه وکلای دارالوکیل طلایه دار تخصص در امور حقوقی در مشهد بوده و با شعار تخصص گرایی اقدام به پیگیری، مشاوره و اقامه دعوا توسط وکیل متخصص در آن حوزه نموده و شما را در ارائه بهترین و کارسازترین راهکار حقوقی یاری خواهند کرد .

گروه وکلای آریامهر

همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند. علاوه بر ایم می توانید از بین وکلای کانون وکلا و یا وکلای دادگستری نیز با توجه به سابقه ی کاری و حوزه ی تخصصی فعالیت وکیل ، وکیلی خوب و مناسب برای خود انتخاب کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که به دلیل اهمیت های مسائل حقوقی حتما در انتخاب وکیل خود دقت کنید و وکیلی را انتخاب کنید که از اطلاعات و تجربه ی کافی برخوردار باشد تا بتواند به نحو احسن به شما کمک کند. تجربه ضرورت مشاوره حقوقی را ثابت کرده است زیرا افراد می‌توانند با تکیه بر آگاهی حقوقی مشاوران، تصمیم بهتری برای مسائل حقوقی خود بگیرند. از این جهت سایت مشاوره حقوقی موسسه حقوقی داوری عدالت گسترمشهد از ابتدای سال 1397 با هدف پاسخگویی تخصصی دقیق به سوالات حقوقی و قضایی فعالیت خود را آغاز کرد.

اگر در شهر مشهد با یک موضوع حقوقی درگیر شده باشید و برای تسریع بخشیدن و رسیدگی بهتر امور به دنبال یک وکیل دادگستری هستند بهتر است که برای انجام وکالت یا مشاوره، یک وکیل پایه یک را انتخاب نمایید چرا که با داشتن تجربه بسیار بالا، می تواند موکل خود را به بهترین نحو راهنمایی و از حقوق او در محاکم به صورت حرفه ای دفاع نماید. در ادامه مطالب یکی از موفق ترین وکلای پایه یک مشهد آقای حسینی مقدم را معرفی می نماییم. در این بخش از مقاله بهترین وکیل مشهد قصد داریم شما را با سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری مشهد آشنا کنیم. وی داری مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و سابقه طولانی مدت در حرفه خود دارد.

طلاق توافقی با وکیل چقدر زمان میبرد؟

سابقه فعالیت ایشان در حرفه وکالت بیشتر از 8 سال می باشد و پرونده هایی که قبول کرده اند در زمینه دعاوی ملکی و دعاوی مربوط به املاک می باشد. همچنن ایشان مشاوره غیر حضوری و از طریق تلفن به متقاضیان ارائه می دهند. دادگاه های خانواده در سالهای اخیر با توجه به امار بالای طلاق به یکی از شلوغ ترین مراجع قضایی تبدیل شده است. جهت مراجعه به وکلای دعاوی خانواده از جمله طلاق، نفقه، مهریه، حضانت و ملاقات فرزند و … با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که آقای مجید شادمان تا کنون بیش از 1000 پرونده‌ حل شده موفق داشته و همین ابراز رضایت موکلین موجب شده به عنوان بهترین وکیل مشهد شهرت پیدا کند. این وکیل متخصص در زمینه‌های حقوقی، ملکی، خانواده، کیفری پروندهای مختلف را قبول می‌کند و شما نیز می‌توانید با خیالی آسوده پرونده‌تان را به دست او بسپارید.