دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد هاشم اندرزیان 09152055986-وکیل تان

قانون دامنه بسیار گسترده‌ای دارد که با پیشرفت روابط و موضوعات نیز گسترده تر نیز می‌شدند. قوانین مادر مثل قانون مدنی، قانون تجارت، قانون مجازات اسلامی به مروز زمان با اصلاح شدن موضوعات جدید را در متن خود می‌گنجاندند. علاوه بر این قانون گذار با درنظر گرفتن شرایط خاص اقدام به تصویب قوانین خاص می‌کند. مهمترین پرونده های حقوقی خود را به قدرتمندترین تیم وکلا در مشهد بسپارید. پس از مشاوره گرفتن از ما اگر نیاز باشد قرارداد وکالت بسته میشود و شما پرونده خود را به ما میسپارید. برای جلوگیری و پیشگیری از عواقب اجتناب ناپذیر مشکلات حقوقی در جامعه ، بهترین راه استفاده از افراد متخصص است .

  • لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد.
  • وکالت نیز مانند سایر شغلی های تخصصی مثل پزشکی ، افراد متخصص در زمینه های مختلف حقوقی را داراست ،اما متاسفانه فضای تا به حال شکل نگرفته است که این افراد معرفی شوند.بسیاری از وکلای حرفه ای در یک زمینه خاص تبحر دارند ، مثل خانواده ،امور ثبتی ،جرائم سایبری و…به دنبال ایجاد فضای هستیم که مشکلات حقوقی توسط متخصصین آن حل شود.
  • معمولا قبول دعاوی حقوقی توسط وکلا نیاز به یک مرحله مشاوره و سپس در صورت لزوم مطالعه پرونده دارد.
  • آیا واقعا مشاوره 24 ساعته امکان پذیر است؟ با ما تجربه کنید و حتما این تجربه را با دیگران به اشتراک بگذارید.

چک یک سند تجاری است که با توجه به شرایط آن وصف کیفری یا حقوقی می‌گیرد. این سایت در راستای پاسخگویی اینترنتی به سوالات بی‌شمار حقوقی مردم عزیز ایران و با بهره‌گیری از کارشناسان فارغ‌التحصیل از برترین دانشگاه‌های کشور اقدام به تولید محتوای دست اول در حوزه‌های حقوقی و قضایی می‌کند‌. این تسلط بر این قواعد و مقررات نیازمند صرف وقت کافی برای یادگیری و تسلط بر آن است‌؛ کاری که حقوقدانان در طول سالیان با آموزش در دانشگاه‌ها و مراکز علمی به آن نائل می‌شوند. موکلین و کارشناسان ما اتاق فکری را مختص پرونده شما تشکیل میدهند تا بهترین راه حل را پیدا کنند.

ارتباط با ما از طریق شماره تماس 09152055986

در واقع درصد بالای پیروزی در پرونده‌ها، رضایت حداکثری موکلین، صداقت، امانت‌داری، تعهد و تبحر بالای ایشان در وکالت موجب شده که ایشان به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شود. همان طور که در ابتدای مقاله هم ذکر شد، در حال حاضر وکیل‌های بسیار زیادی در مشهد وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای تخصص و حرفه مخصوص به خود هستند. به همین دلیل نیز ما سعی داریم در ادامه شما را با 10 مورد از بهترین وکیل‌ های این شهر بزرگ آشنا کنیم تا انتخاب برای‌تان راحت‌تر شود.

بهترین وکیل اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید!!

در فرهنگ و سنت ما ازدواج , خانواده امور مقدسی هستند از همین رو احادیث و روایات زیادی در باب تشکیل خانواده و ازدواج وجود دارد که هر یک به تنهایی اهمیت خانواده را نشان می دهد . هر چقدر بر ازدواج و تشکیل خانواده تاکید شده است به همان نسبت طلاق و جدایی مذموم و ناپسند شمرده شده است اما در مواردی ادامه ی زندگی برای زوجین سخت و دشوار می گردد و به ناچار و علیرغم میل باطنی از یکدیگر جدا می شوند .قبل از توضیح بیشتر در مورد طلاق و انواع آن بهتر است ابتدا در مورد دادگاه خانواده و دعاوی تحت صلاحیت این دادگاه بیشتر بدانیم . همان طور که مطلع هستید هر عمل یا فعالیتی که مرتبط با مواد مخدر باشد جرم به حساب می آید و دارای مجازات های خاصی است. پس بنابراین اگر شما هم یکی از اشخاصی می باشید که مرتکب جرم مربوط به مواد مخدر شده ‌اید وقت آن رسیده که به سادگی هرچه تمام تر پرونده قضایی که به وجود آمده را برطرف نمایید، بدون این که دچار مجازات سنگین از طرف قاضی پرونده بشوید.

وکیل دیه در مشهد

خانم همتا بیش از چند صد پرونده در مورد دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی حقوقی دارد که با کوشش و پشتکار در زمینه وکالت و تعهد داشتن به کار خود توانسته آنها را به نتیجه دلخواه موکل برساند و مراجعین همیشه با رضایت از دفتر وکالت ایشان خارج شده به این دلیل می‌توان خانم شفا را از بهترین وکلای مشهد عنوان کرد. از نظر شادی همتا یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. محمد افشاری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی مشهد، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره می‌باشد. از نظر آقای افشاری یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. مریم شفازاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد.