دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09155003417-وکیل تان

اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم. انتخاب وکیل خوب در مشهد یکی از نگرانی‌های همشهریان عزیز در مسیر حل مسائل حقوقی و کیفری تبدیل شده است. دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه، با هدف ارائه خدمات حقوقی و معرفی وکیل خوب در مشهد، به همشهریان عزیز، راه اندازی گردید. این مجموعه فعالیت خود را زیر نظر یکی از وکلای کارآزموده و با تجربه مشهد جناب آقای علی عباسی آغاز نمود. وکالت از مشاغل ضروری هر اجتماعی می باشد، هر کجا که انسان ها باهم تعاملات فراوانی دارند وجود وکیل برای جلوگیری از هرگونه دعاوی حقوقی و کیفری الزامی می باشد.

  • پاسخ می دهد برای این موضوع حالات مختلفی متصور است ؛ طبق ماده 12قانون حمایت خانواده” در دعاوی و امور خانوادگی مربوط به زوجین ،زوجه می تواد در دادگاه محل اقامت خوانده یا محل سکونت خود اقامه دعوی کند مگر در موردی که خواسته ،مطالبه مهریه غیر منقول باشد.”
  • میزان حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401 با توجه اهمیت موضوع اختلاف و زمان رسیدگی و همچنین ادله و مستندات طرفین معمولا به صورت توافقی تعیین می گردد که از لحاظ قانونی و شرعی معتبر می باشد .
  • به طور معمول اکثر موکلین، با قوانین مختلف در دادگاه آشنایی کافی ندارند و از این جهت نیز ممکن دست به کارهای نامناسبی بزنند و در نتیجه با مشکلاتی جدی‌تر مواجه شوند.
  • در بسیاری از موارد زوج برای فرار از پرداخت مهریه اقدام به انتقال اموال می‌کند، در مورد مهریه عندالاستطاعه چون زمان پرداخت مهریه منوط به توانایی مالی زوج است، اکثرا زوج فرصت کافی دارد تا اموالش را به نام غیر انتقال دهد، در این صورت زن باید مدارک و شواهد کافی برای دادگاه تهیه کند تا بتواند به مهریه قانونی اش برسد.
  • همچنین همان طور که می دانید مشکلات حقوقی ممکن است که برای همه اشخاص ایجاد شوند.
  • با توجه به حساسیت پرونده های کیفری و درک تاثیر زندگی شخصی افراد در پی نتایج پرونده، وکلای دادیاران در چند جلسه به جمع اوری اطلاعات و بررسی پرونده میپردازند.

همچنین باید شکواییه خطاب به دادستان نوشته بشود و در آن شخصی که نسبت به او ادعا و شکایتی مطرح می باشد با قید دقیق مشخصات معین و شرح شکایت نوشته شود و مدارک و مستندات لازمه نیز ضمیمیه پرونده بشود. برعکس دعاوی حقوقی در خصوص شکایات کیفری الزامی به ثبت این شکایت در برگه های چاپی مخصوص نیست، چون که در این شکایت بحث نظم عمومی و ارتکاب جرم و وقوع تخلف مطرح است. براساس موارد فوق، یک پرونده حقوقی دارای مراحل مختلف و زیادی می باشد که هر کدام از این مراحل دارای ریزه کاری های فراوان و حساسیت های زیادی است، برای آسان تر شدن نتیجه بهتر است از یک وکیل حرفه ای در مشهد که تخصص دارد، مشورت کنید. در ادامه مطلب می خواهیم با تخلفات، شکایت و مجازات وکیل حرفه ای در مشهد، آشنا شویم.

ایا دنبال یک وکیل خوب در مشهد می گردید؟

اما در مورد حق کسب و پیشه باید گفت این مسئله حقی است که صاحب کسب و تاجر نسبت به محل کسب پیدا می‌کند، این حق ممکن است در اثر اجاره ملک، حسن اعتبار و شهرت، بازاریابی و جذب مشتری و رونق بخشیدن به کسب و کار در محل کسب ایجاد می‌شود، بنابراین درد مورد حق کسب و پیشه باید گفت این حق تنها برای مستاجر متصور است و صاحب ملک نمی‌تواند در آن شریک باشد. به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد. از سال ۱۳۷۶ واژه سرقفلی و حق کسب و پیشه توسط قانون گذار از یکدیگر تفکیک شد، بنابر تعریف قانون گذار، دریافت مبلغ سرقفلی بین مستاجر و موجر توافق می‌شود، اما در مورد حق کسب و پیشه این مبلغ اصولا توسط دادگاه و کارشناس مشخص می‌گردد.

قانون خانواده

ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است. علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند.

ترفند ندادن مهریه موضوعی است که ممکن است برخی به دنبال کسب اطلاع و آگاهی در مورد آن باشند. طرفین عقد نکاح(ازدواج ) را زوج و زوجه می نامند، نکاح یک عقد اذنی بوده و به دلیل اهمیت تشکیل خانواده در قانون و در شرع، این عقد بدون… یک پرونده ملکی بزرگ داشتم که وکلای با تجربه شما در مشهد برام حل کردند خیلی مچکر به همه دوستان شمارو معرفی کردم. وکیل خوب از مهارت کلامی بالایی برخوردار است که بتواند بهترین مشاوره حقوقی را در اختیار موکل خود قرار دهد و اصطلاحات حقوقی را به زبانی ساده برای موکل خود بازگو کند. بر طبق قانون مذکور وجود قاضی مشاور زن علاوه بر قاضی رسیدگی کننده پیش بینی شده است قضات دادگاه خانواده می بایستی متاهل و حداقل چهار سال سابقه خدمت قضایی داشته باشند. مهم ترین ویژگی یک وکیل در مشهد مورد اعتماد بودن می باشد، این امر مستلزم وجود صداقت، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل است.