دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09155003417-وکیل تان

اگر به دنبال وکیل در مشهد هستید باید بدانید که وکلای دادیاران هر کدام حسب تجارب خود در زمینه خاصی تخصص دارند. این تخصص بر اساس سابقه وکالت، حضور در مراجع قضایی، فعالیت کافی در زمینه تخصصی و ارتباط با موسسات حقوقی و نهادهای زیر نظر قوه قضائیه رده بندی میشود. حوزه فعالیت این وکیل خبره در امور کیفری، حقوقی و خانواده بوده و پروندهای مختلفی همچون کلاهبرداری، سرقت، جعل اسناد، خیانت در امانت، شرب خمر، رابطه نامشروع، مواد مخدر، چک و سفته، الزام به تنظیم سند رسمی، دعاوی بانکی، قرارداد مشارکت در ساخت، دعاوی مرتبط به ارث، ترک انفاق، طلاق، مهریه، ملاقات فرزند، تمکین و استرداد جهیزیه را قبول می‌کند. محمد باقر بهروش به عنوان یکی از بهترین وکلا مشهد توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نماید و روز به روز، موفقیت‌های بیشتری به دست آورد. این وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران بوده و حدود 15 سال در وکالت تجربه دارد. اکثر وکیل های معرفی شده در سایت وکیل پایتخت؛ پرونده های حقوقی، کیفری، و خانواده در شهر مشهد را انجام می‌دهند.

  • در این مورد حضور زن در دادگاه بررسی اعسار واجب نیست اما از طرفی زوجه می‌تواند با حضور خود حقایقی که زوج گاها قصد دارد از قاضی پنهان نماید را روشن کرده و در صورت لزوم مدارک کافی برای صحت ادعای خود مبنی بر توانایی زوج در پرداخت مهریه را به دادگاه تسلیم نماید.
  • پیش می آید که نمی توانید به صورت حضوری به موسسه حقوقی مراجعه کنید و تنها راه حل خود را آنلاین دریافت مشاوره می بینید،خب شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی ذیل با مشاورین و وکلای ما ارتباط برقرار کنید و اقدام به دریافت مشاوره کنید.
  • تقریبا در تمامی پرونده ها وکیل به جای موکل در دادگاه حاضر می شود، مگر در مواقعی که قاضی درخواست می دهد که فرد شخصا در دادگاه حضور داشته باشد.
  • اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم.
  • البته باید توجه داشت که در دعاوی حقوقی حکم جلب نسبت به دعاوی کیفری در مدت طولانی‌تری صورت می‌گیرد و در این صورت باید صبر زیادی برای گرفتن حکم جلب داشت.
  • ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند.

سلام، وقت بخیر با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت میتونید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. در صورت تمایل به تماس با گروه وکلای دادورزان صلح و سازش می توانید از شماره زیر استفاده کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد. موسسه حقوقی آسایش گستران برای هرچه ارتباط سریع تر با وکلا از انواع راه های ارتباطی آفلاین و آنلاین استفاده کرده است. همچنین می توانید به صورت آنلاین در همین سایت سوالات حقوقی خود را برای وکلای ما ارسال نمایید و در کمترین زمان ممکن به پاسخ سوالتان برسید.

ویژگی‌ های یک وکیل خبره در مشهد

میزان حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401 با توجه اهمیت موضوع اختلاف و زمان رسیدگی و همچنین ادله و مستندات طرفین معمولا به صورت توافقی تعیین می گردد که از لحاظ قانونی و شرعی معتبر می باشد . یا استفاده از عکس‌های کودک به صورت برهنه و در حال انجام اعمال منافی با عفت با زور، انتشار این تصاویر و بی آبرویی طفل. نوع دیگر کودک آزاری جسمی‌است و در این مورد آثار کتک و ضرب و جرح روی بدن کودک قابل مشاهده است و یا توسط پزشکی قانونی آسیب دیدن کودک قابل اثبات است. در مورد حکم کودک آزاری باید گفت در صورتی که کودک را در خرید و فروش مواد مخدر یا انجام کارهای خلاف به کار گمارده باشند شخص مجرم بین ۶ ماه تا یکسال حبس و پرداخت یک تا دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم خواهد شد. در صورتی که کودک مورد آزار و اذیت روانی قرار گرفته باشد، مجرم مجازاتی بین یک روز تا ۶ ماه زندان و جزای نقدی یک میلیون تومانی خواهد داشت. به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد.

۳. دریافت اطلاعات و شروع پرونده

اگر به دنبال بهترین وکیل مشهد هستید، مجموعه حقوقی دادیاران مکان مناسبی جهت مراجعه می باشد. دادیاران با ۴ دفتر اصلی در سطح شهر مشهد تقریبا کلیه امور حقوقی از جمله امور خانواده، کیفری، دیات، املاک و اراضی ، را پوشش می دهد. سیستم مدیریت دادیاران به نوعی تنظیم شده تا در اسرع وقت پاسخگوی مراجعین باشد. سیر اجرایی پرونده در کنار وکیل اجرایی، مدیر وکلای دادیاران نیز بر روی پرونده مدیریت می کند. در نظر داشته باشید دادیاران وکلای خود را از بین صدها وکیل در سراسر شهرستان که دارای توانایی و شایستگی مناسب هستند انتخاب نموده است. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در مشهد فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

آیا مرد می تواند زن را طلاق غیابی دهد؟

دادیاران شرایطی را فراهم کرده است تا بدون حضور فیزیکی با وکیل حقوقی در مشهد ارتباط برقرار کنید. مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی و اینترنتی(بستر وب) و نرم افزار واتس اپ انجام میگیرد. در صورتی که در جستجوی وکیل متخصص در مشهد می باشید لازم است با یکی از شماره های درج شده در انتهای این مطلب تماس بگیرید و یا به واتس اپ دادیاران پیام دهید. شهرستان مشهد با بیش از سه میلیون جمعیت و به عنوان دومین شهر پهناور ایران دارای وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی می باشد. سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند.

از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. علی ابراهیمی‌مهر، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد مشهد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل ابراهیمی مهر، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند.

پس از انعقاد قرارداد شما اطلاعات و دانسته های خود را جهت تسریع در انجام پرونده به ما میدهید. با شماره های۰۹۱۵۱۸۲۴۶۸۸ – ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما بگیرید. معمولا وقت خالی کمتری دارند به جهت عدم تداخل موکلان بهتر است جهت تعیین وقت با منشی دفت وکالت هماهنگی لازم را به عمل اورند . وجه تمایز مجموعه ی ما نسبت به سایرین در ایجاد فضای مناسب جهت معرفی و پرورش افراد متخصص است . با گرفتن وقت قبلی و هماهنگی با بخش پذیرش مجموعه ،از خدمات حضوری مجموعه به راحتی میتوانید استفاده کنید.بررسی مشکل شما توسط متخصص همان حیطه انجام خواهد شد.