دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل-وکیل تان

یکی از بهترین راه های ارتباطی با وکیل تهران و یا هر وکیلی، مراجعه به صورت حضوری به دفتر وکالت وی می باشد و مشاوره حقوقی مستقیم با وکیل که باعث می شود تمام مطالب به طور دقیق تر و واضح به وکیل منتقل شود. بهترین وکیل کیفری در تهران باید در اکثر دعاوی توانایی و تخصص بالایی داشته باشد. وکالت در دعاوی کیفری علاوه بر اینکه سختی و پیچیدگی هایی دارد حساسیت بسیار زیادی نیز دارد زیرا وکیل اگر به وکالت از شاکی به پرونده ورود کند می تواند موجب فرار مجرم از مجازات و عدم دسترسی شاکی به حقوق خود شود. در هر صورت اگر به مشاوره حقوقی نیاز پیدا کردید و یا قصد تنظیم قراردادهای کاری، شکوائیه، دادخواست، و سایر اوراق قضایی را داشتید، و یا نیاز داشتید که از خدمات تخصصی وکلا استفاده کنید، قبل از هر اقدام حقوقی به بنیاد وکلا مراجعه کنید و از خدمات متنوع این سامانه بهره‌مند شوید. در ایران این امکان وجود ندارد تا وکلا به منظور خاص یا در حیطه مشخصی آموزش ببیند، و صرفا در آن حوزه وکالت نمایند. در کشورها زیادی امر وکالت کاملا تخصصی شده و وکلا در حیطه خاصی آموزش‌های لازم را اخذ می‌نمایند و در نهایت به عنوان وکیل خانواده متخصص در آن زمینه اقدام به فعالیت می‌کنند.

  • وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته رشته حقوق در گرایش‌های مختلف و یا تحصیلکرده در مبانی فقه و حقوق اسلامی است که در آزمون وکلا دادگستری ایران قبول و پذیرفته شده است و دوره کارآموزی خود را در موعد در نظر گرفته شده طی کرده است.
  • معمولا وکلا در سایت‌ها و صفحات شخصی خود خلاصه از فعالیت حرفه‌ای خود را منتشر می‌کند.
  • برای دریافت عنوان وکیل پایه یک دادگستری می‌بایست از آزمون سخت پذیرش کارآموزی نیز گذر نمود و بعد از پایان دوره مقرر شده برای کارآموزی، عنوان وکیل پایه یک دادگستری به فرد اطلاق خواهد شد و در حرفه وکالت مشغول به فعالیت حرفه‌ای می‌گردد.
  • علاوه براین خوب است با دیگران مشورت کنید و حتما به سراغ وکلایی بروید که در حیطه مربوط به پرونده شما خبره و با تجربه باشند.
  • وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی.

حجم زیاد و انبوهی از دعاوی ثبت شده در دادگاه ها مربوط به دعاوی خانوادگی است. حل و فصل نمودن دعوا های خانوادگی برای حفظ کردن سلامت و آرامش کلیه اعضای خانواده امری ضروری می باشد. قطعاً هر کدام از شما عزیزان تهرانی حداقل برای یک بار هم که شده معاملات ملکی را انجام داده اید و می دانید که بعضی از معامله های ملکی شرایط و قوانین و مقررات و قواعد خاص خود را دارند که باید به آن ها عمل نمود، چون که این قوانین و مقررات مطابق با قانون های کشور وضع شده اند. چون که بعضی از این معامله ها اگر به روش اصولی و قانونی انجام نشوند می توانند باعث ایجاد دعاوی حقوقی شوند. به تمام دارایی های غیر منقول در ردیف ملک قرار قرار گرفته باشد ملک گفته می شود. شما باید بدانید که در دعاوی ملکی و در دفاع از خویش در برابر اتهامات باید یک سری نکات و قواعد را رعایت نمایید تا بتوانید از حق خودتان دفاع نمایید.

اخذ سند مالکیت

عموما قضات با وکلایی که کلا با دعوا حرف میزنن رابطه خوبی ندارن. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند و به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید ( ماده 656 قانون مدنی) که باید در این مورد از حقوق موکل خود دفاع کند. وکیل دادگستری و همچنین شغل وکالت مورد حمایت هیچ نهادی نیست و وکیل در عین اینکه حامی قربانیان است اما خود هیچ حمایتگر رسمی ندارد و متاسفانه قوه قضاییه و حتی گاهی وکیل و مول را مورد حمله قرار می دهد. چنانچه در جریان رسیدگی های محاکم، قواعد و قوانین ماهوی رعایت نشده باشدف دیوان عالی کشور حکم را نقض می کند و برای رسیدگی درست و بر اساس قانون، پرونده را به دادگاه تالی ارجاع می دهد و در صورتی حکم صادره را موافق قوانین دریابد و تخلفی از قواعد و مقررات ماهوی ملاحظه نکند، آن را تایید می کند.

ابطال عملیات اجرایی ثبت

وکیل پایه یک دادگستری در صورت دریافت هر نوع سند و مدرکی از موکل، موظف است به او رسید داده و در حفظ و نگهداری آن بکوشد. این آزمون که تحت نظارت جدی کانون وکلا دادگستری (اسکودا) طراحی و انجام می‌شود، به صورت کتبی و همزمان در سراسر کشور برگزار شده و از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. آزمون وکالت بسیار دشوار است و هر فارغ‌التحصیلی امکان اخذ نمره قبولی را نخواهد شد. زوجین باهم توافق می کنند که ازهم جدا شود ودر تمامی موارد از جمله مسائل مربوط به مهریه، نفقه، جهیزیه و حضانت فرزندان به صورت توافقی بین زوجین تعیین می شود.سپس با اعطای وکالت از ما می خواهند که پروسه را ادامه بدهیم . اصولا در محاکم خانوادگی برا ی انجام طلاق توافقی وقتی تعیین نمی شود و محاکم به صورت فوق العاده رسیدگی می نمایند.

این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد. دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران و عضو کانون وکلای مرکز می‌باشند. ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد.

آقای مهدی ملکی

البته که ما امروز تصمیم گرفتیم تا در خدمت شما باشیم و در مورد یافتن وکیل در تهران اطلاعات بیش تری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم بنابراین پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را در این باره بیابید. در برخی از مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مقاله بهترین وکیل تهران همراه ما باشید تا 10 تا از وکلای مجرب را معرفی کنیم. آقای امین گلریز وکیل پایه یک دادگستری و فارغ التحصیل رتبه یک دکتری و رتبه دو کارآموز قضایی هستند. ایشان نویسنده کاملترین شرح قانون مجازات اسلامی هم می باشند که در همایش های متعدد ملی و بین المللی حضور داشته اند. آقای گلریز قاضی سابق تهران بوده اند و سابقه درخشانی در وکالت و پرونده های حقوقی، کیفری، ثبتی و خانواده دارند.

جدا از تمام دغدغه های اقتصادی گاهی اوقات لازم است که از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی توسط وکیل در تهران بهره گرفت و مشکلات فکری خود را با او در میان بگذارید و مشکل خود را حل کنید. موسسه حقوقی حامیان عدالت از بهترین وکیل زن در تهران کمک گرفته و آماده ارائه خدمات حقوقی به شما عزیزان می باشد. برای کمک گرفتن از یک وکیل متخصص در تهرانتنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. ن جهت انجام امور حقوقی آشنا به تمام قوانین حقوقی و کیفری بروز میباشد . موسسه ما در کوتاهترین زمان ممکن پس از مشاوره با وکیل کاردان میتوانید با سپردن پرونده خود به وکلای ما در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسید.