دسته‌ها
اخبار

وکیل کشته شد و دفتر وکالتش به آتش کشیده شد. مشتری طلاق همسر مظنون بود


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل کشته شد و دفتر وکالت او…

عدالت کیفری

وکیل کشته شد و دفتر وکالتش به آتش کشیده شد. مشتری طلاق همسر مظنون بود

نوشته دبرا کاسنس وایس

پرچم گرجستان و سنگر

تصویر از Shutterstock.

وکیلی که در لاورنسویل، جورجیا وکالت خانواده را انجام می‌داد، روز چهارشنبه توسط پرسنل اورژانس که به آتش‌سوزی در دفترش پاسخ می‌دادند، با شلیک گلوله کشته شد.

پلیس بلافاصله هویت قرب، را شناسایی نکرد، اما خانواده وی و کانون وکلای محلی گفتند که مرد مقتول وکیل داگ، لوئیس بود. فا، 5 آتلانتا، WSB-TV2، پست دیلی گوینت و 11 زنده.

به گزارش فا، 5 آتلانتا، سخنگوی خانواده گفت که او چندین گلوله خورده است.

مظنون، آلن تایه 65 ساله اهل داکولا، جورجیا، به اتهام آتش سوزی و آتش سوزی دستگیر شد. لوئیس وکالت همسر تایه را در دادگاه طلاق گرفته بود. جلسه رسیدگی به این پرونده قرار بود هفته آینده برگزار شود.

11آلیو لوئیس را یک وکیل «محبوب و محبوب» توصیف کرد.

فیل مک‌کردی، وکیل دادگستری که یکی از دشمنان دادگاه و همچنین در برخی موارد مشاور لوئیس بود، گفت: «داگ یک جنتلمن تمام عیار بود. من هرگز نشنیدم که صدایش را بلند کند، هرگز ندیدم که عصب،تش را از دست بدهد. هرگز ندیدم که با ،ی جز با احترام رفتار کند. من ،ی را نمی شناسم که به ،وان یک همکار، به ،وان یک متخصص و به ،وان یک انسان به او احترام نگذارد.»

ستوان پلیس لاورنسویل جیک پارکر به 11Alive گفت که تایه در نزدیکی صحنه جنایت دستگیر شد. پارکر به 11Alive و Fox 5 Atlanta گفت که تایه یک اسلحه با فشنگ های مصرف شده داشت، شلوارش آثار سوختگی داشت و موهایش آویزان شده بود.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/slain-lawyer-was-s،t-and-his-law-office-set-on-fire-divorce-client-was-wife-of-suspect/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds