دسته‌ها
اخبار

پرونده های قتل در شیکاگو به کندی پیش می رود. تصمیم Neuriva می تواند هزینه های وکالت را محدود کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. هفته نامه: پرونده های قتل به کندی در…

جمع بندی اخبار

گزارش های هفتگی: پرونده های قتل در شیکاگو به کندی پیش می رود. تصمیم Neuriva می تواند هزینه های وکالت را محدود کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

خط افق شیکاگو

تصویر از Shutterstock.

عدالت در شیکاگو کند است

بر اساس مجموعه ای از داستان های تحقیقاتی شیکاگو تریبون، ا،ر پرونده های قتل در شهرست، که شیکاگو را شامل می شود، چهار سال یا بیشتر طول می کشد تا حل شود. شیکاگو تریبون در مجموعه خود در مورد عدالت در شهرستان کوک، ایلینوی گزارش می دهد: «در حالی که متهمان در زندان هستند، پلیس ممکن است سال ها طول بکشد تا تمام مدارک خود را به دادستان تحویل دهد. وکلا می‌توانند سال‌ها طول بکشد تا پیش‌نویس و طرح‌های پیش از محاکمه در مورد نحوه تفسیر شواهد را ارائه کنند. قاضی ها ممکن است سال ها طول بکشد تا جلسات پیش از محاکمه را تعیین کنند، که معمولاً به دلیل عدم حضور پلیس برای شهادت به تأخیر می افتد. ( شیکاگو تریبون)

تصمیم 11th Circuit Neuriva می تواند هزینه های وکالت را محدود کند

تصمیم دادگاه استیناف ناحیه یازدهم ایالات متحده در آتلانتا در مورد وضعیت شاکیان برای پیگیری حکم در پرونده های بر،ب گذاری نادرست می تواند بر جوایز حق الوکاله تأثیر بگذارد. مدار یازدهم حکم داد که شاکی، که بر،ب‌گذاری Neuriva را به چالش می‌کشند، حق پیگیری حکم قضایی را ندارند، زیرا هیچ یک از شاکیان نشان نداده‌اند که قصد دارند دوباره مکمل عملکرد مغز را ب،ند. شاکیان ادعا کرده بودند که Neuriva “بی ارزش” است و یک حکم باید Neuriva را از ادعای اینکه مکمل آن “از نظر بالینی ثابت شده است” منع کند. وکلای شاکیان بر اساس دستوراتی که در پرونده های بر،ب زدن به دست می آورند، به دنبال هزینه های بالاتر هستند. (رویترز، قانون 360، تصمیم 12 آوریل)

منهتن DA برای جلوگیری از دخالت مجلس نمایندگان در تحقیقات ترامپ شکایت کرد

الوین براگ، دادستان منطقه منهتن در شهر نیویورک، شکایتی را به منظور جلوگیری از اجرای احضاریه کمیته قضایی مجلس نمایندگان از مارک پومرانتز، دادستان سابق که زم، تحقیقات از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را رهبری می کرد، تنظیم کرده است. دفتر براگ کیفرخواستی به دست آورده است که ادعا می‌کند ترامپ سوابق تجاری خود را جعل کرده و سعی کرده بر انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ تاثیر بگذارد، زم، که او به استورمی د،،، بازیگر فیلم‌های بزرگسالان پول پرداخت کرد. (قانون 360، نیویورک تایمز، دادخواست 11 آوریل)

کت و شلوار می گوید که Cadwalader در نقض داده ها مقصر است

یک دادخواست دسته جمعی پیشنهادی ادعا می کند که Cadwalader، Wickersham & Taft نتوانستند از نقض داده های نوامبر 2022 جلوگیری کنند. این شکایت که در دادگاه فدرال در منهتن، شهر نیویورک ثبت شده، می گوید که این نقض اطلاعات شخصی بیش از 93000 نفر را به خطر انداخته است. (قانون بلومبرگ، قانون 360، دادخواست 12 آوریل)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-،-cases-move-slowly-in-chicago-neuriva-decision-could-limit-attorney-fees/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds