دسته‌ها
اخبار

پول کلان در شرکت بیگلاو بارید


تاجر یا مدیر چتر در دست دارد و زیر باران پول ایستاده است.  شخصیت کارمند اداری جدا شده در پس زمینه سفید.  وکتور، تصویر EPS10.

(تصویر از طریق گتی)

بله، اینجا در ساحل شرقی یک روز تاریک و بار، است، اما این بدان م،ا نیست که چیزی برای جشن گرفتن وجود ندارد. اخبار جایزه Biglaw در راه است و وقتی پول می بارد، خوب، مطمئناً کمی نور خورشید به روز شما اضافه می کند.

دیروز، Fenwick & West – شرکتی با درآمد ناخالص 723,259,000 دلاری در سال 2021 که در رتبه 64 در Am Law 100 قرار دارد – پاداش پایان سال خود را اعلام کرد. و مانند بسیاری از همتایان خود، این شرکت با استاندارد غالب Biglaw که توسط Baker McKenzie در ماه گذشته تنظیم شده است مطابقت دارد.

همکار، که دارای وضعیت خوب با حداقل 1950 ساعت اعتباری هستند، بر اساس برنامه زیر پاداش دریافت خواهند کرد:
اسکرین شات 16/12/2022 در ساعت 10.23.43 صبح

همکار، که 2100 ساعت اعتباری را صورتحساب کرده اند، واجد شرایط دریافت پاداش های اضافی بین 3000 تا 12000 دلار به ،وان بخشی از برنامه استراحت، تفریح ​​و آرامش “Triple R” شرکت خواهند بود. این شرکت همچنین برنامه کاندومینیوم خود را که در طول همه‌گیری متوقف شده بود، برای همکار، که کمک‌های فوق‌العاده‌ای به شرکت کرده‌اند، بازمی‌گرداند:

ما این برنامه را برای سال 2023 با مکان های کاندو در هاوایی و سنت توماس برمی گرد،م. امسال به وکلای خود که کمک‌های سازم، فوق‌العاده‌ای را به شرکت نشان دادند و همچنین وکلایی که برای سفر به هاوایی یا سنت توماس در سال 2020 رزرو شده بودند اما از گزینه‌های کاندوی ارائه شده در آن زمان انصراف دادند، هفته‌های کاندو اعطا خواهیم کرد.

پاداش ها در 30 دسامبر پرداخت می شود. می تو،د یادداشت کامل را در صفحه بعد بخو،د.

همه را به خاطر بسپارید، ما برای اطلاع از به‌روزرس،‌های جایزه مهم به راهنمایی‌های شما وابسته هستیم، بنابراین وقتی شرکت شما مطابقت داشت، لطفاً برای ما پیامک ارسال کنید (8477-820-646) یا به ما ایمیل بزنید (خط موضوع:[Firm Name] مسابقات”). لطفاً یادداشت را در صورت موجود بودن وارد کنید. اگر نمی‌خواهید فایل PDF یا Word اصلی را فوروارد کنید، می‌تو،د از یادداشت ع، بگیرید و آن را از طریق متن یا ایمیل ارسال کنید.

و اگر می‌خواهید برای هشدارهای پاداش ATL (که لیست هشدارهایی است که برای اعلام حقوق استفاده می‌کنیم) ثبت‌نام کنید، لطفاً به پایین بروید و آدرس ایمیل خود را در کادر زیر این پست وارد کنید. اگر قبلاً برای هشدارهای جایزه ثبت نام کرده اید، نیازی به انجام کاری ندارید. پس از هر اعلان جایزه که منتشر می کنیم، یک اعلان ایمیلی در عرض چند دقیقه دریافت خواهید کرد. با تشکر از همه کمک شما!


کاترین روبینو، سردبیر ارشد Above the Law، میزبان است پاد،ت Jabot، و میزبان مش، فکر ، مانند یک وکیل. راهنمایی‌کنندگان AtL بهترین هستند، بنابراین لطفاً با او ارتباط برقرار کنید. هر گونه نکته، سوال یا نظری را برای او ایمیل کنید و او را در توییتر دنبال کنید (@Kathryn1).


زمان پاداش

آدرس ایمیل خود را برای ثبت نام در ATL وارد کنید هشدارهای افزایش پاداش و حقوق.





منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/fenwick-bonus-22/