دسته‌ها
اخبار

پیتر ناوارو پس از عصبانی کردن هر قاضی فدرال در دی سی، بالاخره باید اسناد دولتی را که دزدیده است سرفه کند.


پیتر ناوارو، مشاور سابق ترامپ به دلیل تحقیر کنگره متهم شد

(ع، از درو آنگرر/گتی ایماژ)

پیتر ناوارو، کاخ سفید سابق ترامپ میل لنگ اقتصادی، خود را برای اعضای قوه قضاییه فدرال در دی سی محبوب نکرده است.

به نمایندگی از خودش برای خودت ناوارو به اتهام تحقیر کنگره، هفته‌ها را صرف ارسال هر،مه به کارمند قاضی آمیت مهتا با نامه‌های زننده کرد. از قبل حرکات او در نهایت وکلایی را استخدام کرد که دیگر با دادگاه مانند یک نماینده خدمات مشتری رفتار نکنند و از آن زمان تا حدودی روند رسیدگی به پرونده به آرامی پیش رفته است. ولی مشاور واجد شرایط راه را در دعوای مدنی ،ت برای وادار ، ناوارو به تحویل سوابق ریاست جمهوری که در حساب پروتون میلش توقیف شده است، کم نکرده است. همچنین اعتراف ناوارو مبنی بر اینکه او دارد اسناد، و نه خواستن آنها را تحویل دهد.

هنگامی که و، دادگستری یک عمل replevin در آگوست 2022، ناوارو ماه‌ها در حال مذاکره با آرشیو ملی بر سر بازگرداندن پیام‌های رمزگذاری‌شده ،تی در حساب پروتون میل خود بود. در ایمیلی در 22 ژوئیه، وکیل او پذیرفته که در یک جستجوی اولیه بین 200 تا 250 پرونده ریاست جمهوری به دست آمده بود، اما ناوارو از تحویل آنها بدون اعطای مصونیت خودداری کرد. با این وجود، وکلای او تلاش ،د در این مورد موضع بگیرند که وجود چنین ایمیل‌هایی همچنان محل مناقشه است. آن استدلال، در میان بسیاری دیگر، ام، بیرون از جعبه ادعا می کند، نتوانست قاضی کولین کولار-کوتلی را تحت تاثیر قرار دهد سفارش داده شده ناوارو اسناد را در 9 مارس تحویل می دهد.

در عوض، ناوارو تا 22 مارس صبر کرد تا درخواست تجدید نظر بدهد، در این مرحله او برگشت و پرسید قاضی کولار-کوتلی برای توقف حکم اولیه خود. در آن روز دادگاه در یک دستور بسیار خشمگین نوشت:

دادگاه به اختصار خاطرنشان می کند که در 9 مارس 2023 به متهم دستور داد که از دستور دادگاه برای ارائه یک دسته از اسناد “فورا” تبعیت کند. «فوراً» به م،ای «فوراً» است. بدون تاخیر.” فوراً، فرهنگ لغت قانون بلک (ویرایش نهم، 2009). به نظر می رسد که متهم به آن بخش از دستور برای ارائه برخی از اسناد بلافاصله قبل از تشکیل پرونده برای توقف تبعیت نکرده است.

پس از جلسه توجیهی سریع، پیشنهاد ماندن شد تکذیب کرد در 28 مارس، اما از 8 آوریل، یک گزارش وضعیت مش، فاش کرد که ناوارو هنوز یک سند ،تی را تحویل نداده است.

در روز چهارشنبه، 12 آوریل، یک پانل مدار DC متشکل از داوران Millet، Wilkens، و (حتی!) Rao حاضر به ماندن نشد دستور دادگاه بدوی:

ناوارو نشان نداده است که بازگرداندن اموال ایالات متحده صدمات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. او ادعا می‌کند که پیروی از دستور دادگاه منطقه، حق او را در برابر خود جنایت‌کاری متمم پنجم نقض می‌کند. ایالات متحده CONST. اصلاح. V. اما ناوارو نتوانست هیچ آسیب قابل تشخیص متمم پنجم را بیان کند. از آنجایی که سوابق به طور داوطلبانه ایجاد شده اند، و او پذیرفته است که هم در اختیار اوست و هم اینکه متعلق به ایالات متحده است، اقدام بازگرداندن فیزیکی سوابق ایالات متحده به آن به م،ای محافظت از او در برابر خود تبهکاری نخواهد بود. .

و در عرض چند دقیقه، قاضی کولار-کوتلی دستور دقیقه ای صادر کرد و به ناوارو دستور داد که اکنون آن اسناد را سرفه کند:

با توجه به حکم دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه کلمبیا در 12 آوریل 2023 مبنی بر رد تعلیق در انتظار تجدیدنظر، متهم باید 200 تا 250 سوابق ریاست جمهوری را که قبلاً در اختیار دارد در تاریخ 14 آوریل 2023 یا قبل از آن به شاکی ارائه کند. […] پس از بررسی این گزارش وضعیت مش، آتی، دادگاه ممکن است مهلت انطباق را زودتر از مهلت پیشنهادی طرفین صادر کند یا ندهد.

چیزی که ما را به امروز می رساند، بیش از دو سال پس از ، کاخ سفید، زم، که پیتر ناوارو سرانجام مجبور به بازگرداندن اموال ،تی خواهد شد. مگر اینکه او واقعاً از این بوقلمون گنگ به دادگاه عالی شکایت کند… و صادقانه بگوییم، ما آن را از او دور نمی‌کنیم.

US v. ناوارو [Docket via Court Listener]


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد و در آن ظاهر می شود باز ، استدلال ها پاد،ت




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/after-،ing-off-every-federal-judge-in-dc-peter-navarro-will-finally-have-to-cough-up-government-docs-he-stole/