دسته‌ها
اخبار

چرا این شرکت BigLaw اخیراً یک بخش عملیات قانونی راه اندازی کرده است


عملیات قانونی چیست؟ طبق کنسرسیوم عملیات حقوقی شرکتعملیات قانونی را می‌توان به‌صورت «مجموعه‌ای از فرآیندهای تجاری، فعالیت‌ها و متخصص، دانست که بخش‌های حقوقی را قادر می‌سازند تا با اعمال شیوه‌های تجاری و فنی در ارائه خدمات حقوقی، به طور مؤثرتری به مشتریان خود خدمت کنند.»

به گفته کنسرسیوم، “عملیات حقوقی برنامه ریزی استراتژیک، مدیریت مالی، مدیریت پروژه و تخصص فناوری را فراهم می کند که متخصصان حقوقی را قادر می سازد تا بر ارائه مشاوره حقوقی تمرکز کنند.”

علاوه بر این، فعالیت های حقوقی یک حرفه چند رشته ای است که شامل زمینه هایی مانند امور مالی، بازاریابی، تجزیه و تحلیل داده ها و مهندسی و غیره است.

به عبارت دیگر، آنها به بسیاری از امور تجاری و فناوری رسیدگی می کنند که بسیاری از وکلا یا آموزش ندیده اند و یا نمی خواهند با آنها سروکار داشته باشند. از این رو وکلا می توانند بر روی وکالت و نمایندگی از موکلان خود تا حد توان خود تمرکز کنند.

فعالیت‌های حقوقی که برای مدت طول، در دنیای داخلی وجود داشت، اخیراً به حوزه شرکت حقوقی گسترش یافته است.

در ماه اکتبرشرکت حقوقی Am Law 100 Shearman & Sterling اعلام کرد که یک بخش عملیات حقوقی برای ارائه مدیریت دانش، فناوری حقوقی، هوش تجاری و سایر خدمات برای مشتریان دپارتمان حقوقی شرکتی خود راه اندازی کرده است.

آن چیز ها چه م،ی ای می دهند؟ و چرا این حرکت منحصر به فرد برای یک شرکت حقوقی بود؟

آنتونی ویداپ، مدیر عملیات حقوقی جه، شیرمن و استرلینگ که به تازگی منصوب شده است، با ویکتور لی در مجله ABA درباره اه،، اه،، پروژه های فعلی و آینده و منحصر به فرد بودن گروهش در دنیای شرکت حقوقی صحبت کرد.

لوگوی پاد،ت Rebels

می خواهید در حال حرکت گوش کنید؟ Legal Rebels در چندین سرویس گوش دادن به پاد،ت در دسترس است. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

در این پاد،ت:



<p>آنتونی ویدوپ</p>
<p>” style=”vertical-align:text-top; max-width:80px;”/><br />
<small/></p>
<p>آنتونی ویدوپ</p>
</div>
<p>Ant،ny Widdop مدیر جه، عملیات قانونی در Shearman & Sterling است، جایی که نقش او بر تعبیه ابزارها، تکنیک ها و رفتارها به ،وان بخشی از تعهد شرکت به یافتن راه حل های حقوقی نوآورانه و کارآمد و ارائه خدمات برای مشتریان خود متمرکز است.  او Legal Operations by Shearman را رهبری می کند، که یک پیشنهاد مشتری است که برای پاسخگویی به نیازهای افراد، فرآیند و فناوری بخش های حقوقی داخلی طراحی شده است.  او همچنین برنامه مدیریت پروژه حقوقی جه، شیرمن را رهبری می‌کند که یک تیم عملیات حقوقی چند رشته‌ای است که بر ایجاد تغییرات از طریق مدیریت پروژه، قیمت‌گذاری، تجزیه و تحلیل داده‌ها، فناوری، بهبود فرآیند و راه‌حل‌های نوآوری متمرکز است.</p>
</div>
</div>
<p><script src=


منبع: https://www.abajournal.com/legalrebels/article/rebels-podcast-episode-083/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds