دسته‌ها
اخبار

چرا باید برخی از مهارت های حقوقی ارزشمند را بیاموزید؟



در مورد بحران سلامت روان در حرفه حقوقی مطالب زیادی نوشته شده است. مطمئناً عوامل بیرونی مانند ساعات قابل پرداخت و تقاضای مشتری نقش زیادی در ایجاد اضطراب و استرس در این حرفه دارند. اما عوامل درونی نیز وجود دارد که توسط “فکر ، مانند یک وکیل” ایجاد شده است که شایسته تمرکز بیشتر است.

حتی اگر آنها با تشخیص افسردگی یا سوء مصرف مواد خود را شناسایی نکنند، بسیاری از وکلا، مانند من، زندگی روزمره خود را با احساس پریشان و ناراحتی پشت سر گذاشته اند. روش‌های تفکر – مانند همیشه انتظار کمال یا دائماً به دنبال تله‌ها – در طول حرفه حقوقی من بدون آگاهی من از تأثیر آن بر سایر بخش‌های زندگیم شکل گرفت. مغز ما یک عضله است و آنچه برای انجام آن آموزش می دهیم اهمیت دارد.

تا زم، که شروع به کشف هویت های شغلی مختلف خارج از قانون کردم، توانستم تشخیص دهم که چگونه دنیای درونی ای که به ،وان یک وکیل ایجاد کردم، بر خوشبختی و رفاه من تأثیر می گذارد. من ابتدا بعد از تولد دخترم با تبدیل شدن به یک مربی یوگا، انگشت پام را در آب یک مسیر جایگزین فرو بردم. من به کار وکالت ادامه دادم، اما یک بذر کاشته شده بود.

به طور غیر منتظره، یک فرصت منحصر به فرد برای تبدیل شدن به مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران یک شرکت استارت آپی ایجاد شد. من به طور کامل به یک حرفه جدید تغییر مکان دادم و طرز فکری متفاوت با آنچه که به ،وان وکیل از آن استفاده می کردم، اتخاذ کردم.

اما وقتی همه‌گیری شیوع پیدا کرد و من – و همچنین بسیاری دیگر – به این فکر افتادم که چه مسیر شغلی می‌تواند م،ای واقعی ایجاد کند، دوباره دنده‌ها را تغییر دادم و یک مربی میانجی و رهبری شدم. امروز، من از وکلا از طریق مربیگری و آموزش حمایت می کنم و فضای امنی را برای رشد و توسعه به روش های جدید برای آنها فراهم می کنم.

در اینجا چند درس وجود دارد که وکلا می توانند برای شروع تغییر ذهنیت خود از آنها استفاده کنند.

تغییر از تحلیل به ذهن آگاهی

در یوگا، ما اغلب از یک ضرب المثل استفاده می کنیم: جایی که توجه شما می رود، انرژی شما جریان می یابد. دانشمندان اکنون می دانند که ما می تو،م مغز خود را از طریق طرز تفکر و رفتار خود شکل دهیم. ما می تو،م ارتباطات عصبی جدیدی در مغز خود ایجاد کنیم و هر چه بیشتر رفتارها یا افکار جدید را تمرین کنیم، این مسیرهای جدید را بیشتر تقویت می کنیم.

ما به ،وان وکیل، مغز خود را برای تجزیه و تحلیل مسائل و کاهش خطر آموزش داده‌ایم. چه چیزی می تواند اشتباه باشد؟ زم، را صرف جستجوی آن، تجزیه و تحلیل و رد ، آن می کنیم. اگر تمام سؤالات احتمالی را که می تواند ضعف در پرونده شما را آشکار کند، بررسی کرده باشید، در دعوای قضایی آمادگی بهتری دارید. در حالی که این استراتژی در دادگاه کار می کند، ممکن است “خاموش ،” این طرز تفکر دشوار باشد. تجزیه و تحلیل مداوم می تواند شما را از لحظه حال خارج کند و شما را از مشاهده دنیای اطرافتان باز دارد. من عادت داشتم پیاده به سمت محل کارم بروم و هیچ چیزی را که در راه دیدم به یاد نمی آوردم زیرا مغزم خیلی مشغول پیدا ، مشکل بعدی برای حل بود.

یکی از راه‌های دور شدن از تفکر تحلیلی، تمرین تمرکز حواس و مراقبه است. ذهن آگاهی کیفیت توجه به لحظه حال است. مدیتیشن تمرینی است که به شما آموزش می‌دهد که مراقب باشید، اغلب به نفس یا مانترا برگردید، آگاهی را افزایش دهید و ذهن آگاهی را پرورش دهید. هنگامی که بتو،د از تجزیه و تحلیل – یا هر روش معمولی فکر ، – به مشاهده افکار تغییر دهید، لحظه ای قدرتمند ایجاد می کنید که در آن می تو،د انتخاب کنید که چگونه می خواهید ظاهر شوید یا کجا می خواهید زمان و انرژی خود را متمرکز کنید. .

پس از تولد دخترم، یوگا به رفع نیاز عمیق من برای ارتباط مجدد م،ادار با بدنم کمک کرد. پیاده روی خود را به کار به مدیتیشن پیاده روی تبدیل کردم، از بودن در بدنم لذت می بردم و از حواسم برای تجربه دنیای اطرافم خارج از سرم استفاده می کردم.

ذهن آگاهی با هیچ مهارتی که به وکیل آموزش داده می شود ناسازگار نیست. اما مانند هر مهارت دیگری باید آن را توسعه داد. نکته کلیدی این است که این مهارت ها را توسعه دهید و آگاهانه از آنها استفاده کنید، نه اینکه با خلبان خودکار اجرا کنید.

تغییر از کمال گرایی به طرز فکر رشد

فارغ از حرفه، اشتباهات رخ خواهد داد. با این حال، در زمینه حقوقی، اغلب این انتظار وجود دارد که آنها این کار را نکنند. کمال گرایی به ،وان یک فضیلت دیده می شود. اما کمال گرایی باعث می شود نسبت به خود احساس بدی داشته باشیم و ممکن است ما را از امتحان چیزهای جدید باز دارد. ترس انگیزه ضعیفی برای موفقیت و بهزیستی کلی است. برای رهایی از کمال گرایی، مهم است که بد،د این ارزش شخصی با کار یا هر کاری که انجام می دهید تعریف نمی شود. اشتباهات بازتاب رشد هستند نه ارزش.

با افزودن به ذهنیت کمال گرا، هوش اغلب به ،وان موهبتی در نظر گرفته می شود که برخی دارند و برخی ندارند. اما هوش را می‌توان از طریق یادگیری، سخت‌کوشی و پذیرش بازخورد توسعه داد – که گاهی از آن به ،وان داشتن ذهنیت رشد یاد می‌شود. اغلب در قانون به جای تاکید بر رشد، بر باهوش ظاهر شدن یا همیشه داشتن پاسخ صحیح تاکید می شود.

کار به ،وان مدیر عامل استارت‌آپ به من دوره‌ای بد در رهایی از ذهنیت کمال‌گرایی داد. من کار را با این هدف شروع کردم که با اشتباه ، و ش،ت راحت باشم. به‌جای برنامه‌ریزی و تکمیل یک ایده قبل از راه‌اندازی، در دنیای استارت‌آپ بر تولید یک محصول بسیار ابتدایی و سپس ادامه توسعه نسخه‌های تکراری آن و دریافت بازخوردهای دنیای واقعی در حین کار تأکید می‌شود. ناخوشایند بود – و در تضاد با درس‌های حرفه‌ای من به‌،وان یک وکیل بود – اما آزمایش ، آزاد بود.

تغییر از برنده شدن به گوش دادن

دانستن اینکه چگونه فردی را متقاعد کنید که حق با شماست، در قلمرو وکیل دادگستری است، اما این مهارتی نیست که به موفقیت در بقیه روابط ما تبدیل شود. وقتی ،ی برنده می شود، به این م،ی است که شخص دیگری بازنده است. نزدیک شدن به ارتباطات از این طریق دستور العملی برای فاجعه است. وقتی میانجی شدم، بارها و بارها دیدم که مردم باید احساس کنند شنیده می‌شوند و زم، که می‌توانند به راه‌حل‌های خلاقانه دست پیدا کنند. با این حال، تمرکز بر پیروزی در یک بحث و شنیدن واقعاً طرف مقابل غیرممکن است.

وکلا نیز ممکن است علامتی را در روابط با موکل خود گم کنند. برخی از وکلا فکر می کنند که برای موفقیت باید “برنده” شوند. در حالی که دیگران قدرد، می کنند که موفقیت واقعی می تواند از تحقق اه، مشتریانشان حاصل شود، که اغلب به جای متقاعدسازی شامل سازش می شود. در واقع، تحقیقات نشان داده است که آنچه مشتریان واقعاً می خواهند، ارتباط مؤثرتر با وکلای خود است.

دفعه بعد که در یک مکالمه هستید، از خود بپرسید: “در حال حاضر سعی می کنم چه ،ی باشم؟” آیا این ،ی به سادگی در تلاش برای برنده شدن است؟ یک مشاور قابل اعتماد؟ یک همسر حامی؟ یک دوست خوب؟

یادگیری این روش های جدید تفکر ممکن است چالش جدیدی باشد. اما خبر خوب این است که وکلا در حال حاضر تجربه آموزش مغز خود را دارند. با تمرین ذهن آگاهی، پذیرش ذهنیت رشد و تمرکز بر گوش دادن فعال، وکلا می توانند رفاه کلی خود را بهبود بخشند.

همانطور که نلسون ماندلا گفت: «من هرگز نمی‌بازم. یا برنده می شوم یا یاد می گیرم.» اگر به‌،وان وکیل، به جای اینکه بگوییم پرونده‌ای را باخته‌ایم، آنچه را که آموخته‌ایم به اشتراک بگذاریم، چه؟


آندریا گیلیام به ،وان وکیل کار در پل هستینگز و متعاقباً در و، کار ایالات متحده، هر روز شاهد درگیری در محل کار بود که استرس ایجاد می کرد. او که مصمم به یافتن راه بهتری بود، به مربی و مربی رهبری برای افراد و سازمان‌هایی تبدیل شد که به دنبال پرورش هدف و آرامش بیشتر در کار بودند. در مورد Gilliam بیشتر بیابید لینکدین یا در AndreaGilliam.com.


ABAJournal.com درخواست‌هایی را برای مقالات اصلی، متفکرانه، غیر تبلیغاتی و نظرات مشارکت‌کنندگان بدون مزد برای اجرا در بخش صدای شما می‌پذیرد. جزئیات و دستورالعمل‌های ارسال در «موارد ارسالی شما، صدای شما» پست شده است.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/voice/article/unlearning-valuable-legal-s،s/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds