دسته‌ها
اخبار

چند چیز باعث می شود مانند انفرادی رفتن از یک تیم قدردانی کنید


کامپیوتر از کار افتاده

(تصویر از طریق گتی)

آیا به این فکر می کنید که زونا خود را آویزان کنید؟ صبر کن. به همان اندازه که لاف زدن در شام خانوادگی در مورد اینکه چگونه این کار را به تنهایی انجام می دهید، تاثیرگذار است، باید زمان بگذارید و واقعاً به این فکر کنید که واقعاً چقدر انجام می دهید. این یک چیز است که با علاقه به این فکر کنید که اگر مجبور نباشید در محل کار به شخص دیگری تکیه کنید، چقدر همه چیز آسان تر می شد، اما نگاه به گذشته نشان می دهد که همیشه به این سادگی نیست. از مجله ABA:

بر اساس گزارش Clio’s Legal Trends for Solo در سال 2023، ا،ر وکلای انفرادی برای تنظیم ساعات کاری خود انعطاف پذیر هستند، اما کار ، با ساعات نامنظم و طول، می تواند به ضرر سلامت رو، آنها باشد.

[A] ا،ر وکلای انفرادی، یا 62 درصد، کار از خانه را ترجیح می دهند، 50 درصد ترجیح می دهند به صورت مجازی با مشتریان ملاقات کنند، و 89 درصد می خواهند خارج از ساعات کاری معمولی کار کنند… این گزارش نشان می دهد که ساعات کاری نامنظم بر سلامت روان وکلا تأثیر می گذارد. بر اساس این گزارش، در حالی که 81 درصد از آنها هنگام کار منظم «سلامتی مثبت روحی و رو،» را گزارش ،د، «نزدیک به نیمی از ،، که برنامه‌های نامنظم کار می‌،د، نمی‌توانستند همین را بگویند».

بر اساس این گزارش که از 1134 متخصص حقوقی ایالات متحده، 458 متخصص غیرقانونی ایالات متحده و 1168 مورد بررسی قرار گرفت، “از آنجایی که افراد انفرادی از برنامه های کاری انعطاف پذیرتری استقبال می کنند، اغلب به هزینه مدیریت زمان، درآمد برای شرکت های آنها و مهمتر از همه نگران کننده سلامت روان آنها می شود.” مصرف کنندگان ایالات متحده

همه ما می د،م که وکالت می تواند یک کنسرت استرس زا باشد. این مطالعه دریافت که از یک نظرسنجی با 13000 وکیل، 28٪ از افسردگی رنج می بردند و 19٪ اضطراب شدید داشتند – این موضوع قبل از ابتلا به کووید بود. و به همان اندازه که انگیزه تمجید از تمرکززدایی روز کاری ما اغوا کننده است، باید از عینک های رنگی استفاده کنید تا متوجه نشوید که این تغییرات می تواند جنبه های منفی داشته باشد. مطمئناً، کار در خانه به م،ای عدم گفتگوی آزاردهنده در کو، آبی است، اما هیچ فرصتی برای رفاقت رو در رو (البته خارج از حیوانات خانگی) نیز می تواند قرص سختی برای بلعیدن باشد. بله، شما می تو،د وظایف خود را بر اساس برنامه خود انجام دهید، اما فقدان خطوط مشخص بین کار و اوقات فراغت، خطر ابتلا به کار را بسیار بیشتر می کند.

[Joshua] لنون می‌گوید که ا،امات اداری اداره یک شرکت انفرادی و نقش‌های اضافی که وکلا برای توسعه و بازاریابی ،ب‌وکار خود بر عهده می‌گیرند، همچنین «معمولاً استرس‌زا» می‌افزایند.

“وقتی آنها را روی هم جمع می‌کنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از سولوها به‌طور هم‌زمان خیلی زیاد می‌شوند.”

داده‌ها به خوبی نشان می‌دهند که در بخش تمرین انفرادی همیشه سبزتر نیست.

گزارش کلیو نشان می‌دهد که افراد انفرادی به اندازه وکلایی که در شرکت‌های بزرگ‌تر کار می‌کنند، احتمالاً بیش از ۴۰ ساعت در هفته کار می‌کنند. این نشان داد که بیش از نیمی، یا 54 درصد، شنبه ها و 40 درصد یکشنبه ها کار می کنند.

«در حالی که آزادی انتخاب ساعات کاری خود احتمالاً مزیت اصلی یک وکیل انفرادی است، بسیاری نیز می‌خواهند خارج از محل کار زندگی کنند و از زندگی خود لذت ببرند. بر اساس این گزارش، با وجود این ترجیحات، افراد انفرادی بسیار بیشتر از وکلایی که در شرکت‌های بزرگ‌تر کار می‌کنند، بیشتر از ساعت ۶ بعدازظهر کار می‌کنند.

خوشبختانه، ابزارهایی وجود دارند که می توانند به سازماندهی زمان و بارهای مرتبط با تیم خود بودن کمک کنند.

لنون استدلال می‌کند که فناوری، از جمله نرم‌افزار مدیریت تمرین، با کمک به تک‌نوازی‌های پر بار در برنامه‌ریزی، پیام‌رس،، مدیریت اسناد و مجموعه‌ای از وظایف، نقشی در رسیدگی به سلامت و سلامت روان دارد.

لنون می‌گوید: «این فقط مقداری از بار اداری را که وکلای انفرادی بر عهده می‌گیرند کاهش می‌دهد. وقتی این بار را محدود می‌کنیم، مرزهایی داریم که استرس روحی و رو، را کاهش می‌دهد.»

در حالی که ممکن است غیرقابل حل به نظر برسد، غیرممکن نیست. اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند شما را در مسیر درست قرار دهد، این مقاله به خوبی همه است

گزارش جدید Clio می گوید ساعات کاری نامنظم می تواند برای سلامت روان وکلای انفرادی مضر باشد [ABA Journal]


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. میم‌های دانشکده حقوق برای T14s Edgy. او میسوری را به قدری تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/04/few-things-make-you-appreciate-a-team-like-going-solo/