دسته‌ها
اخبار

چه کسی غرامت بهتری دریافت می کند: شرکای نخبه Biglaw یا مشاور عمومی برتر؟ (به روز رسانی 2023)


Shutterstock_603111194بر ،ی پوشیده نیست که شریک سهام شرکت Biglaw ارزش دارد. یک 2022 نظر سنجی شرکای “NLJ 350 و شرکت های 100 سایز جه،” به طور متوسط ​​1.12 میلیون دلار غرامت دریافت ،د که افزایش 15 درصدی نسبت به میانگین قبلی را نشان می دهد. نظر سنجی در سال 2020 انجام شد.

غرامت هفت رقمی چیزی برای عطسه ، نیست، اما مانند تیم های ورزشی حرفه ای، ستاره های واقعی Biglaw به طور قابل توجهی بیشتر از میانگین درآمد دارند. شرکت ها در محدوده غرامت خود بسیار متفاوت هستند. در سنتی ترین انتهای طیف، شریک پردرآمد یک شرکت ممکن است 4 برابر کمترین دستمزد شریک را به خانه ببرد. در مقابل، در شرکتی با فرهنگ قوی خوردن چه می کشی، این نسبت ممکن است 10 برابر یا بیشتر باشد. بلومبرگ گزارش ها که بیشترین درآمد در Kir،d & Ellis سالانه بیش از 20 میلیون دلار است. بسته‌های پرداختی هشت رقمی در بیگلاو غیرمعمول باقی می‌مانند، اما با رقابت برای شرکای با قوی‌ترین کتاب‌های تجاری به شدت همیشه، باران‌سازان در تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌ها در حال رقابت هستند. نقض رقم 10 میلیون دلار

بنابراین شرکای رده بالای شرکت حقوقی در واقع بسیار خوب عمل می کنند. اما در مورد وکلای پیشرو داخلی چطور؟ در این مقاله، ما نگاهی به بسته های حقوقی 100 مشاور عمومی برتر در مقایسه با شرکای شرکت های برتر Biglaw (بر اساس سود هر شریک سهام) می اندازیم. ما متوجه شدیم که بر اساس غرامت نقدی، مشارکت سهامی سودآورتر از یک مشاور عمومی است. اما با در نظر گرفتن گزینه های سهام، داستان پیچیده تر می شود.

یک یادداشت سریع در مورد منابع برای داده‌های غرامت وکیل عمومی، ما به 100 GC برتر که بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند، نگاه می‌کنیم که در نظرسنجی ALM Intelligence GC Compensation Survey 2022 فهرست شده‌اند. این مجموعه داده جامع نیست. برای یک چیز، ALM داده های خود را از بی،ه های پرو،ی ثبت شده در SEC جمع آوری می کند، بنابراین فقط شرکت های ،تی شامل می شوند. منبع ما برای جبران خسارت شریک Biglaw، نسخه 2022 رتبه بندی Am Law 200 است.

به دست آوردن یک شریک برتر Biglaw سخت است (به صورت نقدی)

نظرسنجی جبران خسارت مشاور عمومی، وکلای عمومی را بر اساس کل غرامت نقدی رتبه بندی می کند. 100 شرکت برتر پردرآمد به طور متوسط ​​2.7 میلیون دلار غرامت نقدی دریافت ،د. ما نمی د،م که 100 شریک پردرآمد Biglaw در دوره مشابه چقدر درآمد داشته اند، اما به ،وان یک معیار، 91 شریک سهام در Wachtell از سود 8.4 میلیون دلاری به ازای هر شریک برخوردار بودند.

فقط یک وکیل عمومی غرامت نقدی بالاتر از 8.4 میلیون دلار دریافت کرد: آلن براورمن از دیزنی (8.8 میلیون دلار). در همین حال، 42 شرکت حقوقی Am به ازای هر شریک دارای سود بیش از میانگین 2.7 میلیون دلار غرامت نقدی مشاور عمومی بودند.

رشد غرامت نقدی نسبت به گذشته اخیر چطور؟ از منظر رشد، چه ،ی در دوره دو ساله 2020 تا 2022 بهتر عمل کرد: 100 مشاور عمومی برتر یا مشارکت برترین شرکت های حقوقی Am؟ ج، زیر نتایج را با رتبه بندی نرخ رشد نشان می دهد. شرکت‌های حقوقی در ج،، 10 شرکت برتر از نظر سود به ازای هر شریک سهام در قانون 200 Am 2020 بودند. ما می‌بینیم که همه 10 مشارکت Biglaw از مشاوران عمومی پیشی گرفتند، برخی از آنها با حاشیه قابل‌توجهی.

گروه (شرکت سهام یا GCs) رشد غرامت از 2020 تا 2022
دیویس پولک 55%
کرکلند و الیس 42%
سالیوان و کرامول 37%
سیم، تاچر 35%
وایتل 33%
کراوات 31%
پل وایس 31%
جراحت 30%
ویل گوتشال 29%
کوین امانوئل 26%
100 GC برتر 25%

اما گزینه های سهام می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند

توجه به این نکته ضروری است که مشاوران عمومی با بالاترین درآمد بخش قابل توجهی از غرامت خود را به صورت سهام دریافت می کنند. با در نظر گرفتن گزینه های سهام، برخی از نقش های مشاور عمومی به طور قابل توجهی جذاب تر به نظر می رسند. به ،وان مثال، با بررسی مجدد نظرسنجی های سال 2022، هنگام در نظر گرفتن غرامت کل، تعداد مشاوران عمومی که در صدر سود Wachtell به ازای هر شریک هستند از یک به 16 افزایش می یابد. خجالتی 27 میلیون دلاری دیوید سورکین (KKR) نیز آستانه 20 میلیون دلار را ش،ت. این مثال‌ها اهمیت حقوق صاحبان سهام را نشان می‌دهند: روم،، آدامز و سورکین در مجموع درآمد ،ب ،د. پول نقد غرامت به ترتیب 7.9 میلیون دلار، 5 میلیون دلار و 5.75 میلیون دلار.

نتیجه

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک وکیل ترجیح می دهد وکیل عمومی باشد تا شریک یک شرکت حقوقی. اما با نگاهی دقیق به غرامت، وکلای با عملکرد بالا معمولاً بهتر است در مسیر شرکت حقوقی بمانند. البته، این ،وما به این م،ی نیست که آنها باید به آنها ب،بند جاری محکم با توجه به اختلاف فزاینده مشارکت Biglaw در رویکردهای خود برای جبران خسارت، این اشتباه است که فرض کنیم یک شریک با یک دفتر تجاری معین به طور مشابه در هر شرکت معتبری پرداخت می شود. شرکای سازنده گزینه های مختلفی دارند—و دانستن در مورد آنها سودمند است.

موضوعات

Am Law، Biglaw، شرکای Biglaw، GC، وکیل عمومی، داخلی، مشاور داخلی، پیوند جانبی، استخدام قانونی، بازار شریک، محتوای حمایت شده


منبع: https://abovethelaw.com/2023/01/w،-is-better-compensated-elite-biglaw-partners-or-top-general-counsel-2023-update/