دسته‌ها
اخبار

چگونه با مشتریان زندانی اعتماد ایجاد می کنید؟ وکیل تبرئه شده زندان ایده هایی دارد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. چگونه با زند،ان اعتماد ایجاد می کنید…

پرسیده شد و پاسخ داد

چگونه با مشتریان زند، اعتماد ایجاد می کنید؟ وکیل تبرئه شده زندان ایده هایی دارد

نوشته استف، فرانسیس وارد

بازوهای یک زند، سیاه پوست پشت میله ها

تصویر از Shutterstock.

دریک همیلتون، که بیش از 20 سال از محکومیت قتل درجه دو را گذرانده، می‌گوید وکلای دادگستری اغلب انتظار دارند که موکلان زند، دروغ بگویند و بالع،. به گفته همیلتون، که اکنون با دانشجویان مرکز عدالت حقوقی پرلموتر دانشکده حقوق دانشکده حقوق دانشگاه یشیوای بنجامین ان.

همیلتون، معاون مدیر کلینیک، می‌گوید یک راه خوب برای وکلا برای ایجاد اعتماد با مشتریان زند، این است که متوجه شوند برای برخی جزئیات پرونده، مانند اینکه واقعاً یک محله خاص چگونه است، مشتریان احتمالاً درک بهتری از چیزها نسبت به مشاور دارند. .

او همچنین از یافتن خدمات بسته بندی برای مشتریان در مواقع ضروری حمایت می کند و می گوید مهم نیست که چقدر وکلا بخواهند به مشتریان کمک کنند، کار محدود به کارهایی است که مشتریان مایلند برای خود انجام دهند.

پس از گذراندن بیش از 20 سال محکومیت برای قتل درجه دوم، محکومیت همیلتون در سال 2015 پس از اینکه واحد صداقت محکومیت دادستان منطقه بروکلین، نیویورک، به این نتیجه رسید که او از همه اتهامات بی گناه است، لغو و رد شد.

ایده های ،مت های بعدی را به استف، فرانسیس وارد، نویسنده ارشد مجله ABA ارسال کنید.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “وکیل یک بار زندان برنامه مشاغل قانونی را برای زند،ان سابق ایجاد می کند”

ABAJournal.com: “آیا وکلای زندان برای سیستم مفید هستند یا بد؟”

آرم پاد،ت پرسش و پاسخ

می خواهید در حال حرکت گوش کنید؟ پرسش و پاسخ در چندین سرویس شنیداری پاد،ت موجود است. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

لوگوی LawPay.

این پاد،ت توسط تبلیغ کننده ما، LawPay برای شما آورده شده است. آیا می‌دانستید وکلایی که پرداخت‌های آنلاین را می‌پذیرند، به طور متوسط ​​۳۹ درصد سریع‌تر از وکلایی که از روش‌های پرداخت سنتی استفاده می‌کنند، حقوق دریافت می‌کنند؟ با LawPay، تنها راه حل پرداخت ارائه شده از طریق برنامه ABA Advantage، می تو،د پرداخت های مشتری را به صورت آنلاین، از طریق ایمیل یا شخصاً بپذیرید—بدون نیاز به تج،ات. بازدید کنید LawPay.com/podcast برای ثبت نام و دریافت سه ماه اول رایگان. به راه حل پرداخت شماره 1 برای صنعت قانونی – LawPay اعتماد کنید.

در این پاد،ت:



<p>دریک همیلتون</p>
<p>” style=”vertical-align:text-top;”/><br />
<small/></p>
<p>دریک همیلتون</p>
</div>
<p>دریک همیلتون به ،وان معاون مدیر مرکز عدالت حقوقی پرلموتر دانشکده حقوق دانشکده حقوق بنجامین ان. کاردوزو دانشگاه یشیوا کار می کند.  او دیپلم معادل دبیرستان را در حالی که در مرکز اصلاح و تربیت المیرا در نیویورک زند، بود به دست آورد و همچنین در ک، تحقیقات حقوقی در آنجا شرکت کرد.  پس از گذراندن بیش از 20 سال محکومیت برای قتل درجه دوم، محکومیت همیلتون در سال 2015 پس از اینکه واحد صداقت محکومیت دادستان منطقه بروکلین، نیویورک، به این نتیجه رسید که او از همه اتهامات بی گناه است، لغو و رد شد.</p>
</div>
</div>
<p><script src=


منبع: https://www.abajournal.com/news/article/asked-and-answered-podcast-monthly-episode-160/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds