دسته‌ها
اخبار

چگونه قضات دادگاه عالی سفرهای رایگان دریافت می کنند، فروش کتاب را افزایش می دهند و به جمع آوری کمک های مالی مدرسه کمک می کنند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. قضات دیوان عالی چگونه سفرهای رایگان دریافت می کنند،…

دیوان عالی آمریکا

چگونه قضات دادگاه عالی سفرهای رایگان دریافت می کنند، فروش کتاب را افزایش می دهند و به جمع آوری کمک های مالی مدرسه کمک می کنند

نوشته دبرا کاسنس وایس

تصویر از Shutterstock.

بر اساس مجموعه ای از داستان های تحقیقی آسوشیتدپرس، قضات دیوان عالی از مزایای اجرای کنسرت های آموزشی و حضورهای عمومی خود بهره می برند.

تحقیقات AP متکی بر اسنادی است که از طریق بیش از 100 درخواست ثبت عمومی به دست آمده است خلاصه نحوه گزارش دهی یافته های کلیدی اینجا هستند.

داستان ها گزارش می دهند:

• برخی از کنسرت‌های آموزشی در مکان‌هایی در سراسر جهان «بر اساس آموزش‌های ک،ی سبک هستند و زمان کافی برای اوقات فراغت قضات در نظر گرفته شده است». این داستان AP. اسناد و مدارک نشان می‌دهد که مدارس بلیت هواپیمای دادگستری به محل تدریس، هزینه‌های زندگی در آنجا و حتی هزینه سفرهای جانبی را پرداخت کرده‌اند.

برخی از مشاغل تدریس در ایتالیا، ایسلند، ،ستان و هاوایی بوده است.

گاهی هزینه سفر توسط خیرین ناشناس به مدارس پرداخت می شود. و گاهی اوقات قضات در طول سفرها با اهداکنندگان برجسته دانشکده حقوق درگیر می‌شوند (اگرچه کارکنان قاضی سونیا سوتومایور تصریح ،د که او نباید در ایمیل‌های یک مدرسه، دانشگاه هاوایی، با اهداکنندگان ملاقات کند.)

داستان AP می‌گوید: اطلاعات کمی در مورد تعهدات آموزشی وجود دارد زیرا قضات «فقط م،م به ارائه یک حسابداری اضافی در فرم‌های افشای مالی سالانه خود هستند». قضات نمی توانند بیش از 30000 دلار، سقف درآمد خارجی، به دست آورند.

قاضی سونیا سوتومایور در سری AP به دلیل فروش کتاب و سفرهای دانشگاهی خود مورد بررسی قرار گرفت. (ع، از J. Scott Applewhite/ Associated Press)

• اعضای کارمندان دادگستری سونیا سوتومایور مؤسساتی را که میزبان جلسات او هستند، تحت فشار قرار داده اند تا خاطرات قاضی یا کتاب های کودکان او را ب،ند. چندین قاضی کتاب نوشته اند، اما هیچ یک به اندازه سوتومایور از سفرهای حمایت شده عمومی برای افزایش فروش کتاب استفاده نکرده است. AP گزارش می دهد.

پنگوئن رندوم هاوس، ناشر کتاب های سوتومایور، نیز برای ،ید کتاب در رویدادهای دادگستری فشار آورده است.

درآمد کتاب مشمول سقف 30000 دلاری درآمد خارجی برای قضات نیست. طبق بی،ه دیوان عالی، کارمندان توصیه می کنند تعدادی کتاب بر اساس تعداد مخاطبان در دسترس باشد «تا شرکت کنندگان را ناامید نکنند».

کارمندان سایر شاخه های ،ت اجازه ندارند فروش کتاب برای اعضای کنگره یا قوه مجریه را تحت فشار قرار دهند.

یک منبع ناشناس به AP گفت که سوتومایور قبلاً 3.1 میلیون دلار پیش پرداخت برای خاطرات خود دریافت کرده است. دنیای محبوب من. او پول بیشتری دریافت نخواهد کرد مگر اینکه صدها هزار کتاب اضافی فروخته شود، که بیش از دو برابر ،یدهای تا به امروز است. اما سوتومایور به ،ب حق امتیاز از کتاب های کودکانش ادامه می دهد.

سوتومایور خود را در چندین مورد مربوط به پنگوئن رندوم هاوس که در دادگاه عالی مطرح شد، منصرف نشد. طبق بی،ه دادگاه عالی، سوتومایور در مواردی که ناشر یکی از طرفین بود، از خود کناره گیری می کرد. اما “یک حذف سهوی نتوانست مشارکت پنگوئن را در چندین مورد به او جلب کند.” با این حال، Cert در آن موارد رد شد. در بی،ه آمده است: «رویه‌های بررسی تعارض اتاق‌ها از آن زمان تغییر کرده است.

• مدارسی که قضات دیوان عالی را میزب، می کنند، از این من،ت برای دعوت از اهداکنندگان و کمک کنندگان احتمالی به شام ​​و ناهار با قضات استفاده کرده اند. آسوشیتدپرس گزارش ها. برخی از اهداکنندگان از صنایعی هستند که در دادگاه منافعی داشته اند.

به گفته آسوشیتدپرس، علاوه بر این، برخی از قضات در جلسات سخنر، با سیاستمداران برجسته شرکت کرده‌اند و «حیثیت موقعیت‌های خود را به فعالیت‌های حزبی می‌بخشند».

دیوان عالی می گوید که به طور معمول از برگزارکنندگان رویداد می خواهد تأیید کنند که رویدادی که یک قاضی در آن حضور دارد جمع آوری کمک مالی نیست. اما طبق این مقاله، تعریف دیوان عالی از جمع‌آوری کمک‌های مالی «به‌منظور جلب مشارکت‌کنندگان بعداً و در عین حال یادآوری دسترسی ویژه‌ای که به آن‌ها داده شده است، نیست».

دادگاه عالی همچنین به AP گفت که حضور یک مقام منتخب در هنگام حضور قاضی «،وماً ماهیت این رویداد را غیرمجاز سیاسی نمی‌کند».

بی،ه کامل دیوان عالی به آسوشیتدپرس اینجاست.

قضات دیوان عالی م،م به قو،ن اخلاقی نیستند که در مورد سایر قضات فدرال اعمال می شود. اما رئیس قاضی رابرتز در ماه آوریل گفت که قضات موافقت کرده اند که از دستورالعمل ها در بی،ه ای درباره اصول و شیوه های اخلاقی پیروی کنند.

مجلس نمایندگان ABA در فوریه قط،امه‌ای را تصویب کرد که در آن از دیوان عالی خواست تا یک منشور اخلاقی ا،ام آور برای قضات را تصویب کند.

طبق گزارش آسوشیتدپرس، «تقریباً هر قاضی حاضر و چندین قاضی اخیراً بازنشسته یا ، شده، منصوبان جمهوری‌خواه و دموکرات به طور ی،ان» را دربرمی‌گیرد. یک بی،ه مطبوعاتی توسط گروه شفافیت دادگاه Fix the Court.

گیب راث، مدیر اجرایی دادگاه فی، در بی،ه‌ای از بی،ه مطبوعاتی گفت: «قاضی‌ها نیاز به تجسم مجدد و وقف مجدد به مسئولیت‌های اخلاقی خود دارند». آن‌ها می‌توانند با اجتناب از جمع‌آوری کمک‌های مالی، موافقت با عدم استفاده از کارکنان خود در خدمت غنی‌سازی خود و ارائه گزارش‌های قبل و بعد از سفر که قانون‌گذاران ارائه می‌کنند، با جزئیات هزینه‌های حمل‌ونقل، اسکان، غذا و سرگرمی شروع کنند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/،w-supreme-court-justices-get-free-trips-push-book-sales-and-help-sc،ol-fundraising/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds