نه اینکه خیلی قدیمی به نظر بیایم، اما وقتی بزرگ شدم، فقط چند انتخاب برای هضم محتوا وجود داشت. از آنجایی که من زیاد اهل مطالعه نبودم، کار به ورق زدن پنج کانالی که در تلویزیون داشتیم یا گوش دادن به آهنگ های شیک از رادیو (با تبلیغات زیاد) خلاصه شد. زمان سادهتری در دهه 80 بود که من هر روز آن را عاشقانه میدانم و متأسفانه چندین بار در روز روی آیفون خود مرور میکنم. برای وکلایی که در آن زمان به دنبال ایجاد محتوا بودند، صحبت ،، نوشتن یا شاید تبلیغات در مورد یک پرونده بزرگ در رو،مه بود. همچنین، در آن زمان، بازاریابی و تبلیغات مورد انتقاد قرار میگرفت – و برخلاف ا،ر قو،ن رفتار حرفهای.
سریع به محیط بازاریابی قانونی امروزی بروید، مثل این است که در سیاره دیگری زندگی می کنیم. وکلا در سراسر بیلبوردها، در تلویزیون هستند و دسترسی نامحدودی به تبلیغات در رسانه های اجتماعی دارند. در حالی که داشتن یک بودجه هنگفت برای بازاریابی و تبلیغات ضرری ندارد، رسانه های اجتماعی واقعاً زمین بازی را برای بسیاری از وکلا و شرکت های حقوقی هموار کرده است. سوالی که من، خوانندگان عزیزم دارم، این است: “در بازی بازی می کنید یا در حاشیه نشسته اید و تماشا می کنید؟”
به،وان یکی از برترین تولیدکنندگان محتوا در فضای قانونی، وقتی به مشتریانم در مورد رهبری فکری و بهترین شیوههای رسانههای اجتماعی توصیه میکنم، بسیار مطمئن هستم. بسیاری از آنها در شروع کار و “قرار دادن خود در آنجا” مردد هستند. خبر خوب این است: چه در حال حاضر محتوا ایجاد و به اشتراک بگذارید یا نه، من این را در چهار مرحله ساده میکنم تا به شما کمک کنم از تلاشهای خود بیشترین بهره را ببرید.
مرحله 1: طرز فکر خود را تغییر دهید
اول از همه، سطل ، را بردارید که همه چیز برای فروش یا تبلیغ بی شرمانه خودمان است، اینطور نیست. هدف آموزش و اطلاع رس، برای جلب توجه و تعامل است. بنابراین، ذهن خود را به این موضوع ببندید و به محتوایی فکر کنید که مشتریان یا شرکای ارجاعی شما علاقه مند به دیدن آن هستند. برای من، این به اشتراک گذاری کلیپ هایی از مصاحبه هایی است که در پاد،ت BE THAT LAWYER انجام می دهم تا مهمان برنامه خود را برجسته کنم. همه اینها برای وکلایی که به دنبال رشد فعالیت های حقوقی خود هستند بسیار من، است. پیشنهاد میکنم فهرستی از موضوعاتی تهیه کنید که به خوبی مید،د و مشکلاتی را که ممکن است مخاطبان هدف شما داشته باشند حل میکنند. علاوه بر این، به این فکر کنید که چه پلتفرم هایی برای محتوای شما بهترین هستند – لینکدین، فیس بوک یا تیک تاک؟ اگر B2B هستید، لینکدین پادشاه است. اگر B2C هستید، گزینه ها و انتخاب های مختلفی دارید.
مرحله 2: قالب خود را انتخاب کنید
گوینده بهتری هستید یا نویسنده؟ آیا از مصاحبه با دیگران یا مصاحبه شدن لذت می برید؟ آیا شما فردی هستید که به خوبی مطالعه می کنید و می تو،د به راحتی درباره اخبار روز و تأثیر آن بر مشتریان خود صحبت کنید؟ مثلاً در فضای قانون استخدامی در مورد عدم رقابت چه خبر است؟ من هیچ ایده ای ندارم اما مطمئناً می خواهم بدانم یا به روز باشم. بهترین کار خود را به ،وان یک وکیل کمال گرا انجام دهید تا در تولید محتوا از “تحلیل با فلج” اجتناب کنید. اگر بیش از حد به آن فکر کنید و هرگز اجرا نکنید، هیچ ، برنده نمی شود. همانطور که نایک می گوید: “فقط انجامش بده!” این به آمادگی کمک می کند، بنابراین دانستن اینکه مخاطبان هدف شما چه ،، هستند، چه چیزی می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و انتخاب پلت فرم خود در راه اندازی این کشتی بسیار مهم است.
مرحله 3: شروع به ایجاد محتوا کنید
یک مقاله یا یک پست وبلاگ در وب سایت یا لینکدین خود بنویسید. در تلفن خود، یک ویدیوی کمتر از یک دقیقه در مورد موضوعی مرتبط با رشته خود ایجاد کنید. چیزی را در 10 دقیقه بسازید و آن را روی پلتفرمی که انتخاب کرده اید قرار دهید. سعی کنید با پرسیدن یک سوال یا نام بردن از یک یا چند نفر در پست خود که مرتبط با موضوع هستند، مخاطبان خود را درگیر کنید. به ،وان مثال، وقتی صحبت از مربیگری وکیل می شود، ممکن است نام چند مربی محترم را در شبکه خود اضافه کنم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نماد “@” را قبل از نام شخصی در لینکدین اضافه کنید و با این کار او را در پست تگ کنید. این گام کوچک باعث می شود آنها نظر بدهند و پست را به اشتراک بگذارند. تعامل به اندازه خود پست مهم است.
ترفند دیگر این است که محتوای خود را پست کنید، سپس به گوشه سمت راست بالای پست بروید، جایی که سه نقطه کوچک در آن قرار دارند. روی نقطه ها کلیک کنید و “Copy link to post” را انتخاب کنید. سپس پیوند پست خود را در یک ایمیل قرار دهید و برای سه، پنج یا 10 نفر از بهترین دوستان صنعت یا لینکدین خود ارسال کنید و از آنها بخواهید که پست شما را به اشتراک بگذارند و نظر بدهند. این به طور قابل توجهی تعامل پست را افزایش می دهد و به شما آرامش می دهد که ارزش وقت گذاشتن را داشت. به هر حال، این نکته آ، به وزن طلا می ارزد، پس خوش آمدید.
مرحله 4: محتوای خود را تغییر دهید
کلید موفقیت در تولید محتوا این است که محتوای تازه ایجاد شده خود را با تمام ارزشش دوش دهید. بهترین سرمایه گذاری که تا به حال در ،ب و کارم انجام داده ام پاد،ت من بوده است. من 450 نمایش را در حدود پنج سال اجرا کرده ام. هر نمایش 30 دقیقه طول می کشد، بنابراین آقای ریاضی به ما می گوید که من 225 ساعت محتوا را تکمیل کرده ام. من فایل صوتی، تصویری و متن هر ،مت را دارم. این بدان م،است که میتوانم خود پاد،ت را پست کنم، کلیپهای ویدئویی را در لینکدین و یوتیوب پست کنم و از رونوشتها برای بلاگ،تهای (مقالات) تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنم. بنابراین حتی یک ،مت 30 دقیقه ای به چهار تا هشت قطعه محتوا ت،یم می شود که می توانم آن را به اشتراک بگذارم. ایده دیگر ایجاد 10 لیست برتر است. 10 مشکل اصلی که مشتریان شما با آن مواجه هستند که شما حل می کنید چیست؟ سپس می تو،د 10 ویدیو را در ONE SHOT بر روی تلفن خود ایجاد کنید. که به راحتی تا 10 ویدیو یک دقیقه ای قابل ویرایش است. هفته ای یک مطلب منتشر کنید و 10 هفته محتوا دارید.
کل این تولید محتوا مانند یک گلوله برفی است که در سراشیبی غلت می زند. هنگامی که آن را شروع کردید و یک یا دو ماه با آن سازگار بودید، فقط بخشی از هفته شما می شود. هیچ چیزی وجود ندارد که بگوید نمی تو،د پست ، محتوای خود را به دستیار مجازی یا واقعی بسپارید تا برای شما مدیریت کند. من انجام می دهم، و دوست داشتنی است.
موفقیت در تولید محتوا به آمادگی و ثبات بستگی دارد. با پیروی از این فرآیند چهار مرحلهای، میتو،د تلاشهای فعلی خود (یا فقدان آن) را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. بازی بازاریابی در حال انجام است و من به شدت توصیه می کنم بدون معطلی وارد آن شوید. در بازاریابی و توسعه ،ب و کار، یا در حال ساختن برند شخصی خود هستید یا اجازه میدهید که در ابهام قرار گیرد.
اگر به راهنمایی نیاز دارید، با یک متخصص یا دوستی که در این فضا فعال است تماس بگیرید. بسیاری از وکلا ترجیح می دهند کارها را خودشان مدیریت کنند، اما اگر هنوز شروع نکرده اید، اکنون زمان اقدام است. امیدوارم به زودی آ،ین وبلاگ شما را در لینکدین بخوانم!
استیو فرتزین نویسنده پرفروش، میزبان پاد،ت BE THAT LAWYER و مربی توسعه ،ب و کار منحصراً برای وکلا است. استیو کار خود را متعهد به کمک به وکلا در یادگیری مهارت های رشد کلیدی کرده است که در حال حاضر در دانشکده حقوق تدریس نمی شود. مشتریان او به زودی تبدیل به بارانسازان برتر میشوند و برنامه و مربیگری استیو را برای موفقیتشان اعتبار میدهند. با او می توان مستقیماً از طریق ایمیل به نش، [email protected]. یا می تو،د به راحتی او را در وب سایتش پیدا کنید www.fretzin.com یا لینکدین در https://www.linkedin.com/in/stevefretzin/.
منبع: https://abovethelaw.com/2024/11/،w-lawyers-can-master-content-creation-4-proven-steps-to-boost-your-legal-practice/