دسته‌ها
اخبار

چگونه وکلا می توانند “زندگی شگفت انگیز” را دنبال کنند


سال جدید است و تکرار آن این یک زندگی شگفت انگیز است بالا،ه متوقف شده اند در این فصل تعطیلات، من مدتی را صرف تأمل در مورد فیلم کرده‌ام، و موضوعات خاصی از فیلم وجود دارد که وکلا می‌توانند آن‌ها را در سال جدید دنبال کنند.

فیلم ک،یک 1946 داستان جورج بیلی، مردی به شدت ناامید و افسرده را روایت می‌کند که زندگی او توسط فرشته‌ای به نام کلارنس اودبادی تغییر می‌کند، که به جورج نشان می‌دهد اگر جورج هرگز وجود نداشت، زندگی برای جامعه او چگونه بود. وقتی جورج متوجه می شود که او یک ش،ت خورده نبوده است، زندگی او کاملاً تغییر می کند. این یک داستان نمادین از رستگاری از طریق تغییر دیدگاه است.

بسیاری از وکلا در زندگی خود استرس را تجربه می کنند، زیرا اعتقادات آنها باعث تغذیه و شکل دادن به اضطراب و افسردگی آنها می شود. به ،وان مثال، تعاریف شخصی ما از عباراتی مانند موفقیت، ثروت و کنترل، سلامت رو، و عاطفی و کیفیت زندگی ما را تعیین خواهد کرد. به جای ادامه رنج، چه می شد اگر بتو،م نسخه ای از رستگاری جورج را بپذیریم و راهی جدید برای تجربه زندگی در سال جدید پیدا کنیم؟

من وکلا و سایر متخصصان را در مورد چگونگی موثر بودن، سودآوری و رضایتمندی راهنمایی می کنم. اغلب، آنها با باورهایی که در اوایل زندگی، معمولاً قبل از 6 سالگی شکل می‌دهند، دست و پنجه نرم می‌کنند. این باورها اغلب ناخودآگاه هستند و با تغییر درک آنها از رویدادهایی که در زندگی روزمره رخ می‌دهند، با اه، آگاهانه آنها تداخل می‌کنند. این باورها سوگیری های شناختی یا فیلترهایی را تشکیل می دهند که ادراک ما را تغییر می دهند.

وقتی ناخودآگاه این باور را دارید که به اندازه کافی خوب نیستید یا هیچ کاری که انجام می دهید به اندازه کافی خوب نیست، این سوگیری شناختی در جهان به دنبال شواهدی می شود که نشان دهد شما به اندازه کافی خوب نیستید و همیشه کوتاه خواهید آمد. حقوق 100000 دلار به اندازه کافی خوب نیست. 500000 دلار به اندازه کافی خوب نیست. 1000000 دلار به اندازه کافی خوب نیست. این فقط یک نمونه از این است که چگونه خود را برای ش،ت آماده کرده ایم.

ما به طور مداوم اه، خود را بالاتر و بالاتر می گذاریم و در نتیجه هرگز راضی نخواهیم شد. اگر از نوار عبور کنیم، شغلی موفق می خواهیم. اگر به یک موسسه حقوقی بپیوندیم، می خواهیم شریک باشیم. اگر شریک شویم، یک تکه بزرگتر از پای می خواهیم. ما همیشه بیشتر می خواهیم، ​​ی،ی همیشه رنج خواهیم برد.

راه برون رفت از این سیستم باور منفی ساده است، اما آسان نیست. ما باید این سیستم های اعتقادی منفی (تعاریف) را رها کنیم و آنها را با باورهای منطقی و واقع بینانه در مورد رویدادهای زندگی خود جایگزین کنیم. تفاوت زیادی در کیفیت زندگی ،ی که معتقد است ش،ت خورده است و ،ی که معتقد است از این تجربه آموخته است و دفعه بعد می تواند بهتر عمل کند، وجود دارد.

برای اثبات این نکته، بیایید این اصطلاحات را بررسی کنیم و بررسی کنیم که چگونه باورهای منفی باعث استرس می شوند، در حالی که باورهای واقع بینانه می توانند باعث رضایت و رضایت شوند.

its-a-wonderful-life_moviestillsDB
جیمز استوارت در نقش جورج بیلی و دونا رید در نقش مری هچ در این یک زندگی شگفت انگیز است. ع، از MovieStillsDB.

موفقیت

این کلمه می تواند باعث استرس و فرسودگی شدید شود، یا می تواند رضایت و شادی ایجاد کند، صرفاً با نحوه تعریف آن. یک لحظه وقت بگذارید و تعریف شخصی خود را قبل از مطالعه بیشتر بنویسید.

تعریف وبستر «نتیجه مطلوب یا مطلوب» است. بسیاری از مردم پا را فراتر می گذارند و این را با مقایسه عملکرد خود با دیگران ،یب می کنند. آن‌ها همیشه به همکاران یا افراد مشهور خود نگاه می‌کنند و نتایج خود را با دیگران قضاوت می‌کنند. ممکن است متوجه شوید که Webster’s “بهتر از دیگران” را به تعریف خود اضافه نمی کند.

یک تعریف جامع‌تر و واقع‌بینانه‌تر از موفقیت این است که «بهترین کاری را که می‌تو،د انجام دهید». وقتی به جای مثبت، روی چیزهای منفی تمرکز می کنیم، رنج می بریم. ما باید این واقعیت را بپذیریم که فقط می تو،م بهترین کاری را که می تو،م انجام دهیم زیرا همه چیز خارج از کنترل ما است. آیا روی چیزهایی که به دست آورده اید یا به دست نیاورده اید تمرکز می کنید؟ این همه تفاوت را ایجاد می کند.

من پیشنهاد می کنم که یک تعریف سالم از موفقیت این است که “بهترین کاری را که می تو،د انجام دهید و ظاهر شوید و از شغل خود لذت ببرید.” بقیه چیزها سس است. از یک طرف نگاه ، را کنار بگذارید و روی کار خود تمرکز کنید. هیچ ، قرار نیست به یاد بیاورد که سال گذشته چقدر پول درآورده اید. آنها شفقت، مهرب، و تلاش شما را به یاد خواهند آورد. گاهی اوقات تصمیماتی می گیریم که دیگر هرگز نخواهیم گرفت. خوبه اسمش زندگیه

ثروت

وقتی وکلا دچار فرسودگی و ، شغل می شوند، اغلب شکایت اساسی این است که آنها پول کافی برای توجیه استرس به دست نمی آورند. آنها اعتقاد محدودی دارند که ثروت فقط با مقدار پولی که به دست می آورند تعریف می شود.

من به مشتریانم پیشنهاد می کنم که ثروت را بدون اشاره به یک دلار تعریف کنند. به ،وان مثال، آنها باید بر آنچه که دارند تمرکز کنند: خانواده دوست داشتنی. دوستان نزدیک؛ خانه امن؛ مک، برای کار؛ غذا برای خوردن؛ یا سلامتی برای درصد زیادی از جهان، این چیزها از دسترس آنها خارج است.

چیزهای زیادی وجود دارد که ما آنها را بدیهی می د،م و تا زم، که گم نشوند متوجه نمی شویم. اگر بتو،م برای چیزهایی که داریم شکرگزار باشیم، به جای استرس بر چیزهایی که نداریم، سطح استرس ما به طور چشمگیری کاهش می یابد.

کنترل

در حالی که بسیاری از مردم فکر می کنند که خواهان قدرت هستند، آنها واقعا به دنبال کنترل هستند. ما می خواهیم بر حرفه، مشتریان، دوستان و خانواده خود کنترل داشته باشیم. ما می خواهیم همه چیز آسان و بدون زحمت باشد. ما می خواهیم نام خود را روی سربرگ و در صفحه اول بخش تجاری قرار دهیم. ما در مورد چیزهایی که برای شاد بودن نیاز داریم، از قبل تصوراتی داریم. وقتی اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد، احساس می کنیم کنترل خود را از دست داده ایم.

استرس زم، ایجاد می شود که ما به بیرون از خود برای تایید و تصدیق نگاه کنیم. ما فرض می کنیم که اگر به اندازه کافی سخت مبارزه کنیم، روزی از زندگی لذت خواهیم برد. وقتی آنچه را که می‌خواهیم به دست نمی‌آوریم یا از دیگران تأیید نمی‌کنیم، زجر می‌کشیم. وقتی از خودمان به ،وان فردی راضی باشیم، از استرس دوری می کنیم.

ما هرگز بر بسیاری از رویدادهایی که در زندگی مان اتفاق می افتد کنترل نداریم، اما این قدرت را داریم که تعیین کنیم درباره این رویدادها چگونه فکر می کنیم. به بیان دیگر، اتفاقاتی که در زندگی ما رخ می دهد باعث استرس نمی شود. آنچه در مورد اتفاقات زندگیمان فکر می کنیم باعث استرس می شود. از قضا، اگر بتو،د در باورها، افکار و احساسات خود مثبت باشید، سنگ و نوری خواهید بود که دیگران را به سمت خود می کشاند. اگر اعتماد به نفس و مهرب، تراوش کنید، هر چیزی را که نیاز دارید جذب خواهید کرد. اگر در حال خوش گذر، هستید، مردم مسیری را به درب شما خواهند زد. این کنترل واقعی است.

جورج بیلی در همه ما زندگی می کند. وقتی از باورهای ناسالم رنج می بریم، رنج می بریم. ما باید دیدگاه خود را تغییر دهیم تا نوع جدیدی از تجربه را القا کنیم. برای یک سال جدید کاملا متفاوت، روی تغییر باورهای منفی ناسالم خود به باورهای مثبت کار کنید. مانند جورج بیلی، شما هم از این کار خوشحال خواهید شد.


جیمز گری رابینسون وکیل دادگستری نسل سومی بود که به مدت 27 سال در زادگاهش کارولینای شمالی متخصص در حقوق خانواده بود. او که دچار فرسودگی شده بود و از نظر عاطفی صرف وکالت می‌کرد، در سال 2004 این کار را ، کرد و 16 سال بعد را صرف انجام تحقیقات گسترده و آموزش‌های نوآورانه کرد تا به دیگر، که با فرسودگی شغلی و بحران‌های شخصی روبه‌رو هستند کمک کند تا بهبود یابند. در سال 2017، در سن 64 سالگی، با استفاده از ابزارها و استراتژی هایی که آموخت، رابینسون در آزمون وکالت اورگان قبول شد و دوباره یک وکیل دارای مجوز است. در مورد کار او بیشتر بد،د Lawyerlifeline.net یا به او ایمیل بزنید [email protected]


ABAJournal.com درخواست‌هایی را برای مقاله‌های اصلی، متفکرانه، غیر تبلیغاتی و نظرات مشارکت‌کنندگان بدون حقوق برای اجرا در بخش صدای شما می‌پذیرد. جزئیات و دستورالعمل‌های ارسال در «موارد ارسالی شما، صدای شما» پست شده است.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/voice/article/،w-lawyers-can-pursue-a-wonderful-life/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds