دسته‌ها
اخبار

چگونه یک شرکت Am Law 200 یک برنامه انکوباتور برای همکاران ایجاد کرد تا مهارت های تجاری و رهبری را بیاموزند


در اوایل سال 2020، زم، که شدت همه‌گیری کووید-19 شروع شد، تیم رهبری ما از منبع الهام غیرمنتظره‌ای بهره بردند: سگ من – یک کینگ چار، اسپ،ل بی‌باک سواره نظام به نام راکی.

راکی آداپتور و مبتکر اصلی است. در هر موقعیتی، راکی ​​می‌تواند گوشه‌ها را ببیند و فرصت‌ها را پیش‌بینی کند، خواه موقعیت خود را در جایی که ،ده‌ای می‌ریزد یا گرفتن دروازه‌ای باز یا مسیری دیگر برای مشکل.

از آنجایی که این بیماری همه گیر زندگی و کار را در سراسر جهان متحول کرده بود، ما فرصتی را دیدیم تا گروه کوچکی از همکاران با استعداد خود را گرد هم آوریم تا از همان رویکرد زیرک و نوآورانه استفاده کنیم. این باعث ایجاد «پروژه راکی» شد، یک برنامه ریز جوجه کشی با هدف ایجاد فضایی برای همکاران برای توسعه مهارت های رهبری، پرورش تفکر خلاق و تسهیل همکاری با همکاران در مکان ها و مناطق مختلف.

این برنامه با الهام از روحیه ناقص راکی، فضای امنی را برای وکلا ایجاد می کند تا ایده پردازی کنند و تجربه ،ب کنند در اوایل کارشان با ابتکارات توسعه ،ب و کار نوآورانه – چیزی که توسط بسیاری از شرکت ها ارائه نمی شود.

علاوه بر خدمت به ،وان یک کاتالیزور برای ایده‌های جدید که برای شرکت و مشتریان ما ارزش ایجاد می‌کند، راه‌اندازی این برنامه به Quarles کمک کرد تا رقابت برای استعدادها برجسته شود. یک چالش برتر برای رهبران شرکت های حقوقی

علاوه بر این، در ظهور از دوره ای که بسیاری از همکاران عمدتاً در انزوا کار می ،د، برنامه هایی مانند این به ایجاد انسجام بیشتر در بین اعضای تیم کمک می کند، در حالی که نوعی پیوند میان وکلای ما و شرکت ایجاد می کند که برای حفظ و رضایت شغلی کلی حیاتی است. به ،وان مثال، اخیرا گزارش تامسون رویترز این استدلال را مطرح می کند که افزایش مستمر غرامت برای حفظ استعدادها کافی نیست و وکلای امروزی در مورد آنچه از زندگی کاری خود می خواهند انتظارات متفاوتی دارند.

توانمندسازی همکاران برای استفاده از فرصت‌ها، مشارکت در تفکر کارآفرینی و ،ب مهارت‌های رهبری عملی در اوایل زندگی حرفه‌ای، بخش مهمی از رویکرد کلی ما برای توسعه و حفظ استعداد است.

آرم ،ب و کار خود را در نظر بگیرید

چگونه این کار را انجام دادیم

در میان هرج و مرج سال اول همه‌گیری، رهبری شرکت بر این متمرکز بود که چگونه COVID-19 بر کارمندان و تجارت ما تأثیر می‌گذارد.

هیچ ، نمی دانست بعد از آن چه می شود. با فرض اینکه ص،ه ای در پیش است، برای چرخش چه کاری می تو،د انجام دهید؟ فکر می‌کردیم گروهی از همکاران را جمع کنیم و در یک زمان دیوانه‌وار یک کار سرگرم‌کننده انجام دهیم. ما می‌خواستیم با عمدی در مورد نحوه گرد هم آوردن مردم، موانع تیم‌سازی و همکاری در همه‌گیری را پشت سر بگذاریم.

این گروه تشویق شد تا ایده‌های عملی ارائه دهد – مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک و بدون نگر، از موفقیت یا ش،ت آنها. ما پذیرای هر چیزی بودیم که می‌توانست به نفع شرکت باشد، به تیم‌های داخلی ما در کار هوشمندانه‌تر کمک کند و به ما کمک کند با مشتریان خود در ارتباط باشیم.

مدیر ارشد توسعه ،ب و کار شرکت ما، جیل وبر، و من ایده ها و مثال هایی را در اختیار گروه قرار دادیم تا آنها را به فکر فرو ببریم. ما همچنین انواع فعالیت‌هایی را که در خلوتگاه انجام می‌دادید – یخ شکن، طوفان فکری – اما به صورت مجازی و در یک گروه کوچک انجام دادیم. اما پس از چند جلسه کامل گروه، گروه را به تیم های کوچکتر ت،یم کردیم و از سر راه خارج شدیم. وکلا به تنهایی دور هم جمع شدند، ایده ها را مطرح ،د و شروع به توسعه مفاهیم امیدوارکننده تر در برنامه های عملیاتی کامل ،د.

جیل همچنین یک به یک با هر یک از همکاران ملاقات کرد تا ایده های آنها را بیشتر توسعه دهد، مربیگری سفارشی و فرصتی برای ایجاد روابط قوی بین همکاران و تیم توسعه ،ب و کار ما ارائه دهد.

در پایان پروژه، برای یک ساعت کوکتل مجازی دوباره گرد هم آمدیم. همکاران ایده های خود را ارائه ،د و در یک محیط آرام بازخورد دریافت ،د.

اگر همه اینها به نظر انحراف از فرهنگ شرکت حقوقی معمولی است – از بالا به پایین، ریسک گریز، محدود به سنت و توسط کمیته ها – خوب، این نکته است. ما می‌خواستیم این پروژه الهام‌بخش، غیر بوروکراتیک و فراخو، برای اقدام باشد. در عین حال، افرادی که اغلب در شرکت‌های حقوقی بزرگ موفق‌تر هستند، تمایل به خلاقیت دارند و ریسک‌پذیری را می‌پذیرند، و من شدیداً احساس می‌کنم که اگر فرصت‌های من، را به مردم بدهید، می‌توان این ویژگی‌ها را توسعه داد.

بخشی از ترویج این نوع تفکر، تشویق مردم به برداشتن گام‌های کوچک است – نه تحت فشار قرار دادن آنها برای طراحی برنامه‌های بزرگ و تغییردهنده بازی، که می‌تواند منجر به فلج شود. پروژه راکی ​​بر یک رویکرد کوچک تأکید دارد، با هدف کلی این که به همکاران اجازه دهد با سرعت خودشان به این موضوع نزدیک شوند و در عین حال سرگرمی داشته باشند و آموزش رهبری در حین کار را ،ب کنند. علاوه بر برنامه درسی قوی توسعه ،ب و کار شرکت ما و ابزارهای مختلف توسعه حرفه ای که در اختیار وکلای دادگستری در همه سطوح قرار می دهیم، ما احساس می کنیم که ارائه برنامه هایی از این دست که به وکلای راه های متفاوتی برای ایجاد مهارت ها و ،ب تجربیات م،ادار می دهد، مهم است.

ایجاد نوآوری در خدمات مشتری

پروژه راکی ​​همچنین به همکاران کمک می‌کند تا درباره نقش خود به‌،وان وکیل و خدمات مشتری از منظری متفاوت فکر کنند، از جمله راه‌هایی که می‌توانند روابط با مشتریان را عمیق‌تر کنند و در زمینه‌هایی که فراتر از کارهای حقوقی مستقیم ما هستند، برای آنها مفید باشند.

به ،وان مثال، یکی از همکاران که اخیراً یک جایزه برجسته دریافت کرده است، می‌خواست با مراجعه به وکلای داخلی و پیشنهاد نامزدی آنها برای جوایز، «آن را پرداخت کند» و به ،وان نمونه، به رسمیت شناختن اخیر خود را به اشتراک می‌گذارد. ارتباط با ایمیل او نتیجه غیرمنتظره اما شگفت انگیزی داشت. در حالی که او برای نامزدی جایزه انتخاب نشد، این ارتباط باعث شد یکی از مشتریان او را به ناهار با یکی از همکارانش از یک سازمان دیگر دعوت کند، که در نهایت منجر به تعامل عمده مشتری جدید شد.

هد شات برد وینالکبرد وینالک.

ایده‌های دیگر شامل یک خبرنامه و مجموعه وبینار متمرکز بر جامعه استارت‌آپ، و یک ابزار داخلی برای فارغ‌التحصیلان کوار، بود که موقعیت‌های داخلی را می‌گیرند، ارائه آموزش و بینش برای بهره‌مندی از آن وکلا در نقش‌های جدیدشان. هر دو ایده نشان می‌دهند که ما به فشارهای گسترده‌تری که مشتریانمان با آن روبه‌رو هستند فکر می‌کنیم و یک نقطه تماس بالقوه با مشتریان یا چشم‌اندازهای تجاری جدید فراهم می‌کنیم. ایده هایی مانند آن ساده هستند و می توانند حسن نیت م،اداری ایجاد کنند.

ما دو تکرار از Project Rocky را در سال 2021 به پایان رساندیم و در حال حاضر در حال انجام سومی هستیم. بسیاری از همان مفاهیم زیربنایی که باعث ایجاد این ایده شد، باقی مانده‌اند، اما یک تغییر کلیدی این است که این بار، به جای اینکه رهبری شرکت‌کنندگان را انتخاب کند، از گروه قبلی خواستیم همتایان خود را انتخاب کنند که فکر می‌،د می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شوند. ما احساس می‌کنیم این رویکرد به شریکی که کار را انجام می‌دهد، قدرت می‌دهد و همچنین از بوروکراسی بیش از حد پروژه جلوگیری می‌کند. هدف این است که به اخلاق خلاقانه ای که راکی ​​تجسم می کند وفادار بم،م و آن را به جلو نگه داریم.


برد وینالک رئیس جمهور است کوار، و برادی، یک شرکت حقوقی ملی با تقریباً 475 وکیل. او با تمرکز بر فرآیندهای جدید برای افزایش ارائه خدمات به مشتری، ایجاد راه حل های عملیات قانونی برای ارائه ارزش بیشتر به مشتریان و توسعه ابتکارات داخلی برای ایجاد ایده های جدید در سراسر شرکت، نقش اصلی را در هدایت استراتژی نوآوری و ابتکارات رشد شرکت ایفا می کند.


Mind Your Business مجموعه ای از ستون هایی است که توسط وکلا، متخصصان حقوقی و سایرین در صنعت حقوقی نوشته شده است. هدف از این ستون ها ارائه راهنمایی های عملی برای وکلا در مورد نحوه اجرای فعالیت های خود، ارائه اطلاعات در مورد آ،ین روندهای فناوری حقوقی و چگونگی کمک به وکلا برای کار موثرتر و استراتژی هایی برای ایجاد یک تجارت پر رونق است.


علاقه مند به مشارکت در یک ستون هستید؟ ارسال یک پرس و جو به [email protected]


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/project-rocky-،w-an-am-law-200-firm-created-an-incubator-program-for-،ociates-to-learn-business-leader،p-s،s/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds