دسته‌ها
اخبار

کالیفرنیا برنامه “CARE Court” را اجرا می کند که به افراد مبتلا به روان پریشی درمان ارائه می دهد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. کالیفرنیا برنامه «CARE Court» را اجرا می کند…

سلامت روان

کالیفرنیا برنامه “CARE Court” را اجرا می کند که به افراد مبتلا به روان پریشی درمان ارائه می دهد

نوشته دبرا کاسنس وایس

مفهوم سلامت روان

تصویر از Shutterstock.

کالیفرنیا در حال اجرای یک برنامه جدید “CARE Court” است که به افراد مبتلا به اختلالات روان پریشی کمک می کند تا درمان جامع سلامت روان را دریافت کنند.

قانون کمک، بازیابی و توانمندسازی جامعه، یا قانون CARE، امضا شده به قانون در سپتامبر 2022، به طیفی از افراد اجازه می دهد تا در یک سیستم دادگاه مدنی جدید دادخواستی را برای ارجاع افراد به برنامه ارائه دهند. طبق یک قانون، ،، که می توانند به دادگاه شکایت کنند شامل اولین پاسخ دهندگان، اعضای خانواده، ارائه دهندگان خدمات اجتماعی و ارائه دهندگان بهداشت رفتاری هستند. برگه ای حاوی اطلاعات مشخص درباره چیزی و الف خلاصه توسط ،ت

را واشنگتن پست، NPR و لس آنجلس تایمز پوشش داشته باشد.

به گفته NPR و واشنگتن پست، هشت شهرستان باید تا اکتبر این برنامه را اجرا کنند، بخشی از برنامه اولیه که در نهایت در سراسر ایالت اجرا خواهد شد.

پس از ثبت دادخواست، قاضی دستور ارزیابی را می دهد. اگر فرد واجد شرایط برنامه باشد، یک برنامه درم، تدوین می شود. طرح درمان می تواند شامل دارو، طرح مسکن و ارتباط با سایر خدمات اجتماعی باشد.

درمان تا یک سال طول می کشد و می توان آن را برای یک سال دیگر تمدید کرد. پس از فارغ التحصیلی از این برنامه، شرکت کنندگان واجد شرایط درمان مداوم و خدمات پشتیب، هستند.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، ،، که برنامه های مراقبتی را تکمیل نمی کنند، ممکن است در بیمارستان بستری شوند یا برای مراقبت های بهداشتی معرفی شوند. به گفته لس آنجلس تایمز، اما نمی‌توان فرد را مجبور به درمان کرد یا به اجبار دارو مصرف کرد، مگر اینکه توسط قانون ایالتی تصویب شده در سال 1967 مجاز باشد.

افرادی که برای محاکمه در پرونده های جنایی من، نیستند نیز واجد شرایط این برنامه خواهند بود. اگر آنها مراقبت را نپذیرند، ممکن است تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

طبق گزارش واشنگتن پست، کالیفرنیا انتظار دارد سالانه 215 میلیون دلار برای این برنامه هزینه کند. برآوردهای اولیه این است که 12000 نفر در سال در نهایت واجد شرایط دادگاه CARE یا دادگاه کمک، بازیابی و توانمندسازی جامعه خواهند بود.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، این برنامه “به ،وان یک راه می، بین زندان و محافظه کاری ارائه می شود، که هر دوی آنها مست،م این است که یک متهم رو، تقریباً تمام استقلال خود را کنار بگذارد.”

برخی از موانع این برنامه شامل کمبود کارکنان مراقبت های بهداشتی و کمبود مسکن در دسترس است.

Disability Rights California، یک گروه غیرانتفاعی، دادخواستی را برای جلوگیری از اجرای این برنامه به دادگاه عالی کالیفرنیا ارسال کرده بود، اما قضات از شنیدن این پرونده خودداری ،د.

کریستین آباستو، مدیر حقوقی حقوق معلولان کالیفرنیا، به NPR گفت که نگران است که برنامه دادگاه CARE بتواند افراد را تحت درمان غیرارادی تحت مراقبت نگهب، سوق دهد.

آباستو گفت: «این قانون به والدین، پلیس، افراد مدرسه‌ای اجازه می‌دهد تا اساساً با محبوس شدن و نقض بالقوه حقوق مدنی افراد دارای معلولیت رو،، زم، که هیچ اشتباهی انجام نداده‌اند، اتهامی مطرح کنند و به سیستم دادگاه استناد کنند.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: «فرماندار کالیفرنیا از دادگاه‌های سلامت روان حمایت می‌کند که می‌توانند افراد را مجبور به مراقبت کنند»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/california-is-rolling-out-care-courts-program-that-offers-treatment-to-people-with-psyc،sis/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds