دسته‌ها
اخبار

کانون وکلای دادگستری اصفهان-وکیل تان

خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند. ایشان یکی از وکلایی می باشند که روند پیشرفت پرونده را به صورت کامل در اختیار موکل خود قرار می دهند و تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا پرونده در زمان کمی به نتیجه مطلوب برسد. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود شامل دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی و … است. خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند. ایشان در رشته حقوق خصوصی تحصیل کرده اند به عنوان مشاور و مددکار در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس اصفهان فعالیت می کنند. خدماتی که توسط ایشان ارائه می شود شامل مشاوره و قبول وکالت در دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، تجاری، تعزیرات، اعسار، طلاق، مهریه، قتل، قاچاق و … است.

  • حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
  • حتما تا به حال شنیده‌اید که می گویند آیا چک کیفری است یا حقوقی؟ این عبارت فقط در مورد چک‌های برگشتی (بلامحل) استفاده می‌شود و مربوط به نوع مسوولیت شخص صادرکننده چک است.ادامه نوشته…
  • شماره تلفن وکیل اصفهان شما را راهنمایی می کند تا در فرم تشکیل مزاحمت تلفنی از طریق ارسال پیامک و یا تلفن، بتوانید شخصی که جرم را انجام داده را پیدا کنید.
  • به قبول و انجام وکالت بپردازد، اما این نکته را در انتخاب وکیل در اصفهاننباید از نظر دور داشت که وکلایی که در یک زمینه خاص دارای تخصص بوده و تنها در آن زمینه به انجام وکالت مشغول هستند، وکلای قابل اعتمادتری برای پذیرش پرونده حقوقی شما در آن زمینه خاص می باشند.

خانم فرناز جوادی نژاد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان در بین موکلین شناخته شده است و در زمینه های دعاوی حقوقی، کیفری، شهرداری، ملکی، ثبتی و غیره در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در اصفهان فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه اصفهان باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد.

وکیل خانواده در اصفهان | شماره تماس وکیل خوب خانواده در اصفهان | حامد امیری

جرم مزاحمت تلفنی توسط اشخاص به شیوه های گوناگون اجرا می شود که در زمینه بعدی به تشریح در باره ی آن بیان خواهیم گفت. رفتید از صحبت های او یادداشت بردارید و به این صورت می تونید جواب سوال هاتون رو بگیرید و صحبت ها و جواب های وکلای مختلف را با هم مقایسه کنید. چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست به مدت ۴ ماه قرار بگیرید اینجا را کلیک کنید. لطفا در هنگام تماس اعلام کنید از سامانه وکیل نوین با ایشان تماس گرفته اید تا وکیل پاسخگوی شما باشند. مشاهده تصاویری از نمونه آراء صادره که وکیل حسین یاوری وکالت آنها را بر عهده داشته است.ادامه نوشته…

معرفی 5 تا از بهترین وکیل ملکی در رشت ⚖️【آپدیت1401】

وکالت دعاوی حقوقی تخصصی است که حوضه های بسیار زیادی را در بر میگیرد که مهاجرت، خانواده، امور شرکت ها و دعاوی ملکی، از مهم ترین موارد آنها می باشد. همچنین بسیاری از افراد برای پیشبرد و پیشرفت در امور به مشاوره نیازمند هستند و یک وکیل حقوقی علاوه بر تخصص بسیار بالا در وکالت باید مشاور خوبی نیز باشند. بهترین وکیل حقوقی کسی است که تعهد به موکل، تجربه و مهارت را سرلوحه خود قرار دهد و برای احقاق حق موکل خود تلاش کند. آقای سروریان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به کار وکالت مشغول اند و بیشتر از 5 سال سابقه دارند. متخصص در دعاوی ملکی، خانواده، ثبتی، قراردادها و ثبت شرکت ها، معاملات و … هستند.

لیست 5 تا از بهترین وکیل خانواده در رشت ⚖️【آپدیت1401】

فعالیت در زمینه دعاوی های استارت آپ ها، معاملات، شرکت های تجاری، ملکی، ثبتی و غیره را به عهده دارد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد. وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و با سابقه درخشانی که دارد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان، بین مردم شناخته شده است. در زمینه های مختلف وکالت مانند کیفری، ثبتی، ملکی، حقوقی و خانوادگی تخصص و مهارت دارد. آیا بهترین وکیل اصفهان را می‌شناسید؟انتخاب یک وکیل خوب در اصفهان، از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که دارای مشکلات حقوقی هستند. با توجه به شروط اقتصادی و فرهنگی همه افرادی که درگیر پرونده های قضایی می‌باشند، نمی‌توانند تسلط کافی بر قوانین داشته باشند و این امر لازمه ی داشتن عقل است که دفاع از پرونده خود را با انتخاب یک وکیل خوب و خبره، به او بسپارند. اما مشکل در اینجاس که انتخاب یک وکیل خوب و خبره و آگاه با وجود وکلای زیاد در جامعه، کار بسی مشکل است.