دسته‌ها
اخبار

کدام اصطلاح در سئو رتبه بالاتری دارد؟ وکیل یا وکیل؟


apps-ga1d3c25ac_1920تغییر نام تجاری شرکت حقوقی خود؟ احتمالاً از خود می پرسید که آیا بهتر است از عبارت “وکیل” یا “وکیل” برای بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. ممکن است گوگل یکی را بر دیگری ترجیح دهد. مهم است که تشخیص دهید کدام اصطلاح برای شرکت حقوقی و فعالیت شما بهترین است و از اصطلاحی استفاده کنید که بیشترین ترافیک را به وب سایت شما برساند. به خواندن ادامه دهید تا بد،د کدام عبارات در سئو شرکت های حقوقی رتبه بالاتری دارند.

چرا سئو بسیار مهم است؟
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هسته اصلی بازاریابی آنلاین است. این روش به وب سایت ها کمک می کند تا در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. ا،ر مشتریان بالقوه شرکت های حقوقی را به صورت آنلاین جستجو می کنند. بسیاری از صفحه اول نتایج جستجو را پشت سر نمی گذارند.

یک استراتژی بازاریابی موثر شامل استفاده از کلمات کلیدی است که مشتریان جدید بالقوه هنگام جستجو از آنها استفاده می کنند، بنابراین وقتی به دنبال وکیل آنلاین می گردند، شرکت شما را در همان صفحه اول نتایج پیدا می کنند.

با کمال تعجب، بسیاری از شرکت های حقوقی هنوز حضور دیجیتالی ندارند. برخی از شرکت های حقوقی از این رویکرد بازاریابی انتقادی استفاده نمی کنند. یک وب سایت حرفه ای طراحی شده برای مطابقت با پرس و جوها و جستجوهای مشتریان بالقوه یک ابزار بازاریابی ضروری است.

برای اینکه وب سایت شما قابل مشاهده تر، در دسترس تر و رقابتی تر باشد، سئو باید بخشی از برنامه شما باشد. استفاده از کلمات کلیدی من،، از جمله صفحات مربوط به شرکت شما، ،یب بیوگرافی وکلای دادگستری، و ارسال وبلاگ های ثابت، همگی بخشی از یک استراتژی بازاریابی موثر هستند و به ایجاد ترافیک برای وب سایت شما و افزایش پایگاه مشتریان شما کمک می کنند.

مشتریان بالقوه اغلب «وکیل» یا «وکیل» را جستجو می کنند. چه چیزی باعث می شود آنها یکی را بر دیگری انتخاب کنند و برای افزایش رتبه جستجو روی کدام کلمه در وب سایت خود تمرکز کنید؟

دلایل استفاده از “وکیل” به ،وان کلمه کلیدی
داده ها نشان داده است که افراد بیشتری کلمات «وکیل» و «وکلا» را نسبت به «وکیل» و «وکلا» جستجو می کنند. این یک دلیل معتبر برای استفاده از “وکیل” در صفحات خود است. هیچ پیوند جغرافیایی در مورد این داده ها وجود ندارد. مردم از سراسر دنیا هنگام جستجوی اطلاعات حقوقی تمایل دارند به جای «وکیل» «وکیل» را جستجو کنند.

“وکیل” یک اصطلاح صنعتی است
سایر مشاغل به شخصی که خدمات حقوقی ارائه می دهد به ،وان وکیل و نه وکیل اشاره می کنند. همچنین برای تعیین یک منطقه تمرین خاص استفاده می شود. به ،وان مثال، بسیاری از وکلا خود را به ،وان “وکیل آسیب شخصی” یا “وکیل م،ع جنایی” توصیف می کنند.

مهم است که بد،د اصطلاح پرطرفدار برای نماینده قانونی در محل شما چیست. جستجوهای آنلاین به نحوه صحبت افراد در مورد موضوعی که جستجو می کنند مربوط می شود، بنابراین شما باید از اصطلاحی استفاده کنید که توسط مشتری، که هدف قرار داده اید و امیدوارید آنها را جذب کنید استفاده کنید.

دلایل استفاده از “وکیل” به ،وان کلمه کلیدی
چند دلیل برای استفاده از اصطلاح “وکیل” وجود دارد، اما دلایل خوبی نیز برای استفاده از اصطلاح “وکیل” وجود دارد.

استفاده از “وکیل” هزینه کمتری دارد
اگر از روش تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده می کنید، این امر اعمال می شود. PPC به این م،ی است که شرکت شما هر بار که یک پیوند خاص “کلیک می شود” به ناشر پول پرداخت می کند. موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی این روش پرداخت به ازای کلیک را ارائه می دهند. کلمه “وکیل” نسبت به کلمه مترادف آن “وکیل” پرداختی گرانتر را تضمین می کند.

وکیل یک اصطلاح محلی است
گاهی اوقات “وکیل” بیشتر در محل شما یا محل کار شما استفاده می شود. کلمه “وکیل” اغلب در ج، استفاده می شود و یک اصطلاح جه، معتبرتر و محبوب تر است. رویه‌های خاص ممکن است بیشتر از «وکیل» از «وکیل» استفاده کنند.

به ،وان مثال، “وکلای طلاق” و “وکلای حقوقی کارگران” معمولا به ،وان “وکیل” شناخته نمی شوند. باز هم، یک استراتژی موثر سئو با روندهای جستجوی مشتریان بالقوه در مکان های خاص مطابقت خواهد داشت و اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما از اصطلاح پرطرفدار استفاده می کند.

کدام اصطلاح برای سئو بهتر است؟
هیچ پاسخ درست یا غلطی برای این سوال وجود ندارد. به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

جغرافیا
محل شرکت حقوقی شما ممکن است استفاده از “وکیل” یا “وکیل” را تعیین کند. خودتان تحقیق کنید و بفهمید که چه کلمات کلیدی و اصطلاحاتی بیشتر در محل شما استفاده می شود.

تمرین
نوع فعالیت شما یا خدماتی که ارائه می دهید ممکن است تعیین کند که چه اصطلاحی استفاده شود. رایج ترین کلمه ای که توسط مشتریان بالقوه استفاده می شود ممکن است به تخصص شما بستگی داشته باشد. مجدداً، در مورد کلمات کلیدی و اصطلاحات مربوط به تمرین خود تحقیق کنید، زیرا اغلب تفاوت قابل توجهی در ترجیح اصطلاحات در مناطق مختلف تمرین وجود دارد.

از Google AutoComplete استفاده کنید

یکی از راه‌های آسان برای یادگیری اینکه کدام عبارت پرطرفدار است، استفاده از عبارت جستجوی تکمیل خودکار Google است. این ابزار به شما پیشنهاد Google را نشان می دهد که جستجوی شما را بر اساس جستجوهای اخیر سایر کاربران به پایان می رساند.

این مهم است که به یاد داشته باشید که همه ،، که به دنبال شرکت های حقوقی آنلاین هستند ممکن است به دنبال استخدام یک شرکت نباشند. برخی به دنبال اطلاعاتی در مورد وکیل شدن هستند یا ممکن است در جستجوی دادستان منطقه در شهر خود باشند. استفاده از کلمات کلیدی طول، ممکن است مفیدتر باشد زیرا می تو،د دقیق تر باشید و با افرادی که به دنبال خدمات خاص شرکت شما هستند ارتباط برقرار کنید.

کلمات کلیدی دم بلند عبارات دقیق تری هستند، نه فقط جستجوهای یک کلمه ای. توجه به این نکته مهم است که کلمات کلیدی دم بلند تقریباً 70٪ از کل جستجوها را تشکیل می دهند. عبارات حقوقی رقابتی هستند، بنابراین مهم است که از یک استراتژی بهینه برای افزایش رتبه موتور جستجو استفاده کنید.

استفاده از Google AutoComplete عبارات جستجوی واقعی استفاده شده را تأیید می کند. به ،وان مثال، اگر «تصادف با اتومبیل» را تایپ کنید، نتایج شامل مواردی است که افراد دیگر جستجو کرده‌اند. به ،وان مثال، “وکیل تصادفات رانندگی” یا “وکیل تصادفات رانندگی”.

سپس، می‌تو،د محتوای خود را مطابق با آنچه مردم بیشتر در اینترنت جستجو می‌کنند، انجام دهید. این روش روی کلمات کلیدی طول، نیز کار می کند. می‌تو،د «وکیل تصادف اتومبیل در» را تایپ کنید و ببینید چه مک، ظاهر می‌شود.

از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید
کنسول جستجوی گوگل تعیین می کند که کدام عبارات موفق تر از سایرین هستند. صاحبان وب سایت می توانند حضور وب سایت خود را در نتایج جستجوی Google کنترل و عیب یابی کنند. این ابزار قدرتمندی است که داده‌های تاریخی را در مورد اینکه یک سایت چند بار در نتایج جستجو ظاهر می‌شود، کدام جستجوها را شامل می‌شود و کدام منجر به ترافیک به سایت آنها می‌شود، ارائه می‌کند. این می تواند به یک شرکت در حال رشد کمک کند تا یک استراتژی بازاریابی موثر بر اساس داده های واقعی ایجاد کند.

گام های بعدی دیجیتال مارکتینگ
هنگام استفاده از “وکیل” یا “وکیل”، عوامل تعیین کننده زیادی وجود دارد. به نظر می رسد مکان و منطقه تمرین دو جزء کلیدی باشند. زم، را صرف تحقیق آنلاین کنید که مشتریان بالقوه شما به دنبال چه چیزی هستند، آن کلمات کلیدی را به صفحات وب سایت خود اضافه کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.


آنت چوتی، اسق. 20 سال پیش از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد و بنیانگذار آن است قلاب قانون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قانونی که بر شرکت های حقوقی کوچک و انفرادی متمرکز است. آنت پرفروش ترین کتاب را نوشت روی مگنت کلیک کنید: راهنمای بازاریابی دیجیتال نهایی برای شرکت های حقوقیو میزبان پاد،ت است سالن بازاریابی قانونی. او یک سخنران کلیدی و سخنران CLE در سراسر ایالات متحده و کانادا است. آنت قبلا تئاتر و کمدی حرفه ای انجام می داد که اگر همه صادق باشیم، تفاوت چند، با حوزه قانونی ندارد. Annette را می توان در پیدا کرد لینکدین یا در آنت@lawquill.com.


منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/which-term-ranks-higher-in-seo-attorney-or-lawyer/