دسته‌ها
اخبار

کلارنس توماس از قبل از اینکه به دادگاه بپیوندد، تامین مالی شده است


کلارنس توماس ال اف

چهره اخلاق قضایی.

چیزهای کمی می گویند خودساخته مانند دریافت مخفیانه توسط اهداکنندگان ثروتمند برای چندین دهه در یک زمان بدون هیچ پیامد واقعی. از همه چیزهایی که می تو،د در مورد اینکه کلارنس توماس عواقب قانونی دریافت صدها هزار دلار را توجیه می کند، بگویید زیرا یکی از افرادی که از او پرسیده بود مشکلی ندارد، نمی تو،د او را ناسازگار بنامید. نفرت از اقدام مثبت برای لکه دار ، او با این ننگ که او به مکان های پرستیژ تعلق ندارد، مانع از آن نشده است که توماس از ،، که قصد ارتقای شهرت خود را دارند جزوه های روابط عمومی بگیرد. از مجله ABA:

[Leonard Leo’s] قدرت جمع آوری کمک های مالی پیش از بیست و پنجمین سالگرد تایید قاضی کلارنس توماس در دادگاه عالی به نمایش گذاشته شد. بر اساس بررسی سوابق و مصاحبه‌های واشنگتن پست، سازمان‌های غیرانتفاعی محافظه‌کاری که توسط لئو «هدایت» می‌شوند، حداقل ۱.۸ میلیون دلار برای یک کمپین روابط عمومی «هماهنگ و پیچیده» برای حمایت از توماس هزینه ،د.

واشنگتن پست گزارش می دهد: «این کمپین سال ها ادامه خواهد داشت و شامل ساخت و تبلیغ یک فیلم ستایش آمیز درباره توماس، تبلیغات برای تقویت محتوای مثبت درباره او در طول جستجوهای اینترنتی و انتشار کتابی درباره زندگی او می شود.

چیزهای کمی مانند دستکاری سئو کار می کنند تا زم، که افراد نام شما را جستجو می کنند، ادعاهای بد آزار ، مطرح نشود. تعجب می کنم که کی هیاهو در مورد کتاب بالا می آید. با در نظر گرفتن اینکه محافظه کاران بر سر کتاب سوتومایور دچار مشکل شده بودند، مطمئناً کشف این که کار توماس یک شیرین کاری روابط عمومی به خوبی پنهان نشده بود، این بازیگران حسن نیت را وادار به بازجویی از تعصبات خود در مورد این عدالت خواهد کرد.

اگر این برای شما کافی نبود، توپ با لئو متوقف نمی شود.

پائولتا در حین پرداخت دستمزد، مقالاتی نوشت که به آنیتا هیل متهم کننده توماس حمله کرد و از توماس حمایت کرد. او همچنین با یک شرکت روابط عمومی مرتبط با سازمان‌های غیرانتفاعی محافظه‌کار کار می‌کرد که یک حساب توییتر طرفداران توماس و وب‌سایت‌هایی ایجاد کرد که از توماس حمایت می‌،د و با اتهامات هیل مخالفت می‌،د.

و فکر کنم، هر زمان که به یک سلبریتی بدنام فکر کردم که تا حدودی به لطف ایجاد حساب‌های ساختگی برای افزایش تعدادش به شهرت رسید، به لیل بی فکر کردم. باید به توماس فکر می کردم.

کمپین روابط عمومی احتمالاً به دلیل گزارش‌های فوق‌العاده و عدم پایبندی توماس به منشور اخلاقی مانند سایر اعضای قوه قضاییه ادامه خواهد یافت.

سازمان های غیرانتفاعی محافظه کار کمپین 1.8 میلیون دلاری را برای حمایت از توماس در 25مین سالگرد SCOTUS تامین ،د. [ABA Journal]

قبلا: نمونه فضیلت کلارنس توماس به ارزش نیم میلیونی از رکورد دریافت کرده است و کاملاً بر قضاوت او تأثیری نداشته است. نه یک بیت. جواب منفی.


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. میم‌های دانشکده حقوق برای T14s Edgy. او میسوری را به قدری تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/clarence-t،mas-has-been-getting-financed-since-before-he-joined-the-court/