دسته‌ها
اخبار

گردنبند خرید و قیمت گردنبند زنانه و دخترانه استیل کارتیر ماری الیزابت و ..-اماتا گالری | hsaatchi

گردنبند خرید و قیمت گردنبند زنانه و دخترانه استیل کارتیر ماری الیزابت و ..-اماتا گالری | hsaatchi

گردنبند‌های زنانه در عین سادگی فضای خالی میان گردن را پر می‌کنند و باعث ایجاد فرم زیباتر یا حتی کشیده‌تر در گردن جواهرات ساعتچی می‌شوند. فراموش نکنید که یک گردنبند را باید براساس استایل و فرم یقه‌‌ی لباس انتخاب کنید. گردنبند از بدلیجات پرکاربرد در میان بانوان و دختران جوان است و در این میان گردنبند های رنگ ثابت استیل به دلیل قیمت مناسب نسبت به گردنبند طلا و نقره طرفداران بیشتری دارد. از مشخصه های بارز گردنبند استیل می توان به رنگ ثابت، استحکام و دوام بالا، و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد. گردنبند صلیب زنانه و مردانه از پر طرفدارترین مدل های پلاک زنجیر اسپرت است که علاوه بر جنبه های مذهبی در دنیای مد نیز جایگاه ویژه ای دارد. این گردنبند دارای زنجیر با ضخامت مناسب و طول حدود 70 سانتیمتر می باشد.

  • گردنبند I LOVE U شامل زنجیر به طول حدود 37 سانتی متر می باشد.
  • رزگلد، یکی از رنگ‌های زیورآلات که با هر رنگ پوستی زیبا می‌شود.
  • همچنین از آن جایی که نگین سفید رنگی دارد با هر لباسی ست می‌شود.
  • لازم به ذکر است که اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است از گردنبندهای خیلی بلند استفاده نکنید.

افرادی که تن پوست آن‌ها گرم است، رگ‌های‌شان به رنگ سبز است. معیارهای سنجش گردنبند مناسب برای خانم‌ها و آقایان، تفاوت زیادی ندارد. هر چه تعداد رشته های این نوع گردنبند، بیشتر شود، برای مجالس خاص و مهمانی ها مناسب تر میباشد. میل به نمایش بهترین خود و ابراز وجود تقریبا هر فردی را کم و بیش به سمت ست کردن و یافتن اکسسوری‌های مختلف سوق داده است.

گردنبند زنانه مدل 668

طرح دایره روی گردنبند یک علامت جهانی است که نماد ابدیت، زندگی، و کمال گرایی است. اما بسیاری معتقدند که هدیه دادن یک گردنبند دایره ای به افراد نماد عشق همیشگی و ابدی است. از خواص گردنبند الله، می توان به احساس آرامش و امنیت و یاد خدا بودن اشاره کرد. گردنبند جاساز دار و عاشقانه به شکل کپسول که با باز کردن آن امکان قرار دادن کاغذ و یا اجسام ریز در آن وجود دارد.این گردنبند کپسولی مناسب هدیه دادن در مناسبت های مختلف برای دختران و پسران می باشد. جالب است بدانید گردنبند کارتیه زنانه یا کارتیر زنانه که نام آن از تلفظ فرانسوی این کلمه برداشته شده است، محصولی از یک برند فرانسوی بسیار موفق است که چشم همه جهان را به سمت خود خیره کرده است.

گردنبند صدف کد 123

امکان بیرون آوردن حلقه داخل صلیب، و تبدیل شدن به گردنبند صلیب ساده نیز وجود دارد. گردنبند صلیب مهره ای همراه با بند چرمی ساده (رایگان) مناسب برای دختران و پسران، هماهنگ با استایل های رپری، اسپرت، پانکی و… گردنبند صلیب کوچک و اسپرت برای دختران و پسران از جنس اونیکس و مناسب برای استفاده در زیر و روی لباس. این گردنبند مشکی صلیب گزینه مناسبی برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف می باشد.