دسته‌ها
اخبار

گزارش‌ها حاکی از آن است که اکثر کارمندان حقوقی سابق توییتر و الکس اسپیرو وکیل شخصی ایلان ماسک از بین رفته‌اند.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. ا،ر کارمندان حقوقی سابق توییتر از بین رفته اند،…

مشاور داخلی

گزارش‌ها حاکی از آن است که ا،ر کارمندان حقوقی سابق توییتر و ال، اسپیرو وکیل شخصی ایلان ماسک از بین رفته‌اند.

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP Alex Spiro 1

وکیل ال، اسپیرو در آوریل 2019 در وست پالم بیچ فلوریدا از یک دادگاه در دادگاه شهرستان پالم بیچ بیرون آمد. ع، توسط پاتریک داو/TCPalm.com از طریق آسوشیتدپرس.

کارکنان حقوقی توییتر متشکل از حدود 200 نفر به دنبال تصاحب این شرکت رسانه های اجتماعی تقریباً دو ماه پیش توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک توییتر، عمدتاً از بین رفته اند. او همچنین جایگزین دو شرکت حقوقی شده است و بنا بر گزارش ها وکیل شخصی را که به ،وان رئیس موقت حقوقی منصوب کرده بود برکنار کرده است.

قانون بلومبرگ و نیویورک تایمز گزارش‌هایی در مورد این تغییرات داشت که تا حدی بر اساس منابع ناشناس است.

ماسک وکیل شخصی خود، کوین امانوئل اورکوهارت و شریک سالیوان ال، اسپیرو را برای کمک به انتقال و نظارت بر امور حقوقی در توییتر منصوب کرده بود. به گفته شش نفر ناشناس که با نیویورک تایمز صحبت ،د، اما اسپیرو دیگر در آن نقش نیست.

منابع نیویورک تایمز گفتند که ماسک از برخی از تصمیمات اسپیرو، از جمله تصمیم او برای نگه داشتن معاون مشاور عمومی جیمز بیکر، ناراضی است. ماسک اخیرا بیکر “،وج شد”.بر اساس گزارش Law.com، یکی از مشاوران کل سابق اف بی آی، به دلیل نقش احتمالی او در تصمیم توییتر مبنی بر ممنوعیت یک داستان 2020 توسط نیویورک پست در مورد پرونده های موجود در لپ تاپ متعلق به هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهور وقت آمریکا.

با این حال، طبق پرونده های حقوقی بررسی شده توسط قانون بلومبرگ، کوین امانوئل نقش بزرگتری را برای توییتر بر عهده می گیرد. آن شرکت حقوقی در دو پرونده در حال انجام جایگزین کولی و ویلسون سونسینی گودریچ و روزاتی شده است.

چهار منبع ناشناس به قانون بلومبرگ گفتند که آ،ین معاون مشاور عمومی توییتر، رجینا لیما، رئیس حقوق بین الملل، شرکت را ، کرده است. این نشریه همچنین گزارش می دهد که بیشتر کارکنان حقوقی توییتر که حدود 200 نفر است، از زمان تصاحب ماسک “یا ا،اج شده اند، یا استعفا داده اند و یا به هر طریق دیگری ، کرده اند”. تنها حدود دوازده وکیل داخلی باقی مانده اند.

به گفته نیویورک تایمز، وکلای سایر شرکت‌های ماسک، از جمله معاون حقوقی اسپیس ای،، کریستوفر کارداچی، شریک سابق هوگان لاو،، به پر ، این خلاء کمک می‌کنند.

به گفته نیویورک تایمز، تصاحب ماسک “با هرج و مرج، یک سری استعفا و ا،اج، تغییر قو،ن و تعلیق های قبلی پلتفرم و تصمیمات دمدمی مزاجی که تبلیغ کنندگان را رانده شده است.”

یکی از نویسندگان داستان نیویورک تایمز رایان مک بود که اکنون برای همیشه از توییتر تعلیق شده است. CNN گزارش ها. سایر رو،مه نگاران ممنوعه برای CNN و واشنگتن پست کار می ،د و همچنین “به طور تهاجمی ماسک را پوشش می دادند” و “در هفته های اخیر همه به طور ناگه، برای همیشه تعلیق شدند.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/most-of-twitters-former-legal-s،-is-gone-as-is-elon-musks-personal-lawyer-alex-spiro-reports-say/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds