گزارش دادگاه و تکامل حمایت قانونی
انتشار: آبان 25، 1403
بروزرسانی: 02 خرداد 1404

گزارش دادگاه و تکامل حمایت قانونی


آری کاپلان اخیراً با گرگ هونگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Steno، ارائه دهنده پشتیب، حقوقی و خدمات گزارش دادگاه با فناوری فعال صحبت کرد.

آنها در مورد روندهای صنعت که نیاز به گزارش دادگاه و حمایت از دعاوی، ایجاد مزیت رقابتی در بازار فعلی و تکامل بازار حمایت قانونی را ایجاد می کند، بحث ،د.

آری کاپلان: از پیشینه خود و پیدایش استنو برایمان بگویید.

گرگ هونگ: من در چندین بازار دو طرفه شرکت کرده ام. در خارج از مدرسه، سهام را با صندوق های تامینی معامله کردم و قبل از اینکه متوجه شدم ترجیح می دهم ،ب وکار بسازم تا ارزش گذاری آن ها، بسیار در مسیر مالی قرار گرفتم. از آنجا، من در فناوری تبلیغات کار کردم و یک شرکت فناوری رستوران را اداره کردم که مستقیماً با OpenTable رقابت می کرد. من در نهایت آن ،ب و کار را به Resy و American Express فروختم. ما در آن فروش دعوی قضایی داشتیم و یکی از بنیانگذاران من در Steno، دیلان روگا، با موفقیت از ما نمایندگی کرد. ما آن پرونده را با قضاوت اجمالی برنده شدیم، اما من رای من گرفته شد، بنابراین من و او دوستان خوبی شدیم. پس از آن، زم، که فرصتی برای افزودن فناوری منحصربه فرد به مدل آژانس قدیمی و ساختار آن بیشتر شبیه به یک بازار بود، پیشنهاد راه اندازی یک تجارت گزارش دادگاه را با من و یکی از بنیانگذاران سوم، دن اندرسون، که اکنون مدیر ارشد فناوری ما است، داد.

آری کاپلان: چه روندهایی را در صنعت حقوقی می بینید که نیاز به گزارش دادگاه و خدمات دادرسی را افزایش می دهد؟

Greg Hong heads،t_600pxگرگ هونگ یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Steno است، یک ارائه دهنده پشتیب، حقوقی و خدمات گزارش دادگاه با فناوری.

گرگ هونگ: حجم دعاوی حقوقی سال به سال به رشد خود ادامه می دهد، اما صنعت گزارش دهی دادگاه به یک بازار خدمات کالایی تبدیل شده است و رقبای ما از کتاب های بازی چند دهه استفاده می کنند. ما بر نیازهای مشتریان خود متمرکز هستیم و از بازخورد آنها برای طراحی فناوری و گزینه های مالی استفاده می کنیم که به طور مستقیم تجربه و گردش کار آنها را بهبود می بخشد. برای شرکت های حقوقی، این به این م،ی است که ما اصول اولیه را به خوبی انجام می دهیم. ما به طور متوسط \u200b\u200bدر 10 دقیقه با پاسخ های اساسی به مشتریان خود پاسخ می دهیم، در حالی که دیگران در ساعات یا روز پاسخ می دهند، و به ندرت از پوشش یک شغل غافل می شویم. ما آن را با مزایای فناوری منحصربه فرد، مانند Transcript Genius، پیشنهاد هوش مصنوعی جدیدمان، یا Steno Connect for Zoom، برنامه Zoom خود، جفت می کنیم، بنابراین ما واقعاً کار وکلای دادگستری را آسان تر می کنیم که سپرده گذاری کنند یا با دقت بیشتری محتوای پس از سپرده گذاری را مصرف کنند. در رونوشت هایشان به آنها تحویل داده می شود.

آری کاپلان: چه خدمات سنتی گزارش دادگاه و دعاوی را ارائه می دهید، و چگونه می تو،د آن فعالیت ها را برای متمایز ، رویکرد Steno به صورت فنی فعال کنید؟

گرگ هونگ: ما گزارش دادگاه، فیلمبرداری، مترجمان و منابع اتاق کنفرانس را ارائه می دهیم. ما همچنین شروع به ارائه خدمات پردازش و کمک به پرونده الکترونیکی می کنیم. ما می خواهیم برای مشتریان خود به یک فروشگاه یکپارچه تبدیل شویم. امروزه گزارش دادگاه مربوط به کارمندان است. شرکت های حقوقی به دنبال ارائه دهنده هستند و این اغلب پایان معامله است. علاوه بر خدمات، فناوری منحصربه فردی و داشبوردی ارائه می کنیم که به مشتریان خود امکان می دهد کل م،ن رونوشت های Steno خود را جستجو کنند. ما همچنین با ارائه دهندگان مدیریت پرونده، مانند Clio و Litify، ادغام های منحصر به فردی داریم.

آری کاپلان: با توجه به اینکه حتی شرکت های گزارش دهی سنتی دادگاه نیز شروع به ارائه خدمات گسترده تر کرده اند، چگونه می تو،د از بازار جلوتر بم،د؟

گرگ هونگ: ما بهترین فناوری را از خارج از دنیای قانونی دریافت می کنیم و آن را در این صنعت به کار می بریم. زم، که از سپرده گذاری های حضوری که استاندارد واقعی قبل از همه گیری بود، به رسوب گذاری از راه دور که بعد از اواسط سال ۲۰۲۰ عادی شد، انتقال دادیم، پیشنهادات سپرده گذاری از راه دور را برای پاسخگویی به مشتریان خود ایجاد کردیم. ما به سرعت به ارائه ایده های جدید به بازار ادامه می دهیم زیرا یک تیم فناوری داخلی داریم. در همان زمان، رقبای ما اغلب از ارائه دهندگان شخص ثالث برای ساخت راه حل های فناوری خود یا استفاده از چیزی خارج از قفسه استفاده می کنند. ما همچنین ابزار خود را بسته بندی می کنیم تا وکلا بتوانند به راحتی آنها را مصرف کنند. یکی از بنیانگذاران من یک وکیل مجرب است که شرکتی را با 11 وکیل اداره می کند، بنابراین قبل از اینکه هر چیزی را منتشر کنیم، به جای اینکه صرفاً بر،بی را ب،ب،م و هزینه آن را دریافت کنیم، آن را برای بازخورد در دفتر او آزمایش می کنیم. این راهی برای ایجاد یک رابطه بلندمدت با مشتری نیست.

آری کاپلان: چقدر تنگی نگاری انس، در یک موضوع معمولی رخ می دهد و چقدر فناوری در آن دخیل است؟

گرگ هونگ: ما فقط به خبرنگاران دادگاه انس،، استاندارد طلایی عملا، پیشنهاد می کنیم. تکنولوژی مکمل است. هنگامی که ما در مورد پیشنهاد هوش مصنوعی خود صحبت می کنیم، بر اساس پس از سپرده گذاری اعمال می شود. یک شرکت از یک آژانس گزارش دادگاه انتظار دارد که متنی را پس از واریز وجه ارائه کند، اما ما به خواننده اجازه می دهیم تا با استفاده از قدرت یک مدل زب، بزرگ برای بازجویی از آن رکورد، با آن سند تعامل بیشتری داشته باشد. برای مثال، فناوری ما می تواند به یک وکیل کمک کند تا فوراً یک اظهارنامه را خلاصه کند و زمینه هایی را که نشان دهنده مسئولیت است، با استناد به شهادت پشتیبان برجسته کند. یا اگر تمرین کننده ای روی Zoom سپرده گذاری می کند و نیاز دارد اسناد را به اشتراک بگذارد، برنامه اختصاصی ما این فرآیند را مانند لغزش یک فایل روی میز اتاق کنفرانس یکپارچه می کند. ما در تلاش هستیم تا تجربه رسوب در دنیای واقعی را حتی در صورت مجازی تقلید کنیم.

آری کاپلان: چگونه موفقیت خود را در گزارش دادگاه در سایر حوزه های خدمات دعوی قضایی اعمال می کنید؟

گرگ هونگ: ما در دهه 80 امتیازات NPS را به خوبی می بینیم که نشان می دهد مشتریان ما دوست دارند با ما کار کنند. آنها اغلب بازخورد مثبت ناخواسته ارائه می دهند. انجام یک کار عالی نقطه شروع آسان برای توسعه است. هنگامی که این رابطه و رابطه را ایجاد کردید، مشتریان با تشکیل پرونده الکترونیکی یا سرویس وظایف فرآیند به شما اعتماد خواهند کرد. آنها به ما این ضربه را می دهند و ما فراتر از انتظارات هستیم. به این ترتیب توانسته ایم رشد کنیم.

آری کاپلان: بازار حمایت حقوقی را چگونه می بینید؟

گرگ هونگ: طی چند سال آینده، همه این خدمات ارائه شده یکپارچه خواهند شد. شرکت های حقوقی که امروزه درگیر دعاوی هستند از چندین ارائه دهنده خدمات مختلف استفاده می کنند، از پشتیب، سوابق پزشکی و تشکیل پرونده الکترونیکی گرفته تا ارائه خدمات و سپرده گذاری، که مدیریت آن می تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از وکلای دادگستری ترجیح می دهند این خدمات را با هم ،یب کنند، به خصوص زم، که ادغام های متفکرانه ای را در پلت فرم های مدیریت پرونده خود ارائه می دهند. اگر تمام رکوردهای آنها به شکلی جادویی در یک برنامه قرار می گرفت، تجربه بسیار منسجم تری را ارائه می داد. افزودن فناوری های منحصر به فرد و بهترین در ک،، پشتیب، حقوقی را نیز متحول می کند و به تیم های حقوقی اجازه می دهد تا به طور مؤثرتر و مدبرانه تری به پرونده های خود رسیدگی کنند.


به مصاحبه کامل گوش کنید اختراع مجدد افراد حرفه ای.

آری کاپلان به طور منظم با رهبران صنعت حقوقی و در جامعه خدمات حرفه ای گسترده تر مصاحبه می کند تا دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارد، تغییرات متحول کننده را برجسته کند و فناوری جدید را معرفی کند. وبلاگ و در iTunes.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA - یا انجمن وکلای آمریکا.



منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/court-reporting-and-the-evolution-of-legal-support/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds