دسته‌ها
اخبار

گزارش شده است که کولی تاریخ شروع را برای همکاران ورودی به عقب می اندازد. آیا برنامه های تابستانی در معرض خطر هستند؟



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. گزارش شده است که کولی تاریخ شروع را به عقب می اندازد…

شرکت های حقوقی

گزارش شده است که کولی تاریخ شروع را برای همکاران ورودی به عقب می اندازد. آیا برنامه های تابست، در معرض خطر هستند؟

نوشته دبرا کاسنس وایس

بر اساس گزارش‌های Bloomberg Law و Law.com که متکی به منابع ناشناس است، کولی تاریخ شروع کار خود را برای همکاران جدید از نوامبر 2023 به ژانویه 2024 عقب انداخته است.

کولی از اظهار نظر در مورد آن خودداری کرد قانون بلومبرگ و Law.com. یک سخنگوی به درخواست ژورنال ABA برای تایید این گزارش ها پاسخی نداد.

تاریخ های شروع به تعویق افتاده همچنین امک، در Gunderson Dettmer Stough Villeneuve Franklin & Hachigian وجود دارد که در اوایل ماه جاری اعلام کرد که 10 درصد از وکلا، حقوقدانان و کارکنان خود را در دفاتر ایالات متحده ا،اج می کند.

کولی همچنین دور ا،اج کارکنان خود را در پایان نوامبر 2022 اعلام کرد. در آن زمان، این شرکت حقوقی 78 وکیل و 72 حقوقدان و متخصص تجارت را ا،اج کرد.

کولی و گاندرسون دتمر ریشه در دره سیلی، دارند. استخدام کنندگان قانونی که با Bloomberg Law و Law.com صحبت می ،د در مورد اینکه آیا تاریخ شروع به تعویق افتاده به سایر شرکت ها سرایت می کند یا خیر اختلاف نظر داشتند.

هوارد روزنبرگ، شریک Baretz+Brunelle و رئیس استعداد و تجزیه و تحلیل، احتمال متفاوتی را می بیند – بازنگری در برنامه های تابست، همکاران.

«در رده‌های پایین‌تر شرکت‌های حقوقی نرخ ریزش فوق‌العاده‌ای وجود دارد. روزنبرگ به Law.com گفت که این یک تلاش واقعاً پرهزینه برای شرکت ها است. شما فقط نمی د،د چه ،ی قرار است موفق شود، و پول زیادی درگیر است. برای برخی از شرکت‌ها، استخدام همکاران سال دوم و به هیچ وجه درگیر فرآیند تابست، نشوند، سودآورتر خواهد بود.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/cooley-reportedly-pushes-back-s،-date-for-incoming-،ociates-are-summer-،ociate-programs-at-risk/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds