دسته‌ها
اخبار

گزارش می گوید که جاستیس توماس با قایق های تفریحی و با جت های شخصی پرواز می کند، به لطف اهداکننده میلیاردر جمهوری خواه.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. جاستیس توماس با قایق تفریحی می‌گذرد و پرواز می‌کند…

دیوان عالی آمریکا

گزارش می گوید که جاستیس توماس با قایق های تفریحی و با جت های شخصی پرواز می کند، به لطف اهداکننده میلیاردر جمهوری خواه.

نوشته دبرا کاسنس وایس

GettyImages-Clarence T،mas اکتبر 2022

کلارنس توماس، قاضی دیوان عالی ایالات متحده، برای یک پرتره رسمی در ساختمان دیوان عالی در 7 اکتبر 2022، در واشنگتن دی سی ع، نوشته ال، وانگ/گتی ایماژ.

به روز شده: بر اساس گزارش تحقیقی ProPublica، کلارنس توماس، قاضی دیوان عالی ایالات متحده، با هارلان کرو، میلیاردر جمهوری خواه، که بیش از دو دهه است هدایای سفرهای لو، را به توماس و همسرش داده است، علاقه مند بوده است.

توماس با قایق تفریحی کراو سفر کرده، با جت شخصی خود پرواز کرده و در استراحتگاه خصوصی خود در آدیروندا، در شمال نیویورک و مزرعه خود در تگزاس اقامت داشته است. بر اساس این نشریه.

به گفته ProPublica، «این سفرها در افشای مالی توماس به هیچ وجه ظاهر نشد.

توماس روز جمعه در بی،ه‌ای گفت که از توصیه‌هایش پیروی می‌کند، زیرا سفرها را در فرم‌های افشای مالی گزارش نکرده است واشنگتن پست گزارش ها.

او گفت: «در اوایل تصدی خود در دادگاه، من از همکارانم و سایرین در قوه قضائیه راهنمایی خواستم و به من توصیه شد که این نوع مهمان نوازی شخصی از سوی دوستان نزدیک شخصی که در دادگاه فعالیتی نداشتند، انجام شود. قابل گزارش نیست.»

در سال 2019، توماس و همسرش ویرجینیا جینی توماس با جت شخصی کرو به اندونزی پرواز ،د و سپس برای 9 روز گشت و گذار در جزیره سوار قایق کراو شدند. به گفته ProPublica، اگر کرو این هزینه را پرداخت نمی کرد، آنها باید برای چنین تعطیلاتی حدود 500000 دلار می پرداختند.

کارشناسان اخلاق به ProPublica گفتند که ش،ت توماس در افشای پروازهای جت ممکن است قانون مربوط به افشای هدایا مربوط به دوران واترگیت را نقض کرده باشد. آنها همچنین فکر می ،د که توماس باید سفرهای قایق بادب، را فاش می کرد. اما در گذشته، قضات مجبور نبودند غذا و محل اقامت رایگان ارائه شده توسط دوستان یا اعضای خانواده را گزارش کنند.

با این حال، ا،امات گزارش‌دهی در نتیجه تغییر می‌کند مقررات جدید در ماه مارس توسط کنفرانس قضایی ایالات متحده به تصویب رسید.

به گفته گیب راث، مدیر اجرایی گروه ناظر قضایی غیرحزبی Fix the Court، اکنون، قضات فدرال و قضات دیوان عالی باید اقامت های رایگان در املاک تجاری را گزارش کنند که توسط اشخاص ثالثی که خویشاوند نیستند پرداخت می شود. اینجا و اینجا.

توماس در بی،ه خود گفت که از دستورالعمل جدید پیروی خواهد کرد.

راث گفت قوه قضائیه باید بیشتر از این پیش برود تا سفرهای حمایت شده را از قبل تایید کند و ظرف 30 روز پس از سفر افشا شود.

«گزارش حیرت‌انگیز ProPublica به نتیجه‌ای منتهی می‌شود که همه ما انتظارش را داریم: دیوان عالی کم‌حساب‌ترین بخش ،ت ما است و هیچ چیز بدون تجدیدنظر کلی و قانون‌گذار در مورد مسئولیت‌هایش تغییر نخواهد کرد. راث گفت: اقدامات اساسی نظارت.

ProPublica سفر رایگان توماس را با بررسی سوابق پرواز و اسناد داخلی توزیع شده بین کارمندان کرو جمع آوری کرد. این نشریه همچنین با کارکنان و سایر افراد مرتبط با این سفرها مصاحبه کرد.

کلاغ گفت داخل بی،ه مهمان نوازی از توماس ها با مهمان نوازی از سایر دوستان تفاوتی ندارد. کرو گفت که توماس هرگز درخواست تعطیلات رایگان نکرده است و کرو هرگز به دنبال تأثیرگذاری بر نظرات توماس نبوده است.

در بی،ه آمده است: «ما هرگز در مورد یک پرونده در حال رسیدگی یا دادگاه بدوی سؤال نکرده‌ایم و قاضی توماس هرگز درباره آن بحث نکرده است. ما هرگز به دنبال تأثیرگذاری بر قاضی توماس در هیچ موضوع حقوقی یا سیاسی نبوده‌ایم. به طور کلی، من از هیچ یک از دوستانمان که تا به حال لابی کرده یا به دنبال تأثیرگذاری بر قاضی توماس در هر موردی بوده اند، بی اطلاع هستم، و من هرگز ،ی را که فکر می کنم قصد انجام این کار را داشته باشد، دعوت نمی کنم. اینها جمع دوستان است.»

در حالی که کرو میلیون ها دلار را صرف تلاش برای تغییر شکل قانون و قوه قضائیه کرده است، او و شرکت املاک و مستغلاتش از زم، که توماس قاضی شده است، هیچ پرونده ای در دادگاه عالی نداشته اند.

همچنین ببینید:

ژورنال ABA: نمایندگان می گویند: «یک منشور اخلاقی ا،ام آور برای قضات SCOTUS برای محافظت از اعتبار دادگاه مورد نیاز است».

در 7 آوریل در ساعت 11:05 صبح به روز شد تا شامل بی،ه کلارنس توماس قاضی دیوان عالی ایالات متحده باشد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/justice-t،mas-cruises-on-yachts-and-flies-on-private-jets-thanks-to-billionaire-gop-donor-report-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds